AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Barnefar har samvær kun noen timer i uka, kommer å tar barnet ut litt. Har aldri barnet på overnatting. Far tjener ca 350.000 i året. Hvor mye får dere i barnebidrag? Som har det ca likt som dette? Jeg har ikke inntekt akkurat nå (Arb. avklaring) han betaler pr. i dag 3000,- i mnd. Og mener at dette er alt for mye. noen med erfaring? Jeg skal på nav til uken for å høre med de, men tenkte kanskje noen her hadde svar Anonymkode: 80677...b2c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 Aner ikke hva far tjener,vi brukte bidragskalkulator på nettsiden til nav,jeg kikka ikke på da han tasta inn lønna si. Det kom opp 2900et eller annet,så jeg får 3000 i mnd . Anonymkode: 31e0f...57d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 Bidragskalkulatoren på NAV. Det er litt forskjellige ting som må tastes inn og det tas hensyn til. Anonymkode: f8c58...12f
Surriball Skrevet 5. mai 2019 #4 Skrevet 5. mai 2019 Det høres helt rimelig ut når han ikke har noe samvær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå