Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #1 Del Skrevet 24. april 2005 Hva tenker dere om at helsepersonell oppfordrer en og til og med hjelper en til å flytte med barna uten at en informerer den andre av foreldrene, når det ikke foreligger grunn til det. Hva når denne personen fra helsevesenet praktiserer på et lite sted, der man også skal hjelpe nære folk til den andre av foreldrene, og når disse så blir eitrande forbanna.. Ville dere ha stilt på denne personen senere? Ville det f.eks være grunn til at denne personen kunne miste jobben? "Den som dro, og kom tilbake" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 24. april 2005 #2 Del Skrevet 24. april 2005 Helsepersonell kan vel oppfordre til flytting, uten at den personenen skal miste jobben av det. Jeg mener; kanskje helsepersonellet ser at flytting ville være sunt. Men det er vel sannsynligvis ikke tatt rett ut av det blå. Det må jo være noe du har diskutert med han/henne først. Dessuten vil det vel være din plikt å annonsere flytting til din og barnets familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #3 Del Skrevet 24. april 2005 Men hva når helsepersonell mener at dette må skje i det skjulte og at en ikke må si noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 24. april 2005 #4 Del Skrevet 24. april 2005 Men hva når helsepersonell mener at dette må skje i det skjulte og at en ikke må si noe? Spør helsepersonellet! De har vel gode grunner da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. april 2005 #5 Del Skrevet 24. april 2005 Om du fikk hjelp av helsepersonell til å flytte, fikk altså denne "pes" av befolkningen der etterpå? Og derfor flyttet du tilbake? Vel, det er nok en grunn til at denne helsepersonen mente det var beste måten å gjøre det på. Hvis du spør H*n finner du nok grunnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nallemaja Skrevet 24. april 2005 #6 Del Skrevet 24. april 2005 for min del hadde aldri helsepersonell av noe som helst slag kunne "tvinge" meg til å flytte. (ikke at jeg har vært borti en slik situasjon da, men jeg kjenner meg selv og vet hvordan jeg reagerer og tenker). Hvor jeg bor og om jeg vil flytte det bestemmer jeg selv. Andre kan komme med meninger, råd og formaninger, men det er JEG som bestemmer over MITT liv. Så om man lar helsepersonell bestemme over livet sitt så har man seg selv å takke mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #7 Del Skrevet 24. april 2005 Poenget er vel ikke at en blir "tvunget", men at den som jobber i helsevesenet også må stå til ansvar for resten av folka der vedkommende bor, og at det kanskje ikke er særlig hyggelig. Og at en da kanskje kan gjøre visse ting for å redde sitt eget skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 24. april 2005 #8 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg skjønner ikke noe av dette. Er trådstarter helsepersonell, fraflyttet eller flyttet fra? Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 25. april 2005 #9 Del Skrevet 25. april 2005 Tråden er ryddet. Misty (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå