Gå til innhold

Ketchup på fiskegrateng?

Anbefalte innlegg

Gjest Gagaen
Skrevet

Er det berre meg eller er det andre og som bruker ketchup på fiskegrateng? Det pluss på pølse bruker eg ketchup, så eg er ikkje slik at eg brukar ketchup på alt altså. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Gagaen skrev:

Er det berre meg eller er det andre og som bruker ketchup på fiskegrateng? Det pluss på pølse bruker eg ketchup, så eg er ikkje slik at eg brukar ketchup på alt altså. 

Det er nok ikke mange av dere ihvertfall... Personlig synes jeg ikke ketchup har noe å gjøre i retter med hvit saus. 

Men vi er mange som liker spesielle ting på maten som ikke mange andre liker. Selv vil jeg f.eks gjerne ha (sterk) sennep på spaghetti. Og rosiner på grøten. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ketchup på fisk, not my cup of tee.

Skrevet

Ja, det pleier jeg. De sjeldne gangene jeg har det.

Gjest Ninnn
Skrevet

Ja. Og et dryss muskat. Voilà!

Skrevet

Ja pleier det 

AnonymBruker
Skrevet

Slik ender det når barna ikke fikk matoppdragelse, ketchup på faen meg alt som er.

Foreldrene ødeleger barna.

Anonymkode: 6cc31...8d6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker det på fiskegrateng og fiskepinner. På fiskekaker bruker jeg sennep. 

Anonymkode: a67b9...f46

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Slik ender det når barna ikke fikk matoppdragelse, ketchup på faen meg alt som er.

Foreldrene ødeleger barna.

Anonymkode: 6cc31...8d6

Ja. Det er samfunnets største problem ift oppdragerstil. Barn som får ha ketchup på maten. De vokser opp til de verste voksnene. Helt ødelagt 🙄

Anonymkode: 94f38...cc3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Gagaen skrev:

Samme her. Ketchup brukes på fiskegratengen. (Og pølsegratengen, for den saks skyld)

Anonymkode: 068c7...ad4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...