AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Jeg er en 18 år gammel gutt som er interessert i å begynne med en hudpleierutine, men jeg kan ikke jack shit om hudpleieprodukter og vet ikke hvor jeg skal starte. Huden min er svært normal (så vidt jeg vet), og får et par kviser innimellom. Jeg har ingen problemer med det slik den er, jeg liker bare tanken på en enda renere og mykere hud. Bak på ryggen langs skuldrene har jeg en del kviser, men det er vel normalt i denne alderen for menn. Likevel lyst til å bli kvitt det. En rutine består vel også av forskjellige kremer, blir ikke huden svært fettete og glanser om du bare skinner litt sol på den? Har også slitt med "baggy eyes" så lenge jeg kan huske, men det er mer en grop enn en "bag". Samme mørke effekten er der hvert fall. Finnes det noe for dette? Bestilte noe fra nettet for lenge siden, men det virket nesten som det ble verre. Hvilke butikker selger disse produktene? Spør spesifikt her på KG så jeg slipper å få utenlandske svar som krever at jeg bestiller fra Amerika e.l. og koster masse i shipping osv.. Anonymkode: 5c6a8...91d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå