SuperNova Skrevet 24. april 2005 #1 Skrevet 24. april 2005 Kan noen tipse meg om en selvbruningskrem som ikke lukter pyton? Prøvde en fra piz buin i dag, og den lukta mildt sagt vondt. Alle jeg har prøvd før har også lukta ille...
Dagoberta Skrevet 24. april 2005 #2 Skrevet 24. april 2005 Jeg bruker Sun Touch fra Nivea, kjøpt på H&M. Den har veldig lite lukt, synes jeg, og lukter ikke så syntetisk som enkelte andre (og dyrere ) kremer.
Gjest Lea Skrevet 24. april 2005 #3 Skrevet 24. april 2005 Jeg synes at L'oreals Bronze Sublime (??) lukter ganske greit. I tillegg gir den veldig fin farge og trekker fort inn i huden. Piz Buin lukter ikke godt.
Gjest Xavia Skrevet 24. april 2005 #4 Skrevet 24. april 2005 Dior sin selvbruner til ansiktet, har ikke den typiske selvbruningslukta. Den lukter faktisk godt!
lene24 Skrevet 24. april 2005 #5 Skrevet 24. april 2005 det finnes en del selvbruningssprayer som ikke lukter noe i det hele tatt, b.la tancan - men de får du bare kjøpt i salonger og på nettet....
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2005 #6 Skrevet 24. april 2005 LITT lukt kommer du deg ikke utenom; lukta oppstår nemlig som en del av den kjemiske prosessen i huden når den reagerer med stoffene i selvbruningen. Piz Buin lukter ille, det er jeg enig i. Selv synes jeg St Tropez-sprayen lukter minst av alle jeg har prøvd. Men helt luktfri er den ikke.
Piglet Skrevet 24. april 2005 #7 Skrevet 24. april 2005 Jeg bruker Sun Touch fra Nivea' date=' kjøpt på H&M. Den har veldig lite lukt, synes jeg, og lukter ikke så syntetisk som enkelte andre (og dyrere ) kremer.[/quote'] Den har jeg også. Og i tilegg til at den ikke lukter så mye (nærmest litt kokos-solkremaktig), så er den nok den beste selvbruneren jeg har prøvd, uavhengig av pris... Lett og fordele, og fin farge. Piglet
Gjest Xavia Skrevet 24. april 2005 #8 Skrevet 24. april 2005 [(nærmest litt kokos-solkremaktig)' date= Ja, da skal jeg i alle fall holde meg langt unna den...
Gjest hjalmarlover Skrevet 25. april 2005 #9 Skrevet 25. april 2005 Shiseido er den eneste jeg har prøvd som ikke lukter vondt og sterkt. Ja, Piz Buin lukter helt forferdelig-under påføring og litt etterpå,men syns lukta forsvinner fort og hvis du bruker en parfymert dusjsåpe noen timer etterpå(og kaster sengetøyet på vask!!) merker ikke jeg noe til lukten. Den gir så fin farge for så lite penger at jeg digger den uansett!!
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2005 #10 Skrevet 25. april 2005 Jeg liker Fake It fra Bodyshop, og jeg _hater_ lukten av selvbruningskrem. Piz Buin er antagelig det verste på markedet, og loreal. Og Fake Bake. Har hørt mye bra om Shiseido og Clinique også...Tror jeg skal prøve en av de når jeg går tom for Fake It!
Gjest hjalmarlover Skrevet 25. april 2005 #11 Skrevet 25. april 2005 Body shop...Gode på lukten? Er den god ellers også eller? Finnes den i forskjellige farger og konsistenser? Liker best skum også må jeg ha en som blir ordentlig mørk siden jeg er nokså brun fra før...
Elze Skrevet 25. april 2005 #12 Skrevet 25. april 2005 Jeg synes Guinot sin er veldig god - gir pen, naturlig farge og lukter godt.
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2005 #13 Skrevet 25. april 2005 Body shop...Gode på lukten? Er den god ellers også eller? Finnes den i forskjellige farger og konsistenser? Liker best skum også må jeg ha en som blir ordentlig mørk siden jeg er nokså brun fra før... Gir fin farge Men jeg er ikke så veldig brun.. Tror den bare finnes i en nyanse, men kan være jeg husker feil. Finnes også i mousse, men på Makeupalley så får den litt dårlig kritikk. Men den er (relativt) billig..synes det er viktig med selvbruningskrem for kroppen.
Aurora20 Skrevet 25. april 2005 #14 Skrevet 25. april 2005 Prøvde selvbrunngskrem for første gang i helga(!). Kjøpte sånn serviett, bare for å se hvordan det ble. Folk spurte om jeg hadde sola meg, hvertfall Mange sier at Piz Buin er bra, men forsvinner ikke lukta etter hvert da? Det viktigste er jo at den gir en naturlig, jevn farge?
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #15 Skrevet 25. april 2005 Lukta forsvinner når du dusjer, det er bare ille mens det pågår.
Aurora20 Skrevet 25. april 2005 #16 Skrevet 25. april 2005 Hvor mange ganger kan man dusje før fargen begynner å gå vekk?
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #17 Skrevet 25. april 2005 Gir fin farge Men jeg er ikke så veldig brun.. Tror den bare finnes i en nyanse, men kan være jeg husker feil. Finnes også i mousse, men på Makeupalley så får den litt dårlig kritikk. Men den er (relativt) billig..synes det er viktig med selvbruningskrem for kroppen. Enig. Jeg bruker Bodu Shop sin selvbruner. Finnes bare i en farge. Men om du ønsker mørkere farge, kan du smøre et lag til oppå det første laget- vips så blir du enda brunere. Jeg har smørt meg i dag, og stinker ikke så jeg holder på å dør! Jeg bruker kremen jeg, har ikke prøvd mousse.
Piglet Skrevet 26. april 2005 #18 Skrevet 26. april 2005 Hvor mange ganger kan man dusje før fargen begynner å gå vekk? Når jeg bruker selvbruningskrem, varer fargen ca. 5 - 7 dager. Piglet
Gjest hjalmarlover Skrevet 26. april 2005 #19 Skrevet 26. april 2005 Når jeg bruker selvbruningskrem, varer fargen ca. 5 - 7 dager. Piglet Kommer vel ann på selvbruningskremen... Det jeg har opplevd er at kroppen ofte blir lirr skjoldete etter noen dager når fargen begynner å gå vekk. Da kan man skrubbe med sitron og skrubbehansker så er den gamle fargen borte...Eller ta på et nytt lag!!
Gjest Cerise Skrevet 26. april 2005 #20 Skrevet 26. april 2005 Enig. Jeg bruker Bodu Shop sin selvbruner. Finnes bare i en farge. Men om du ønsker mørkere farge, kan du smøre et lag til oppå det første laget- vips så blir du enda brunere. Jeg har smørt meg i dag, og stinker ikke så jeg holder på å dør! Jeg bruker kremen jeg, har ikke prøvd mousse. Så vidt jeg har skjønt har body shop to selvbrunere, en for ansikt og en for kroppen. Noen som vet prisen på disse? Lurer på å prøve disse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå