AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Del Skrevet 5. mai 2019 Jeg sliter en del med angst, og jeg trenger å roe meg ned. Jeg har prøvd snus men det var ikke noe for meg, har noen tips til en god røyk som er ekstrem mild men som har en mentol smak eller ja folk skjønner hva jeg mener. PS: jeg er 21, så ikke skriv «ikke begynn med røyk eller sånt» Jeg ser etter svar på innlegget. Ikke advarsler. Takk! Anonymkode: f28ad...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #2 Del Skrevet 5. mai 2019 Tror ikke mentolrøyk selges lenger Anonymkode: 74970...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Del Skrevet 5. mai 2019 Jo det gjør det, eller sånn klikkrøyk. Anonymkode: f28ad...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #4 Del Skrevet 5. mai 2019 Både prince og malboro har mentol og click-røyk (feks malboro dubble burst). Når det er sagt, så anbefaler jeg heller en beroligende te med kamille. Røyk skader på så mange måter, og er fryktelig dyrt. Anonymkode: 8c911...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elán Skrevet 5. mai 2019 #5 Del Skrevet 5. mai 2019 Jeg liker Lucky Strike double click crisp, men vet ikke om det er noe for deg. Jeg røyker kun på fest da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #6 Del Skrevet 5. mai 2019 Er du ikke vant med nikotin vil du nok få en motsatt effekt uansett hva du røyker. Kaldsvetting, svimmelhet, skjelving, løs mage, kvalme osv er bare noen få bivirkninger av sigaretter. Hva med å prøve grønn te med mint, og ha en strikk eller noe å fikle med? Pusteøvelser? Avspenning? Yoga? Tyggis? E-sigg uten nikotin? Anonymkode: 387a6...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #7 Del Skrevet 5. mai 2019 Blend mentol? Blend er ingen sterk røyk iallefall, og de har også mentol. Anonymkode: 9d457...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #8 Del Skrevet 5. mai 2019 Skriver jeg andre anbefalinger? Nei. Jeg spør om det er en røyk som er mild og har klikk funksjon. Så gjerne kommenter det som er relevant! Anonymkode: f28ad...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #9 Del Skrevet 6. mai 2019 Hei! Du kan prøve Salem mentol:) Den er veldig mild, men ikke klikk funksjon. Hva er greia med klikkfunksjon? Hvordan fungerer det? Anonymkode: 939f1...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #10 Del Skrevet 6. mai 2019 Klikk funksjon så må du klikke på der du tar den lyse i munn for å få en mentol eller en slags smak. Anonymkode: f28ad...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #11 Del Skrevet 6. mai 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Klikk funksjon så må du klikke på der du tar den lyse i munn for å få en mentol eller en slags smak. Anonymkode: f28ad...655 Og hvis du ikke klikker smaker det vanlig røyk? Godt å klikke over på mentol halvveis? Anonymkode: 939f1...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #12 Del Skrevet 8. mai 2019 På 5.5.2019 den 15.13, AnonymBruker skrev: Jeg sliter en del med angst, og jeg trenger å roe meg ned. Jeg har prøvd snus men det var ikke noe for meg, har noen tips til en god røyk som er ekstrem mild men som har en mentol smak eller ja folk skjønner hva jeg mener. PS: jeg er 21, så ikke skriv «ikke begynn med røyk eller sånt» Jeg ser etter svar på innlegget. Ikke advarsler. Takk! Anonymkode: f28ad...655 Har du fått prøvd mentol røyk nå? Hvilken ble det? Anonymkode: 939f1...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå