Gjest Brunette89 Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Jeg har vært på konsultasjon for en neseoperasjon, da dette er noe jeg har ønsket sterkt i 5 år. Finner derimot veldig lite før og etter bilder av personer som har gjort dette i Norge ! Blir veldig glad om noen kan dele sine resultater her, evt henvise meg til allerede eksisterende tråder om dette temaet . Grunnen til at jeg ønsker dette er rett og slett for å se hvordan norske kirurger opererer.
Wiskola Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 Gå noen år tilbake i arkviet til Sophie Elise eller Isabel Raad og sammenlign med et nylig bilde. Voíla. 3
Gjest Brunette89 Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 Isabel gjorde ikke dette i Norge, Sofie Elise sin første operasjon var vel mislykket. Så nei, trenger mer enn som så.
Wiskola Skrevet 5. mai 2019 #4 Skrevet 5. mai 2019 Akkurat nå, Brunette89 skrev: Isabel gjorde ikke dette i Norge, Sofie Elise sin første operasjon var vel mislykket. Så nei, trenger mer enn som så. Jøss, jeg bare tulla jeg. Sånn seriøst da, tror du må kontakte den eventuelle klinikken og be om bilder derfra. Hjelper lite om du ser på bilder utført av en knakende god kirurg om den du går til ikke er like bra, og vice versa. 2
Gjest Brunette89 Skrevet 5. mai 2019 #5 Skrevet 5. mai 2019 Akkurat nå, Wiskola skrev: Jøss, jeg bare tulla jeg. Sånn seriøst da, tror du må kontakte den eventuelle klinikken og be om bilder derfra. Hjelper lite om du ser på bilder utført av en knakende god kirurg om den du går til ikke er like bra, og vice versa. Asså. Vet ikke hvor jeg skal gjøre det, derfor ser jeg på slike bilder som en viss referanse på de aktuelle kirurgene.
Wiskola Skrevet 5. mai 2019 #6 Skrevet 5. mai 2019 Akkurat nå, Brunette89 skrev: Asså. Vet ikke hvor jeg skal gjøre det, derfor ser jeg på slike bilder som en viss referanse på de aktuelle kirurgene. Da er det vel bare å google, I suppose.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #7 Skrevet 5. mai 2019 Man kan se utrolig mye bedre ut etter neseoperasjon. Asiatere kan se utrolig mye bedre etter øyeoperasjon, utrolig vanlig i Korea. Ser mange med store neser som gjerne kunne kuttet vekk litt av den kulen, ja. Anonymkode: 37668...cb8
Gjest Brunette89 Skrevet 5. mai 2019 #8 Skrevet 5. mai 2019 2 minutter siden, Wiskola skrev: Da er det vel bare å google, I suppose. I did, uten hell, derfor her. Takker for alle gode svar
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #9 Skrevet 5. mai 2019 Hvorfor blir folk negative og syrlige med en gang det blir snakk om neseoperasjoner? Er folk klare over hvor tungt det er å ha en lite flatterende nese? Man kan ikke sminke over en stygg nese slik man kan med ikkeeksisterende øyenbryn. Eller kle seg for å skjule det slik man kan med fedme. Jeg angrer bittert på at jeg ikke opererte meg når jeg var 19-20 og ikke hadde så mye andre utgifter. Jeg feiga ut. Var redd for hva andre ville si. Angrer av hele mitt hjerte. Nå driter jeg i hva andre sier, men har barn og huslån så jeg kan ikke ta meg råd til det lenger. Nesa er like stygg som før. Anonymkode: 3775a...540 4
Wiskola Skrevet 5. mai 2019 #10 Skrevet 5. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor blir folk negative og syrlige med en gang det blir snakk om neseoperasjoner? Er folk klare over hvor tungt det er å ha en lite flatterende nese? Man kan ikke sminke over en stygg nese slik man kan med ikkeeksisterende øyenbryn. Eller kle seg for å skjule det slik man kan med fedme. Jeg angrer bittert på at jeg ikke opererte meg når jeg var 19-20 og ikke hadde så mye andre utgifter. Jeg feiga ut. Var redd for hva andre ville si. Angrer av hele mitt hjerte. Nå driter jeg i hva andre sier, men har barn og huslån så jeg kan ikke ta meg råd til det lenger. Nesa er like stygg som før. Anonymkode: 3775a...540 Hvem er negativ og syrlig? Om du henvendte deg til meg så skal jeg bare si at jeg potetnese ut av en annen verden og så og si daglig vurderer operasjon. No hate here.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #11 Skrevet 5. mai 2019 Just now, Wiskola said: Hvem er negativ og syrlig? Om du henvendte deg til meg så skal jeg bare si at jeg potetnese ut av en annen verden og så og si daglig vurderer operasjon. No hate here. Vi kan gjøre det sammen. Anonymkode: 37668...cb8 2
Gjest Brunette89 Skrevet 5. mai 2019 #12 Skrevet 5. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor blir folk negative og syrlige med en gang det blir snakk om neseoperasjoner? Er folk klare over hvor tungt det er å ha en lite flatterende nese? Man kan ikke sminke over en stygg nese slik man kan med ikkeeksisterende øyenbryn. Eller kle seg for å skjule det slik man kan med fedme. Jeg angrer bittert på at jeg ikke opererte meg når jeg var 19-20 og ikke hadde så mye andre utgifter. Jeg feiga ut. Var redd for hva andre ville si. Angrer av hele mitt hjerte. Nå driter jeg i hva andre sier, men har barn og huslån så jeg kan ikke ta meg råd til det lenger. Nesa er like stygg som før. Anonymkode: 3775a...540 Takk ❤️
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #13 Skrevet 5. mai 2019 1 minutt siden, Brunette89 skrev: Takk ❤️ Gjør det! Hsr du penger så gjør det! Mest sansynlig tørr ingen si noe til deg etterpå. Hør med klinikkene om før/etter bilder. De bør ha noe å vise til. Anonymkode: 3775a...540 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #14 Skrevet 5. mai 2019 Jeg tror ikke det er lov med før- og etterbilder av plastiske operasjoner etter markedsføringsloven i Norge, altså legges de ikke ut på nettstedene til klinikkene og sånt. Du må nok kontakte dem og be om referansebilder, jeg vil anta det er lov å sende på forespørsel og at de har en katalog med før/etter-bilder til nettopp det formålet. Anonymkode: 64326...95a 3
ikkevoksen Skrevet 5. mai 2019 #15 Skrevet 5. mai 2019 IKKE GJØR DET I NORGE. Eneste tipset jeg har å gi.
Gjest Brunette89 Skrevet 5. mai 2019 #16 Skrevet 5. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke det er lov med før- og etterbilder av plastiske operasjoner etter markedsføringsloven i Norge, altså legges de ikke ut på nettstedene til klinikkene og sånt. Du må nok kontakte dem og be om referansebilder, jeg vil anta det er lov å sende på forespørsel og at de har en katalog med før/etter-bilder til nettopp det formålet. Anonymkode: 64326...95a Ja tenkte litt på det også, siden det var kliss umulig å finne noe særlig fra Norge .
Gjest Brunette89 Skrevet 5. mai 2019 #17 Skrevet 5. mai 2019 Akkurat nå, ikkevoksen skrev: IKKE GJØR DET I NORGE. Eneste tipset jeg har å gi. På grunn av ?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #18 Skrevet 5. mai 2019 Just now, Brunette89 said: På grunn av ? Mange som for en eller annen grunn mener at norske leker er så dårlige. Det er rett og slett ikke sant. Kirurgene våre går gjennom 7-12+ år med utdanning. De er ikke amatører. Gjør det hvor du vil i vesten, leger er flinke overalt. Anonymkode: 37668...cb8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #19 Skrevet 5. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mange som for en eller annen grunn mener at norske leker er så dårlige. Det er rett og slett ikke sant. Kirurgene våre går gjennom 7-12+ år med utdanning. De er ikke amatører. Gjør det hvor du vil i vesten, leger er flinke overalt. Anonymkode: 37668...cb8 Jaha? Les denne tråden. Anonymkode: acec6...193
Gjest Brunette89 Skrevet 5. mai 2019 #20 Skrevet 5. mai 2019 Jeg føler jo en viss trygghet i Norge siden vi er beskyttet av Norsk pasientskadeerstatning , i tilfelle noe skulle gå rett vest .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå