Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #21 Skrevet 25. april 2005 Men Freckles, hva skal din avatar forestille egentlig??! Den jeg har nå, eller den med blomstene?
Trampe Skrevet 25. april 2005 #24 Skrevet 25. april 2005 Joo...det er kanskje det. Men når jeg så på den sånn raskt så liknet den på en sengemidd... sett gjennom et horoskop. Kanskje det er et eple? Hmm. Ikke bli fornærma, Freckles, men jeg synes fortsatt det likner på en sengemidd
Sniglå Skrevet 25. april 2005 #25 Skrevet 25. april 2005 Joo...det er kanskje det. Men når jeg så på den sånn raskt så liknet den på en sengemidd... sett gjennom et horoskop. Kanskje det er et eple? Mikroskop kanskje!?!
Samantha Skrevet 25. april 2005 #26 Skrevet 25. april 2005 Nick Etmitt sin kanskje? For den er stygg. Hehe! Næmmen... Den er jo nesten søt då!! Litt søtstygg kanskje...
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #28 Skrevet 25. april 2005 Nå må dere gi dere! Er jo helt klart et eple som har kommi seg uti litt av en storm. Er et eple, ja, med vann rennende over seg... synes det var litt fint, og litt kunsterisk. :-)
Trampe Skrevet 26. april 2005 #29 Skrevet 26. april 2005 Javel da.... Jeg gir meg. Vi kan jo begynne på nytt...? Nei men Freckles for en stilig avatar du har! Så stilig et eple! ...det likner jo ikke på en sengemidd i det hele tatt!
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #30 Skrevet 26. april 2005 Javel da.... Jeg gir meg. Vi kan jo begynne på nytt...? Nei men Freckles for en stilig avatar du har! Så stilig et eple! ...det likner jo ikke på en sengemidd i det hele tatt! Vel, tar meg ikke så nær av det. Synes det er en fin avatar, jeg, men skifter hele tiden da, så ikke gjør denne til en vane.
Gjest Seleena Skrevet 27. april 2005 #31 Skrevet 27. april 2005 Hmm. Ikke bli fornærma' date=' Freckles, men jeg synes fortsatt det likner på en sengemidd [/quote'] Samme her!! Alltid lurt på kva det der er for noko. Liknar litt på ei eggcelle og
-Fisken- Skrevet 27. april 2005 #32 Skrevet 27. april 2005 Javel da.... Jeg gir meg. Vi kan jo begynne på nytt...? Nei men Freckles for en stilig avatar du har! Så stilig et eple! ...det likner jo ikke på en sengemidd i det hele tatt! Så søt du er, julibrud
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #34 Skrevet 1. mai 2005 Koffert-mennesket! Tror pokker meg dere må sjekke synet (eller så må jeg skifte avatar.).
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #35 Skrevet 1. mai 2005 Sådær, mine damer. Og får dere denne avataren til å ligne en sengemidd, så er det dere det er noe galt med og ikke avataren.
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #37 Skrevet 1. mai 2005 he he he he..nå må du ta det med godt humør Mysan, men din Avetar er den absolutt styggeste. Jeg må le litt hver gang jeg ser den for den er rett og slett gyselig..
Gjest Seleena Skrevet 1. mai 2005 #38 Skrevet 1. mai 2005 Sådær' date=' mine damer. Og får dere denne avataren til å ligne en sengemidd, så er det dere det er noe galt med og ikke avataren. [/quote'] Ikke tenkt på det! Har godt inntrykk av deg, uansett om du har eggcelle/midd i avatar, eller ikke! Men giraffen var kjempefint! Søteste avatar på kg!
Sniglå Skrevet 1. mai 2005 #40 Skrevet 1. mai 2005 Freckles; nå har du jo den grommeste avataren på hele KG! Me løøøøvs shjiræffs!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå