AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Del Skrevet 5. mai 2019 Hvordan og hvor kvitter du deg med pc/mac som ikke virker lenger eller som du av andre grunner ikke bruker lebger? Anonymkode: 9050b...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiskola Skrevet 5. mai 2019 #2 Del Skrevet 5. mai 2019 Hvis den ikke fungerer, så ville jeg kastet den med EL-avfall (om du bor i Oslo-området er det mulig å kaste slikt ved Alnasenteret). Om det er en PC/Mac som fungerer kan du jo f.eks selge det på Finn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Del Skrevet 5. mai 2019 Pleier dere å ta ut harddisken og ødelegge den før dere leverer de inn til EL- avfall? Anonymkode: 9050b...f57 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 5. mai 2019 #4 Del Skrevet 5. mai 2019 River ut harddisk¨er¨ og minnebrikker, leverer som el. søppel på gjennvinning. a. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. mai 2019 #5 Del Skrevet 5. mai 2019 Jeg har en Macbook jeg planlegger å skifte ut harddisk på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #6 Del Skrevet 5. mai 2019 52 minutter siden, O.G. skrev: Jeg har en Macbook jeg planlegger å skifte ut harddisk på. Er det en omfattende planlegging? Anonymkode: eebfc...cec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FactsOverFeelings Skrevet 5. mai 2019 #7 Del Skrevet 5. mai 2019 Pleier å destruere harddisk(er) og minnebrikke(r) og kaster som el-avfall. Er vel heller tvilsomt at det er nødvendig å ødelegge disse komponentene, men det tar lite tid og er enkelt, så hvorfor ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 5. mai 2019 #8 Del Skrevet 5. mai 2019 Jeg overskriver harddisken med program som overskriver flere ganger, og så kan jeg bare drefse dem avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #9 Del Skrevet 5. mai 2019 Jeg tar ut harddisken siden den kan brukes som eksterndisk, RAM tar jeg ut hvis den kan brukes på en annen pc men det er egentlig ikke noe poeng i ta ut RAM siden det ikke ligger lagret noe informasjon på den. Anonymkode: ddfd0...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #10 Del Skrevet 5. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Pleier dere å ta ut harddisken og ødelegge den før dere leverer de inn til EL- avfall? Anonymkode: 9050b...f57 Pleier å skru den ut, og legge den i en skuff. Anonymkode: 0e4bb...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #11 Del Skrevet 5. mai 2019 36 minutter siden, FactsOverFeelings skrev: Pleier å destruere harddisk(er) og minnebrikke(r) og kaster som el-avfall. Er vel heller tvilsomt at det er nødvendig å ødelegge disse komponentene, men det tar lite tid og er enkelt, så hvorfor ikke. 1 time siden, O.G. skrev: Jeg har en Macbook jeg planlegger å skifte ut harddisk på. 1 time siden, Sliten&kjørt51 skrev: River ut harddisk¨er¨ og minnebrikker, leverer som el. søppel på gjennvinning. a. Er harddisken veldig liten? Jeg fant 3 ting som var lett å ta ut, regner med det var minnebrikken, opplegg til trådløst nett og harrdisken, men den var veldig liten. Kunne ikke se noe annet som var lett å få løst😵 Anonymkode: 9050b...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #12 Del Skrevet 5. mai 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er harddisken veldig liten? Nei. Den er også skrudd fast og med to kabler tilkoblet. Anonymkode: 8af10...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #13 Del Skrevet 5. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei. Den er også skrudd fast og med to kabler tilkoblet. Anonymkode: 8af10...dc1 Det var to kabler der, men jeg kunne rive den løs etter lokket var skrudd av. Anonymkode: 9050b...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa2000 Skrevet 5. mai 2019 #14 Del Skrevet 5. mai 2019 6 hours ago, abrasiveRefraction said: Jeg overskriver harddisken med program som overskriver flere ganger, og så kan jeg bare drefse dem avgårde. Trenger vel kun å overskrive den en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #15 Del Skrevet 7. mai 2019 På 5.5.2019 den 16.32, AnonymBruker skrev: Pleier dere å ta ut harddisken og ødelegge den før dere leverer de inn til EL- avfall? Anonymkode: 9050b...f57 Ja, jeg gjorde det med forrige pc jeg måtte kaste. Skrudde den opp og røsket ut harddisken. Kastet så resten av pc'en og hamret løs på harddisken med hammer for å vrake den mest mulig. La den til side, og skal kaste den også etterhvert. Anonymkode: b5e25...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #16 Del Skrevet 7. mai 2019 På 5.5.2019 den 17.42, abrasiveRefraction skrev: Jeg overskriver harddisken med program som overskriver flere ganger, og så kan jeg bare drefse dem avgårde. Er du nordlending? Det der er ikke et ord som er å finne i noen ordbok i alle fall. Anonymkode: b5e25...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #17 Del Skrevet 7. mai 2019 Tar ut harddisken og selger resten på finn selv om den ikke virker, alltids de som vil fikse den selv. Anonymkode: 914f8...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #18 Del Skrevet 7. mai 2019 Tar alltid ut HD´n! Denne demonterer jeg å ødelegger selv. Anonymkode: edb30...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #19 Del Skrevet 11. mai 2019 På Tuesday, May 07, 2019 den 13.11, AnonymBruker skrev: Ja, jeg gjorde det med forrige pc jeg måtte kaste. Skrudde den opp og røsket ut harddisken. Kastet så resten av pc'en og hamret løs på harddisken med hammer for å vrake den mest mulig. La den til side, og skal kaste den også etterhvert. Anonymkode: b5e25...e94 Er det ikke mer lettvint å bare legge den oppi saltvann en god stund? Anonymkode: a4219...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #20 Del Skrevet 11. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke mer lettvint å bare legge den oppi saltvann en god stund? Anonymkode: a4219...ecc Det kan man også gjøre, ja. Anonymkode: b5e25...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå