AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Del Skrevet 5. mai 2019 Det er utslagsgivende etter en rekke hendelser som jeg har gått igjennom over lengre tid. Nå merker jeg at jeg har en sorg inni meg, og vet ikke hvordan ta grep. Anonymkode: a3574...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #2 Del Skrevet 5. mai 2019 Kontakt fastlegen først og fremst. Anonymkode: a841b...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiskola Skrevet 5. mai 2019 #3 Del Skrevet 5. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er utslagsgivende etter en rekke hendelser som jeg har gått igjennom over lengre tid. Nå merker jeg at jeg har en sorg inni meg, og vet ikke hvordan ta grep. Anonymkode: a3574...f86 Kontakt relevant personell. KG kan sjeldent hjelpe mtp depresjoner, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #4 Del Skrevet 5. mai 2019 jeg tror det er har blitt en konsekvens av at jeg ikke har nære i livet mitt mer, og jeg har ikke det jeg kan kalle venner. Anonymkode: a3574...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiskola Skrevet 5. mai 2019 #5 Del Skrevet 5. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: jeg tror det er har blitt en konsekvens av at jeg ikke har nære i livet mitt mer, og jeg har ikke det jeg kan kalle venner. Anonymkode: a3574...f86 Igjen: om du er deprimert krever det legehjelp. Ubehandlet depresjon er ikke bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #6 Del Skrevet 5. mai 2019 jeg ser hele bildet nå, som jeg ikke så tidligere av mange årsaker. Men når jeg bor her så har jeg ingen å prate med, tror ikke det er riktig tilværelse å leve i. Anonymkode: a3574...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 5. mai 2019 #7 Del Skrevet 5. mai 2019 Et stort steg når det kommer til depresjon er å innse det selv, så du er allerede på vei. Som nevnt tidligere, anbefaler jeg å ta kontakt med noen som kan hjelpe deg. Det er kun deg selv som kan gjøre noe med dette, men det er mulig å få hjelp på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 5. mai 2019 #8 Del Skrevet 5. mai 2019 Ryddet for brukerdebatt, tilsvar og avsporing. Ninab82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå