Gå til innhold

Jeg er vant til at man har på barn klær nedentil, uansett alder, selv på stranda. Enn du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uansett alder, ved bassenget eller stranda. Jeg mener man skal ha på barna badebleie, bikini, shorts, badedrakt, eller noe.. Det er jeg oppvokst og vant med. Hva mener du?

Anonymkode: c92ad...bb3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vant til at barn går nakne på stranda, og med badebleie/badebukse ved basseng. 

Anonymkode: 6984a...eda

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke noe om barn i barnehagealder er nakne på stranda eller ikke. I basseng må man ha på!

Småbarn i bikinitopp derimot, syns jeg er ganske drøyt, snakk om å seksualisere barnekroppen!

Anonymkode: 5a225...839

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Vokst opp med nakne babystumper og solhatt. 

Slutt å seksualiser unger. 

Anonymkode: bd703...779

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

De aller minste syns jeg kan være på stranda helt nakne. Sønnene mine pleide å være det mens datteren min pleide å ha på seg bikinitruse, badedrakt eller et eller annet for å slippe å få all sanda rett inn på underlivet.... 

Anonymkode: 449ce...d3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vokst opp med nakne babystumper og solhatt. 

Slutt å seksualiser unger. 

Anonymkode: bd703...779

Slutt å tro at alt handler om seksualisering, eller er det du som seksualiserer kanskje? 

Anonymkode: 11300...44e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bryr meg ikke noe om barn i barnehagealder er nakne på stranda eller ikke. I basseng må man ha på!

Småbarn i bikinitopp derimot, syns jeg er ganske drøyt, snakk om å seksualisere barnekroppen!

enig. Så lenge de ikke har et stort ønske om det selv fordi storesøstre/mødre/større jenter de ser opp til bruker det.

Anonymkode: 449ce...d3b

AnonymBruker
Skrevet

De minste kan da gå nakne vel. Eller tåler ingen i dagens samfunn å se en liten rumpe? 

Anonymkode: 5ba1d...2a2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De minste kan da gå nakne vel. Eller tåler ingen i dagens samfunn å se en liten rumpe? 

Anonymkode: 5ba1d...2a2

Hvorfor skal de minste på død og liv gå nakne? 

Jeg er også oppvokst med truse/badetruse på stranda og ser på det mest naturlig. Hvorfor skal ukjente mennesker glo på underlivet til mine barn?

Anonymkode: cae4c...6cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal de minste på død og liv gå nakne? 

Jeg er også oppvokst med truse/badetruse på stranda og ser på det mest naturlig. Hvorfor skal ukjente mennesker glo på underlivet til mine barn?

Ja, for det er det vi gjør 🙄 #hysteri

Men kan ikke du bare kle på dine unger da, ingen som sier noe annet? Er jo dere med barnerimpefobi som forteller oss andre hva vi skal gjøre.. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, for det er det vi gjør 🙄 #hysteri

Men kan ikke du bare kle på dine unger da, ingen som sier noe annet? Er jo dere med barnerimpefobi som forteller oss andre hva vi skal gjøre.. 

Kanskje ikke du gjør det, men det finnes pedofile som gjør nettopp det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gikk i baris til jeg var ti (er jente), begynte med bikinibukse ved fire-fem (i følge bilder). Ser ikke problemet. 

Anonymkode: d556b...c3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brannfakkel til dere som er redd for at noen ser på barnas underliv: Pedofile eksisterer uavhengig av om de har noe å se på. De blir ikke mer eller mindre pedofile av å se ditt barns underliv på stranda. 

Det blir for tynt å dekke til barn unødvendig for å beskytte dem mot en potensiell pedofils blikk. Da bør vi kanskje heller sette inn innsatsen på å faktisk snakke med barna om overgrep. 

Uansett: naken på stranda i noen år, badebleie i basseng.

Anonymkode: d05e2...f22

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Mener både med og uten er helt greit. Synes det er seksualisering med bilinitopp på prepubertale jenter men sier ikke noe.

Anonymkode: f0143...fe2

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke du gjør det, men det finnes pedofile som gjør nettopp det.

Dette! Personlig bryr jeg meg ikke om små barn går nakne. Jeg ser ikke problemet og tenker det er naturlig, men samtidig er det nettopp det med at man ikke vet hvilke hensikter andre rundt har. Husker jeg var i utlandet en gang hvor noen jenter solte seg toppløse. Der gikk mannfolk rundt og tok bilder av dem... 😳 Man vet faktisk aldri, om det faktisk er folk som tar bilder av barn og legger dem ut. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så nakne barn er ok men ikke bikinitopp?Logisk? Er ikke noe seksuelt med en barnekropp med eller uten bikini. Hjelpes...

Anonymkode: de612...67a

Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)

På stranden bryr jeg meg ikke. Men selvsagt i basseng etc. Men pleier å ha på badebukse, men hadde han revet den av og nektet på stranden hadde jeg ikke brydd meg noe særlig.

Endret av WhisperingWind
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes folk skal slutte å bry seg om hva andre foreldre gjør. 

Om du er beskymret for pedofile så kle på dine egne barn og la andre foreldre gjøre som de vil.

Anonymkode: 192d9...d31

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hva andre gjør, bortsett fra at jeg synes litt synd på de jentene som må gå tildekket fra topp til tå, til og med på stranda på skikkelig varme dager. Det ser ikke noe behagelig ut.

Selv har jeg foretrukket å ta på barna badebleie da de var i rette alderen for det, for å slippe at de bæsjet på stranda, og deretter badebukse for å slippe å styre med solkrem i det området.

Anonymkode: 8faf4...684

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...