Gå til innhold

Kramper under orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 24 år og har vært sammen med samme mann i 8 år. Vi har hatt mye sex og forskjellig sex. Jeg har alltid fått orgasme enkelt, men et par ganger siste tiden har jeg kommet så kraftig at jeg får kramper og ikke klarer og kontrollere beina. I går tok han meg bakfra og jeg kjente det kom til å bli en bra avslutning, jeg kjenner jeg blir varm og våt før jeg bare faller sammen og ligger og ynker og stønner i 30 sekunder mens det føles som jeg tisser konstant, kroppen skjelver og jeg går helt i drømmeland. Det er fantastisk deilig, men er det vanlig å komme så sterkt? 

Anonymkode: 1d8bc...09f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For mye informasjon

Anonymkode: 8217b...f75

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Squirting....

Anonymkode: 8ec9e...804

• Liker 1
Skrevet

Ikke særlig vanlig, dessverre. Du er blant de få utvalgte og heldige! Og mannen er enda heldigere, han har nærmest fått toppremie i lotto, om man kan bruke et sånt bilde. Du er en bedre sexpartner for han enn de aller, aller fleste andre kvinner. Jeg misunner han..........

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 24 år og har vært sammen med samme mann i 8 år. Vi har hatt mye sex og forskjellig sex. Jeg har alltid fått orgasme enkelt, men et par ganger siste tiden har jeg kommet så kraftig at jeg får kramper og ikke klarer og kontrollere beina. I går tok han meg bakfra og jeg kjente det kom til å bli en bra avslutning, jeg kjenner jeg blir varm og våt før jeg bare faller sammen og ligger og ynker og stønner i 30 sekunder mens det føles som jeg tisser konstant, kroppen skjelver og jeg går helt i drømmeland. Det er fantastisk deilig, men er det vanlig å komme så sterkt? 

Ja, det er ikke uvanlig. 

Anonymkode: 21583...6e3

Skrevet

Det er noen som er så heldige å få så sterke orgasmer som det du får. Jeg vil bare korrigere en ting. Du tisser ikke selv om vesken kommer fra samme sted. Det som skjer er at du får sprutorgasme. Hvis du vil vite mer om hva som skjer med kroppen din anbefaler jeg deg å google det.

Ps. Anbefaler dere å kjøpe ett latex laken sånn at dere ikke ødelegger sengen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, Resignert skrev:

Ikke særlig vanlig, dessverre. Du er blant de få utvalgte og heldige! Og mannen er enda heldigere, han har nærmest fått toppremie i lotto, om man kan bruke et sånt bilde. Du er en bedre sexpartner for han enn de aller, aller fleste andre kvinner. Jeg misunner han..........

Så dersom en kvinne kommer kjempelett og ligger halvveis bevisstløs og rister og stønner i et halvt minutt, så er hun automatisk en bedre sexpartner? Ja ok.

Anonymkode: 40bd8...1a3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, Renapur skrev:

Ps. Anbefaler dere å kjøpe ett latex laken sånn at dere ikke ødelegger sengen.

Heller bruk Attens bed/Tena bed fra apoteket. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dersom en kvinne kommer kjempelett og ligger halvveis bevisstløs og rister og stønner i et halvt minutt, så er hun automatisk en bedre sexpartner? Ja ok.

Ikke nødvendigvis en bedre sexpartner men personlig elsker jeg det når fruen får sterke orgasmer. Det gjør noe med selvfølelsen 😍

Anonymkode: d8701...d6b

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. Å f.eks gi meg bj mens hun henger i vinkelarm i taklampa kan ikke måle seg. Ikke andre sirkustriks heller. 

Den beste og mest intense sexen har man med kvinner som ts. Med mindre hun ønsker å stoppe etter en orgasme.

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt på jordet. Så hvis jeg ikke klarer å få orgasme blir jeg en dårligere partner? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 hours ago, Girlygirl9 said:

Helt på jordet. Så hvis jeg ikke klarer å få orgasme blir jeg en dårligere partner? 

Ja, dårligere sexpartner,  iallefall for noen av oss menn. "Mission failed" , da er man en dårlig elsker og lite mann. Sex blir da et Sisyfosarbeid, altså man klarer aldri å gjennomføre det man ønsker, å gi kvinnen orgasmer i fleng.. Klart det knuser mannens selvbilde, lyst og tenning over tid. Med unntak for de mennene som overhodet ikke bryr seg om kvinnen kommer eller ikke.

Endret av Resignert
Skrevet
3 timer siden, Resignert skrev:

Ja, dårligere sexpartner,  iallefall for noen av oss menn. "Mission failed" , da er man en dårlig elsker og lite mann. Sex blir da et Sisyfosarbeid, altså man klarer aldri å gjennomføre det man ønsker, å gi kvinnen orgasmer i fleng.. Klart det knuser mannens selvbilde, lyst og tenning over tid. Med unntak for de mennene som overhodet ikke bryr seg om kvinnen kommer eller ikke.

Så utrolig turn off med en slik tankegang. Ingen mann eier min orgasme. Jeg får ikke orgasme for å tilfredsstille en manns ego.

• Liker 4
Skrevet (endret)
27 minutter siden, Girlygirl9 said:

Så utrolig turn off med en slik tankegang. Ingen mann eier min orgasme. Jeg får ikke orgasme for å tilfredsstille en manns ego.

Nei, det er da også aldeles greit. Du har din opplevelse av sexen, og mannen har sin. Opplevelsen er bare ikke helt den samme.

Endret av Resignert
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Girlygirl9 skrev:

Nei, men hvis typen din sjelden kom med deg, ville du ikke synes det var rart? Kanskje du kom med stønn og sprut, og han bare, det var litt godt for meg også?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men hvis typen din sjelden kom med deg, ville du ikke synes det var rart? Kanskje du kom med stønn og sprut, og han bare, det var litt godt for meg også?

Sex er mye mer enn orgasme.

• Liker 3
Skrevet
41 minutter siden, Girlygirl9 said:

Forsåvidt riktig. Men det føles uansett best for en mann når han har gitt dama en eller flere orgasmer før han tillater seg selv å komme. Da vet han at han har prestert og levert varene.  Tro meg, jeg har mye erfaring med begge variantene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Girlygirl9 skrev:

Ja, og jeg kommer ikke absolutt hver gang jeg har sex heller, men han føler seg absolutt som mann fordi jeg kommer kraftig og, nå som vi har vært sammen noen år, gjerne samtidig med ham. Jeg synes det er kjempedeilig når han kommer, så jeg skjønner at menn gjerne vil oppleve dama komme. 

Skrevet
På 5.5.2019 den 19.57, AnonymBruker skrev:

Det er denne typen orgasmer kvinner får når de får leke med min store og tykke penis.

Jeg har inntrykk av at de færreste damer har opplevd denne typen intensitet og det blir veldig effektfullt når de får leke med min store grove og faktisk oppnår denne typen klimaks, ikke bare en gang, men gjerne i serier.

Du er heldig, det er mange kvinner som kaller det du opplever en revolusjon i sexlivet deres, og det blir ofte en nedtur å gå tilbake til den mindre intense formen for orgasmer.

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, DigBic23 skrev:

Det er denne typen orgasmer kvinner får når de får leke med min store og tykke penis.

Jeg har inntrykk av at de færreste damer har opplevd denne typen intensitet og det blir veldig effektfullt når de får leke med min store grove og faktisk oppnår denne typen klimaks, ikke bare en gang, men gjerne i serier.

Du er heldig, det er mange kvinner som kaller det du opplever en revolusjon i sexlivet deres, og det blir ofte en nedtur å gå tilbake til den mindre intense formen for orgasmer.

Du er ihvertfall stor i kjeften...er du bergenser?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...