Gjest Gagaen Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Er det berre meg eller er det andre og som bruker ketchup på fiskegrateng? Det pluss på pølse bruker eg ketchup, så eg er ikkje slik at eg brukar ketchup på alt altså.
-jk- Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 Akkurat nå, Gagaen skrev: Er det berre meg eller er det andre og som bruker ketchup på fiskegrateng? Det pluss på pølse bruker eg ketchup, så eg er ikkje slik at eg brukar ketchup på alt altså. Det er nok ikke mange av dere ihvertfall... Personlig synes jeg ikke ketchup har noe å gjøre i retter med hvit saus. Men vi er mange som liker spesielle ting på maten som ikke mange andre liker. Selv vil jeg f.eks gjerne ha (sterk) sennep på spaghetti. Og rosiner på grøten.
Anonymburker Skrevet 5. mai 2019 #4 Skrevet 5. mai 2019 Ja, det pleier jeg. De sjeldne gangene jeg har det.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #7 Skrevet 6. mai 2019 Slik ender det når barna ikke fikk matoppdragelse, ketchup på faen meg alt som er. Foreldrene ødeleger barna. Anonymkode: 6cc31...8d6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #8 Skrevet 6. mai 2019 Jeg bruker det på fiskegrateng og fiskepinner. På fiskekaker bruker jeg sennep. Anonymkode: a67b9...f46
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #9 Skrevet 6. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Slik ender det når barna ikke fikk matoppdragelse, ketchup på faen meg alt som er. Foreldrene ødeleger barna. Anonymkode: 6cc31...8d6 Ja. Det er samfunnets største problem ift oppdragerstil. Barn som får ha ketchup på maten. De vokser opp til de verste voksnene. Helt ødelagt 🙄 Anonymkode: 94f38...cc3 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #10 Skrevet 6. mai 2019 15 timer siden, Gagaen skrev: Er det berre meg eller er det andre og som bruker ketchup på fiskegrateng? Det pluss på pølse bruker eg ketchup, så eg er ikkje slik at eg brukar ketchup på alt altså. Samme her. Ketchup brukes på fiskegratengen. (Og pølsegratengen, for den saks skyld) Anonymkode: 068c7...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå