AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Da tenker jeg på voksen person, for damer og menn. Jeg har bikket 30 for lengst, og har innsett at det går litt nedover med hurtigheten. Jeg har en rekord på 60-meter på 8.30 for noen år tilbake. I fjor høst, uten noen form for trening i forkant, ei heller oppvarming, løp jeg på 8.80. Må legges til at jeg er mann. Er bestetiden min bra, eller bare helt ok? Kan jeg fremdeles komme ned i rekordnivået på 8.30? Jeg tok rekorden etter jeg var fylt 30, og det er nå 3 år siden. Når jeg begynner å nærme meg 9.00 føler jeg meg direkte treig. Det skal sies at rekorden ble tatt på en tid hvor jeg spilte mye fotball, og derfor trente spesifikt på sprinter. Nå trener jeg mest løping, fra mellomdistanse til langdistanse. Anonymkode: 5ab28...9a5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 Er ikke 6,39 en rekord på 60 meter da, tro... Anonymkode: 881e3...d7c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 Jeg syns alt under 8 er bra for menn og alt under 9 er bra for damer. Ikke sånn ekstremt raskt, men over snittet bra Anonymkode: 4a8e6...90c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå