AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Jeg vil gjerne begynne på minipillen. Har slitt med kviser siden jeg var 15 og er nå 18. Går på antibiotika for huden, noe som har hjulpet, så vil ikke at huden skal bli verre heller. Har hørt at minipiller kan gi kviser. Hvordan funket det for dere? Lurer spesielt på hvordan det var for folk som hadde acne fra før av. Har en venninne som før ikke hadde kviser og nå har hun fått en del. Men hvordan funker det hvis man allerede har uren hud? Har dere opplevd at den har blitt verre? Anonymkode: 782a7...4b1
MadameX Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 Dette er veldig individuelt og mange bivirkninger kan avta etter ca.3 mnd. Ønsker du å starte på minipillen må du gjerne høre andres erfaringer, men husk at legen er den som har mest er erfaringer og er den personen du skal stole på! Personlig har jeg har gått på cerazette og conludag. Slet med acne fra før, men fikk ikke mer acne av minipillene. Fikk andre bivirkninger som uregelmessig menstruasjon og nedstemthet. Husk at dette kun er mine erfaringer. Det er ikke sikket du får de samme bivirkningene. Det beste er å høre på legen. Fungerer ikke minipillen for deg vil du få anbefalinger av legen på om du burde bytte, vente og se om det blir bedre eller stoppe helt. Husk at legen er fagpersonen. Vi på KG kan ikke fortelle deg hvordan du vil reagere på ulike medisiner.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 På 6.5.2019 den 13.05, MadameX skrev: Dette er veldig individuelt og mange bivirkninger kan avta etter ca.3 mnd. Ønsker du å starte på minipillen må du gjerne høre andres erfaringer, men husk at legen er den som har mest er erfaringer og er den personen du skal stole på! Personlig har jeg har gått på cerazette og conludag. Slet med acne fra før, men fikk ikke mer acne av minipillene. Fikk andre bivirkninger som uregelmessig menstruasjon og nedstemthet. Husk at dette kun er mine erfaringer. Det er ikke sikket du får de samme bivirkningene. Det beste er å høre på legen. Fungerer ikke minipillen for deg vil du få anbefalinger av legen på om du burde bytte, vente og se om det blir bedre eller stoppe helt. Husk at legen er fagpersonen. Vi på KG kan ikke fortelle deg hvordan du vil reagere på ulike medisiner. Ja må jo bare høre hva legen sier. Ville bare høre folks erfaringer, men det har jo ikke så mye å si når det uansett er individuelt. Takk for svar! Anonymkode: 782a7...4b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå