AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 I et område jeg må forbi i byen jeg bor i så har rundt 10 thai-massasjeinstitutter (eller hva det heter) satt seg til. Den gamle restauranten har blitt gjort om til et sånt massasjested, frisørsalonger har blitt massasjesteder, o.l. Det er mange på et relativt lite område og jeg rekker ikke ting jeg må gjøre fordi det sinker folk. Sånn som møter og andre ting pga disse stedene (og folkene). Hvorfor legges ikke disse stedene ned snart? Må mange tusen nordmenn finne seg i å bli kontaktet av Thailendere pga massasje og føle deg som en fremmed i sitt eget land? Hvis man først skal drive et lokale der så ikke driv massasjeinstitutter men heller noe folk har bruk for. F.eks en typisk norsk restaurant eller et turistvirksomhet. Ingen går vel på thai-steder hvis ikke man er en skikkelig samfunnstaper da. Og hva med små unger som går forbi. De kan jo risikere å bli miljøskada. Hvorfor er den type steder såpass mange plasser? Anonymkode: 553ef...c15
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Rasist. Anonymkode: c8109...079 Hvorfor er man det? Anonymkode: 553ef...c15 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 Tror du alle alle slike thai-sjapper er horehus? Ikke tenkt tanken på at de faktisk gir massasje og thats it? Anonymkode: 1a2e2...ff2 7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 Oi, det er vel heller du som er ganske miljøskadet. Anonymkode: cf8df...36a 7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #6 Skrevet 6. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror du alle alle slike thai-sjapper er horehus? Ikke tenkt tanken på at de faktisk gir massasje og thats it? Anonymkode: 1a2e2...ff2 Jo men tror ikke helt på det. Og mener at hvis noen vil ha massasje så kan de heller gå til en fysioterapeut i stedet. Hvor vanskelig kan det være... da vet man jo 100% at man et utdannet også. Anonymkode: 553ef...c15 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #7 Skrevet 6. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi, det er vel heller du som er ganske miljøskadet. Anonymkode: cf8df...36a Ja man blir jo det oppi et område med 10 thai-institutter med sånne «fancy» neonlys i vinduene. Ha ha. Omg!! Så støgt! Hvor mange et det som vil ha massasje liksom? Hahahahah Anonymkode: 553ef...c15 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #8 Skrevet 6. mai 2019 Det er fryktelig mange vonde skuldre for tiden folkens. Litt merkelig. Hvorfor er politiet der hvis det er så stuerent? Anonymkode: 553ef...c15 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #9 Skrevet 6. mai 2019 Du har sett for mye film. Anonymkode: 3c99d...1c6 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #10 Skrevet 6. mai 2019 Jeg ble innleid til bedrift der det kun var utlendinger. Jeg bor i Norge og er norsk, og var fremmed i eget land. Jeg var eneste norske. Jeg forstår idag ikke at jeg klikket? Det er viktig med støtte i livet fra mennesker som er glad i deg ved sånne tilfeller. Anonymkode: a7ce7...fc4
Gjest LaptopPute Skrevet 6. mai 2019 #11 Skrevet 6. mai 2019 Jeg har veldig dårlig rygg, og synes thai-massasje hjelper utrolig. Det gjør så jeg kan jobbe og bidra i samfunnet.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #12 Skrevet 6. mai 2019 4 timer siden, LaptopPute skrev: Jeg har veldig dårlig rygg, og synes thai-massasje hjelper utrolig. Det gjør så jeg kan jobbe og bidra i samfunnet. Hva er din erfaring med seriøsiteten til disse? Har du nlengang fått forespørsel eller blitt hintet om happy ending? Anonymkode: 1a2e2...ff2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #13 Skrevet 6. mai 2019 22 hours ago, AnonymBruker said: Det er mange på et relativt lite område og jeg rekker ikke ting jeg må gjøre fordi det sinker folk. Sånn som møter og andre ting pga disse stedene (og folkene). Hvorfor rekker ikke du og andre det dere må gjøre pga disse? Anonymkode: e34d9...9ed 8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #14 Skrevet 6. mai 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor legges ikke disse stedene ned snart? Må mange tusen nordmenn finne seg i å bli kontaktet av Thailendere pga massasje og føle deg som en fremmed i sitt eget land? Hvis man først skal drive et lokale der så ikke driv massasjeinstitutter men heller noe folk har bruk for. F.eks en typisk norsk restaurant eller et turistvirksomhet. Ingen går vel på thai-steder hvis ikke man er en skikkelig samfunnstaper da. Og hva med små unger som går forbi. De kan jo risikere å bli miljøskada. Hvorfor er den type steder såpass mange plasser? Anonymkode: 553ef...c15 På hvilken måte blir mange tusen nordmenn kontaktet av thaier? Står de utenfor disse massasjesalongene og forsøker å få deg inn? Og du skriver at de heller burde gjøre noe folk har bruk for... Jeg tror mange vil anse god og nyttig massasje som noe langt mer verdifullt enn å gå på restaurant. For mange kan massasje være avgjørende for livskvaliteten. Og til sist... hvorfor i all verden skulle ungen bli miljøskadet av å gå forbi en massasjesalong?!? Det er jo helt meningsløst... Er du sikker på at du ikke forveksler dette med noe du har sett i Thailand? Anonymkode: db07e...2b8 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #15 Skrevet 6. mai 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble innleid til bedrift der det kun var utlendinger. Jeg bor i Norge og er norsk, og var fremmed i eget land. Jeg var eneste norske. Jeg forstår idag ikke at jeg klikket? Det er viktig med støtte i livet fra mennesker som er glad i deg ved sånne tilfeller. Anonymkode: a7ce7...fc4 Hæ? Anonymkode: e34d9...9ed 4
Gjest LaptopPute Skrevet 6. mai 2019 #16 Skrevet 6. mai 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva er din erfaring med seriøsiteten til disse? Har du nlengang fått forespørsel eller blitt hintet om happy ending? Anonymkode: 1a2e2...ff2 Aldri fått noe hint om noe. Vært på flere steder i flere byer i Norge, både store og små steder, og aldri fått noen annen forespørsel enn massasje. Har også venner som har gått dit som har samme erfaring. Noen steder har det hengt plakater hvor det står at de kun tilbyr massasje og at andre forespørsler vil føre til at de ringer politiet. Jeg forbinder thaimassasje med terapi for kroppen. Fått mye bedre resultater der enn hos fysioterapeut og kiropraktor.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #17 Skrevet 6. mai 2019 11 timer siden, LaptopPute skrev: Jeg har veldig dårlig rygg, og synes thai-massasje hjelper utrolig. Det gjør så jeg kan jobbe og bidra i samfunnet. Fysioterapi er bedre, men du får ikke noe attåt du da vet du så det er nok ikke npe for deg det. 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble innleid til bedrift der det kun var utlendinger. Jeg bor i Norge og er norsk, og var fremmed i eget land. Jeg var eneste norske. Jeg forstår idag ikke at jeg klikket? Det er viktig med støtte i livet fra mennesker som er glad i deg ved sånne tilfeller. Anonymkode: a7ce7...fc4 ??? 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor rekker ikke du og andre det dere må gjøre pga disse? Anonymkode: e34d9...9ed Altså det ødelegger jo stedet rett og slett. Hvem er det som liker å henge nær steder der neonlysene blinker i alle farger. Nei takk. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte blir mange tusen nordmenn kontaktet av thaier? Står de utenfor disse massasjesalongene og forsøker å få deg inn? Og du skriver at de heller burde gjøre noe folk har bruk for... Jeg tror mange vil anse god og nyttig massasje som noe langt mer verdifullt enn å gå på restaurant. For mange kan massasje være avgjørende for livskvaliteten. Og til sist... hvorfor i all verden skulle ungen bli miljøskadet av å gå forbi en massasjesalong?!? Det er jo helt meningsløst... Er du sikker på at du ikke forveksler dette med noe du har sett i Thailand? Anonymkode: db07e...2b8 Se svar over. Poenget mitt er at det ødelegger stedet. Før var det cafe og en stueren bedrift der. Nå er det bare thaimassasje og enda mer massasje. Sier ikke at de skal gjør det, men at noke heller kan bidra med å drive «Ivars Kro» der i stedet. De tar opp sykt nye plass. For å si det ærlig jeg tror ikke det bare er massasje de utfører. Jeg har aldri vært der og kan ikke si det med sikkerhet men det er jo merkelig at politiet er der og sånn. Sier ikke det litt? Eh?!? Barna kan få sjokk f.eks. Så flere unger gå forbi og de gikk og himlet med øynene mens mødrene dro de med seg i frykt. Området ser ut som et sted i Pattaya eller noe sånn. Har aldri vært i Thailand. Ikke skal jeg dit heller. Moralen er: har dere vondt? Gå til en ordentlig fysioterapeut i stedet for å støtte noe sånt dritt. Anonymkode: 553ef...c15
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #18 Skrevet 6. mai 2019 4 timer siden, LaptopPute skrev: Aldri fått noe hint om noe. Vært på flere steder i flere byer i Norge, både store og små steder, og aldri fått noen annen forespørsel enn massasje. Har også venner som har gått dit som har samme erfaring. Noen steder har det hengt plakater hvor det står at de kun tilbyr massasje og at andre forespørsler vil føre til at de ringer politiet. Jeg forbinder thaimassasje med terapi for kroppen. Fått mye bedre resultater der enn hos fysioterapeut og kiropraktor. Mener du seriøst at de (thai-salonger) er bedre på «muskelfaget» enn hva folk som har gått på skolen for dette i 5-6 år er? Altså ser du ikke at det du mener ikke stemmer? Anonymkode: 553ef...c15 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #19 Skrevet 6. mai 2019 4 timer siden, LaptopPute skrev: Noen steder har det hengt plakater hvor det står at de kun tilbyr massasje og at andre forespørsler vil føre til at de ringer politiet. Yeah right. Anonymkode: 553ef...c15
Gjest LaptopPute Skrevet 6. mai 2019 #20 Skrevet 6. mai 2019 45 minutter siden, AnonymBruker said: Mener du seriøst at de (thai-salonger) er bedre på «muskelfaget» enn hva folk som har gått på skolen for dette i 5-6 år er? Altså ser du ikke at det du mener ikke stemmer? Anonymkode: 553ef...c15 Jeg har selvfølgelig respekt for fysioterapi og for kiropraktikk, men for meg og for min kropp, hvor jeg i årevis har gått i behandling hos både fysioterapeut og kiropraktor, også prøvd naprapat som hjalp mest av dem tre, så var det thaimassasje som hjalp meg best. Sier selvfølgelig ikke at det gjelder for alle andre. For meg har det gjort at jeg kan jobbe 100 % og jeg er veldig fornøyd. Alle thaimassasjeterapeutene jeg har gått til har utdannelse fra Thailand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå