Gå til innhold

"Jævla sosialist"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har flere på vennelista på FB oppdatert profilbildene sine med dette.. Kan noen forklare hva greia er?:kaklehone:Føler meg som en "dummkopf".

Anonymkode: 2b87e...fd6

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Siv Jensen sa det på landsmøte til FRP.

Skrevet

Fordi Siv Jensen holdt en tale på FrPs landsmøte, der hun ville bli kvitt disse «jævla sosialistene» . 

Senest i går (?) var hun ute og var lei seg for «Morna Jens»... Litt tungt for å lære, ja! 

• Liker 14
Skrevet

Altså, jeg er selv på venstresiden politisk sett, men helt ærlig.. Dette er en kampanje brukt av venstresiden for å spille offer. Det er patetisk. Selv skjønner jeg at Jensen var litt uheldig med språkbruken, men det er null poeng i å late som om venstresiden spiller noe renere politisk sett. Dette er, beklageligvis, et forsøk fra mine meningsfeller på å sitte på sin høye hest. Det er flaut å være vitne til.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Stort problem dette og det viser at høyresiden stadig blir verre i språkbruken. Sånne ord bidrar til sinte mennesker, splid i folket og ja vi vet hva sinte mennesker med skruene løs kan finne på. 

Anonymkode: 2a29a...2f2

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Takk, litt klokere nå, tror jeg🙂Politikk er ikke noe jeg bryr meg så hardt om, og FRP er et parti jeg aldri kunne stemme på! Så da er jeg vel en "jævla sosialist" jeg også?:klo:

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Wiskola skrev:

Altså, jeg er selv på venstresiden politisk sett, men helt ærlig.. Dette er en kampanje brukt av venstresiden for å spille offer. Det er patetisk. Selv skjønner jeg at Jensen var litt uheldig med språkbruken, men det er null poeng i å late som om venstresiden spiller noe renere politisk sett. Dette er, beklageligvis, et forsøk fra mine meningsfeller på å sitte på sin høye hest. Det er flaut å være vitne til.

Så du synes dette er flaut og patetisk, men ikke Jensens retorikk 🙄

Anonymkode: 41791...9d4

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du synes dette er flaut og patetisk, men ikke Jensens retorikk 🙄

Anonymkode: 41791...9d4

Jo, selvfølgelig. Hun som politiker burde holdt seg til bedre språkbruk. Men hvordan tror du venstresiden hadde reagert om det var en av "våre"? Menneskelig å feile, må vite.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Wiskola skrev:

Skal jeg tro de jeg har på vennelista som har skifta til den rammen, og kommentarene rundt det, så bruker de den fordi de er stolt over å være jævla sosialister. For å vise at sosialist ikke er skjellsord. 

Anonymkode: 52073...fb8

• Liker 7
Skrevet

Skal jeg tro de jeg har på vennelista som har skifta til den rammen, og kommentarene rundt det, så bruker de den fordi de er stolt over å være jævla sosialister. For å vise at sosialist ikke er skjellsord. 

Anonymkode: 52073...fb8

Hver sin mening. Selv hadde jeg ikke tatt i den ramma med ildtang engang.

• Liker 4
Skrevet

Joa hu kunne spart seg for ordbruken men "venstresiden" har ALTFOR lett å bli krenket

Skrevet
Akkurat nå, PaN skrev:

Joa hu kunne spart seg for ordbruken men "venstresiden" har ALTFOR lett å bli krenket

Enig, enig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, litt klokere nå, tror jeg🙂Politikk er ikke noe jeg bryr meg så hardt om, og FRP er et parti jeg aldri kunne stemme på! Så da er jeg vel en "jævla sosialist" jeg også?:klo:

Nein. Siden du brukte begrepet Dummkopf, avslørte du deg selv som gammeldags, etnosentrert rundt hvit kultur og språk, iboende rasistisk og ikke velkommen i det sosialistiske selskap.

Anonymkode: 3df7e...597

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Wiskola skrev:

Vi vet dette. Alle som er oppgående trekker på smilebåndet av venstresidens lettkrenkede politikere😂.

Men det gjør ingenting. Jaggu skal det bli hardere tak fremover. Godt venstresiden konsentrerer seg om hvor fælt dette var, istedenfor å drive politikk😂

Anonymkode: 7e26a...417

• Liker 1
Skrevet

Folk er barnslige idioter

Skrevet

Vi vet dette. Alle som er oppgående trekker på smilebåndet av venstresidens lettkrenkede politikere😂.

Men det gjør ingenting. Jaggu skal det bli hardere tak fremover. Godt venstresiden konsentrerer seg om hvor fælt dette var, istedenfor å drive politikk😂

Tenker det selv. Ser alle som bytter bilder på FB som om det utgjør en forskjell og rister oppgitt på hodet.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, PaN skrev:

Folk på høyresiden blir like lett krenket som folk på venstresiden.

Helle verden er fult av folk på begge sider som blir krenket for alt mulig. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg føler meg ikke krenket, jeg syns det er dritkomisk og sinnsykt "on brand" for Jensen/FrP å si noe sånt. De er jo Norges helt egne Trump, bare i flere mennesker i stedet for én. 

• Liker 11
Gjest Veni, vidi, vici
Skrevet (endret)
20 minutter siden, Wiskola skrev:

Når har venstresiden sagt noe slikt som dette egentlig? 

Dette minner om den tiden før 22. juli hvor de hadde direkte hatsk retorikk.. Husker jeg så en brosjyre hvor Jens Stoltenberg var portrettert som et skjelett f.eks. Dette ville aldri venstresiden gjort. 

Det er forøvrig komisk at Jensen snakker mens hun er beruset på en slik anledning. Viser om dårlig dømmekraft. 

Endret av Veni, vidi, vici
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev:

Folk på høyresiden blir like lett krenket som folk på venstresiden.

Helle verden er fult av folk på begge sider som blir krenket for alt mulig. 

Trukke det, du😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...