Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være onde ånder? Det var svært kraftige dunk i veggen .sånn tre halv fire på natten. Først to kraftige dunk ett opphold så to kraftige dunk til.  Det er ingen som bor vegg i vegg. Jeg har blitt redd.

Anonymkode: 805f3...7ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sikker på at naboen ikke bare får seg litt action?

Edit: Så nå at du ikke har noen nabo. Creepy.

Endret av Wiskola
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være onde ånder? Det var svært kraftige dunk i veggen .sånn tre halv fire på natten. Først to kraftige dunk ett opphold så to kraftige dunk til.  Det er ingen som bor vegg i vegg. Jeg har blitt redd.

Bor du på bakkenivå? Kan det ha vært et dyr eller et menneske som dultet borti veggen? Eller kan lyden ha vært fra noe helt  annet lengre bort fra huset ditt?

Anonymkode: d1df6...909

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Bor du i enebolig?

Anonymkode: 351c4...920

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er med all sannsynlighet ikke onde ånder. De finnes bare i fantasien våres. Har du noen greiner eller noe sånt som dunker borti veggen når det blåser? Eller pleier det å gå folk forbi huset? Natt til en søndag er jo ofte fulle folk på vei hjem fra fest. De kan ha moret seg med å dælje litt i veggen din 😄

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er det trær utenfor huset? Kan det ha vært greiner fra treet som slo i veggen i vinden?

Har du eventuelt søvnparalyse, og at dette var en drøm?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær redd, det er sikkert bare tyver. 

Anonymkode: 6fe57...239

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan det ha vært russen som var ute og herjet?

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre, hva får deg til å hoppe rett til konklusjonen "onde ånder"?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd mye i mitt hus hvor jeg vokste opp. Dunke lyder, folk som gikk i trappen uten at det var noen der, dører som slo hardt igjen uten åpne vinduer og vind ute. Så harde dunk kjenner jeg til. Meg og mannen min hørte et smell midt på natten på vårt soverom, hørtes ut som en bowling kule som ramlet i gulvet. Uforklarelig var det. Så hvis ikke det kan være trær, folk som har dunket i veggen utenfor for gøy etc. Så er ikke jeg fremmed for at det kan gå noen igjen. Akkurat onde trenger de ikke å være. Tror ikke du trenger å være redd for at dd skal gjøre deg noe, isåfall. :) 

Anonymkode: 7700f...f83

AnonymBruker
Skrevet

Ånder finnes

Anonymkode: 749f2...92e

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ånder finnes

Det gjør fred i verden også. :Nikke:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Opplevde noe lignende i fjor høst, bare at det skjedde på dagtid og det var ikke veldig høye dunk. Så å si hver dag over en periode på flere uker hørte jeg dunkelyder i veggen. Dette var veggen på soverommet. Jeg lurte fælt på hva det var, ingen greiner eller busker utenfor. Trodde lenge at det var mus i veggen, men fikk det ikke til å stemme med dunkelydene. En dag fant jeg ut hva det var. På motsatt side av veien er det en strømstolpe som er koblet til vårt hus med en strømledning, i denne strømstolpen satt den en hakkespett å hakket for harde livet. Lyden fulgte åpenbart strømledningen rett inn i soveromsveggen og det høres derfor ut som lyden var inne i veggen. Sier ikke at det er dette som skjer hos deg, men det kan altså være så harmløst som dette.

Anonymkode: fd2a3...772

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Venninnen og naboen min opplevde noe lignende for mange år siden, men det var litt tidligere på natt, rundt ettiden. Hun ringte etter meg, hjemme alene og redd. Enebolig. 

Det var ungdommer som gikk rundt huset og lo og dunka i veggen, ferska de da jeg kom gående. De hadde stor stue på bakkeplan og store vindu, og ungdommen synes nok det var gøy å se at hun pilte rundt som en skremt mus. 

Anonymkode: c098a...cfe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

gode forslag her. :) kan det være fugler da? har du sett the birds? 

• Liker 1
Skrevet

Hva tenker du motivet til onde ånder kan være?

Det var nok et dyr eller et menneske. Det er helg, så kan ha vært en fyllefant på ville veier.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du bor i trehus så kan det være værforandring. Hvis ikke så var det sikkert poltergeist.....

Anonymkode: e7c1f...ef2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Opplevde noe lignende i fjor høst, bare at det skjedde på dagtid og det var ikke veldig høye dunk. Så å si hver dag over en periode på flere uker hørte jeg dunkelyder i veggen. Dette var veggen på soverommet. Jeg lurte fælt på hva det var, ingen greiner eller busker utenfor. Trodde lenge at det var mus i veggen, men fikk det ikke til å stemme med dunkelydene. En dag fant jeg ut hva det var. På motsatt side av veien er det en strømstolpe som er koblet til vårt hus med en strømledning, i denne strømstolpen satt den en hakkespett å hakket for harde livet. Lyden fulgte åpenbart strømledningen rett inn i soveromsveggen og det høres derfor ut som lyden var inne i veggen. Sier ikke at det er dette som skjer hos deg, men det kan altså være så harmløst som dette.

Anonymkode: fd2a3...772

Dette!

Dvs det er sikker ikke hakkespetter i ditt tilfelle, men poenget er at det helt sikkert er en naturlig forklaring. For hva er mest sannsynlig egentlig? At det er en naturlig årsak eller at det er "ånder"? "Den enkleste forklaringen er ofte den riktige". :)

Anonymkode: 888a3...894

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...