Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Bor for tiden i Bergen, men vurderer å flytte til Haugesund til høsten. Er det noen som kan fortelle litt om byen og hvordan det er å bo der? Er det lett å bli kjent med folkene som er der fra? Har hørt det er en del rus det, stemmer det? 🙁

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke noe til rusmiljøet her utenom på et par steder i sentrum der noen relativt uskyldige henger sammen og ikke forstyrrer noen. Vi bor ti min å gå fra sentrum og trives veldig godt, har stort hus med stor hage til en grei pris. Vi er selv tilflyttere og har blitt kjent med mange folk via jobb og etterhvert via barnas omgangskrets etter hvert som de har vokst til. Om du får deg jobb her blir du raskt kjent med folk 😊

Anonymkode: 62a0d...943

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i fra Haugesund og flyttet til Bergen😂 Det ironiske er at mange av oss som er der i fra misliker byen (men bor der fremdeles). Det jeg kan si er at de fleste bor heller rundt byen feks på Norheim eller nord i byn, da selve sentrum ikke er attraktiv. Er litt rus folk som henger der men de er ikke så synlige som de på Laksevåg i Bergen..Litt synd egentlig for sentrums gågaten i Haugesund er generelt dø fra ettermiddagen og utover (lite mennesker) Ellers går de fleste å handler på kjøpesentrene Amanda eller Oasen som er utenfor. Vil si at byen passer for familie vennlige mennesker og ikke for de som vil ha mye action (lite arrangementer som skjer) og jobbmuligheter er ikke fantastiske, men spørs på yrke du har. Men om du skal studere så tenker jeg studentmiljø er bra siden flere vil være innflyttere. 

Anonymkode: 3818c...937

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...