AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Vet at studiestøtten nå trappes opp til 3/4 beløp for de som får stipend 15. juni, men jeg har en ferdig bacheloroppgave som skal leveres i starten av juni; jeg har ingen skole i juni; har egentlig ikke hatt det i mai heller... men får stipend i mai; men blir det mitt siste før jeg må be NAV om hjelp? Anonymkode: a4887...7d8
Wiskola Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 Logg inn på nettsidene til Lånekassen og se oversikt over utbetalinger. Der står det alle fremtidige utbetalinger også. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 Som hun over sa: logg inn på lånekassens nettsider Jeg er i samme situasjon som deg, og det står at jeg skal få stipend i juni hvertfall! Anonymkode: b764d...c6c 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #4 Skrevet 5. mai 2019 Du får støtte i juni og. Har flere ganger blitt ferdig sent i april/tidlig mai, og likevel fått stipend i juni. Anonymkode: a28e5...920 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #5 Skrevet 5. mai 2019 Selvfølgelig får du vel det. Så lenge du er heltidsstudent er det vel likegyldig om du er ferdig i mars, mai eller juni. Anonymkode: c7282...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #6 Skrevet 5. mai 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet at studiestøtten nå trappes opp til 3/4 beløp for de som får stipend 15. juni, men jeg har en ferdig bacheloroppgave som skal leveres i starten av juni; jeg har ingen skole i juni; har egentlig ikke hatt det i mai heller... men får stipend i mai; men blir det mitt siste før jeg må be NAV om hjelp? Anonymkode: a4887...7d8 Gir ikke studiet du har valgt jobb? Anonymkode: 036b2...4c8 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #8 Skrevet 5. mai 2019 1 hour ago, Wiskola said: Logg inn på nettsidene til Lånekassen og se oversikt over utbetalinger. Der står det alle fremtidige utbetalinger også. Går ikke lenger. Brevet er borte. Anonymkode: a4887...7d8
Wiskola Skrevet 5. mai 2019 #9 Skrevet 5. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Går ikke lenger. Brevet er borte. Anonymkode: a4887...7d8 Hva går ikke? Logge inn på Lånekassen? Du kan bruke BankID også, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #10 Skrevet 5. mai 2019 Det går ikke: prøvde å finne utbetalingsplanen. Borte. Men anyway: nå har jeg jo fått stipend i juni tidligere år, men nå går jeg ut og er i praksis ferdig godt før juni måned, og siste forelesning var forrige uke, altså forrige måned. Anonymkode: a4887...7d8
Wiskola Skrevet 5. mai 2019 #11 Skrevet 5. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det går ikke: prøvde å finne utbetalingsplanen. Borte. Men anyway: nå har jeg jo fått stipend i juni tidligere år, men nå går jeg ut og er i praksis ferdig godt før juni måned, og siste forelesning var forrige uke, altså forrige måned. Anonymkode: a4887...7d8 Ring Lånekassen i morgen og hør med de. De har iallfall oversikt.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #12 Skrevet 5. mai 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går ikke: prøvde å finne utbetalingsplanen. Borte. Men anyway: nå har jeg jo fått stipend i juni tidligere år, men nå går jeg ut og er i praksis ferdig godt før juni måned, og siste forelesning var forrige uke, altså forrige måned. Anonymkode: a4887...7d8 Dette vet jo ikke lånekassen, og det trenger de ikke vite heller. Anonymkode: c7282...7b0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå