Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Søker jobb i kommunen. Det er en høyere stilling. De ber om kandidater med høy utdannelse. Skal jeg laste opp dokumentene eller la det være?

Anonymkode: bcbdb...145

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har vært med på en del ansettelsesprosesser i kommunen og man ønsker ikke å få dokumentasjon på yrkeserfaring og utdannelse før kandidaten kommer på evt intervju. Intervjukanditater blir plukket ut på bakgrunn av hva som står i CV i første omgang. Så det tenker jeg du fint kan la vær.

Anonymkode: b9050...8a8

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Last opp vitnemål sammen med CV. Ta med ekstra kopi av vitnemålet på jobbintervju. 

Anonymkode: 9cae6...7a2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville lagt ved hvis karakterene er gode og droppet det frem til jeg ble spurt om det hvis de er middels eller dårlige. Gjør en del rekruttering i jobben, men ikke i kommunen...

Anonymkode: c552d...087

Skrevet

Står det ikke i Webcruiter (eller hva de bruker) om de vil ha vitnemål og attester eller ikke. De fleste vil ikke, og ber om at det tas med i forbindelse med intervju. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...