AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Hadde besøk i går og har et stort teppe i stuen som min mor gav meg for et par år siden. Teppet kostet 20 000 og er det fineste jeg har. Det er håndvevd. Snakket om interiør og jeg har nok mye billig ellers. Da min besøkende hørte hva det kostet, sa personen " 20 000 for det? Det hadde jeg aaaldri trodd...., for 20 000 hadde jeg nok kjøpt et helt anner teppe" Jeg sa "liker det godt, og det er håndvevd" Besøket" synes ikke det er så fint" Jeg ble ganske såret. Anonymkode: f650b...3c7
Hattifnatti Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 Hadde kontret med en leksjon i enkle sosiale regler🙈 22
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 Ville tenkt at den andre var en enkel sjel, og dermed ikke tatt til meg dennes kommentarer. Vær en god venn og hjelp og støtt vedkommende til å få det bedre med seg selv. Anonymkode: 3fd31...042 8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #4 Skrevet 5. mai 2019 Bytt ut vennskapet, og fokuser på det som gjør deg god. Anonymkode: 44d9c...06a
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #5 Skrevet 5. mai 2019 Det var frekt sagt av besøket. Ikke alle har samme smak, man trenger ikke å ytre alle sine meninger. Jeg har selv en søster som har en heeelt annen klessmak enn meg, jeg synes ikke hennes klær er fine og visa versa. Men vi snakker ikke høyt om det Anonymkode: 1c2cd...fc5 1
SoWhat? Skrevet 5. mai 2019 #6 Skrevet 5. mai 2019 Var den besøkende 6 år eller noe? Det er sånn barn sier før de har lært hva som er greit å si. Det tenker jeg om den kommentaren. 8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #8 Skrevet 5. mai 2019 At smaken er som baken, delt i to. Hadde virkelig ikke brydd meg en mm om at noen sa hva de virkelig mente. Anonymkode: 09fae...015 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #9 Skrevet 5. mai 2019 Enten var hun sjalu, eller så var hun helt ærlig. Uansett, tenkt bare «henne om det»! Ei venninne sa til meg at putene mine ikke var fine og heller burde vært sånn og sånn. Jeg kommenterte det ikke, og tenkte bare for meg selv etterpå at jeg synes jeg har bedre smak enn henne. Dessuten spiller det ingen rolle så lenge jeg selv synes det er fint og trives med det. Anonymkode: a8077...8c2 4
Sliten&kjørt52 Skrevet 5. mai 2019 #10 Skrevet 5. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde besøk i går og har et stort teppe i stuen som min mor gav meg for et par år siden. Teppet kostet 20 000 og er det fineste jeg har. Det er håndvevd. Idiotisk og unødvendig kommentar... Kanskje vedkommende hadde en litt dårlig dag... Bare husk att det ikke betyr noe mindre for din mor, -eller deg. Heldigvis det som betyr noe a. 2
AlkoMann Skrevet 5. mai 2019 #11 Skrevet 5. mai 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde besøk i går og har et stort teppe i stuen som min mor gav meg for et par år siden. Teppet kostet 20 000 og er det fineste jeg har. Det er håndvevd. Snakket om interiør og jeg har nok mye billig ellers. Da min besøkende hørte hva det kostet, sa personen " 20 000 for det? Det hadde jeg aaaldri trodd...., for 20 000 hadde jeg nok kjøpt et helt anner teppe" Jeg sa "liker det godt, og det er håndvevd" Besøket" synes ikke det er så fint" Jeg ble ganske såret. Anonymkode: f650b...3c7 Kom deg over dette jenta mi !
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #12 Skrevet 5. mai 2019 Ja, man skal ikke være ærlig. Det er sikkert. Herregud. Anonymkode: a448e...da8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #13 Skrevet 5. mai 2019 2 minutter siden, AlkoMann skrev: Kom deg over dette jenta mi ! Spar deg a. Anonymkode: f650b...3c7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #15 Skrevet 5. mai 2019 Jeg synes det var en frekk og unødvendig kommentar. Samtidig er det jo i følge mange innenfor å fortelle folk som bruker 20.000 på en håndveske hvor ufattelig dumme de er, så dette er jo ikke helt uvanlig... 😂 Anonymkode: 6335a...973 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #16 Skrevet 5. mai 2019 Se på det som en meningsutveksling. Jeg har vært i mange hjem hvor jeg vet at det er brukt MYE penger på f eks gulv, kjøkken, møbler. Og har ofte tenkt "Dette hadde jeg aldri brukt penger på. Det er ikke min smak i det hele tatt." Sier det selvsagt ikke. Men noen mennesker er mer direkte enn andre, uten at de egentlig mener å såre. De bare åpner munnen samtidig som tanken passerer igjennom hodet.... Ta det for det det er. Et uttrykk for at hun ikke har samme smak som deg. Du har jo ikke teppet liggende for å tilfredstillende andre, men for å trives i hjemmet ditt selv. Akkurat som de hjemmene jeg er i, hvor jeg aldri ville trivdes, fordi om møblene, gulvet eller kjøkkenet er betraktelig dyrere enn hva jeg har. Anonymkode: 3eb6c...3d6 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #17 Skrevet 5. mai 2019 Østlendinger er noe for seg selv. Dem tenker bare på seg selv. Anonymkode: 44d9c...06a
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #18 Skrevet 5. mai 2019 4 minutter siden, abc123detvardet skrev: Folk har forskjellig smak. Big deal Kjempedeal. Noen liker ikke teppet ditt, det går så inn på deg at du tenker på det såpass mye at du lager en tråd om det her inne. Verden går under snarest. Anonymkode: a448e...da8 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #19 Skrevet 5. mai 2019 TS her. Det var sårende fordi det var en gave fra moren min. Hun la inn en stor innsats i dette for å glede meg. Jeg er fullstendig over dette, men har ikke stort å gjøre akkurat nå, så ville bare se hvordan folk reagerer på slik. Selv synes jeg det er frekt og helt unødvendig. Ser det er delte meninger. Har bare gitt besøkende komplimenter, men får se hvordan det blir mottatt når jeg dropper komplimentene og forteller hvor stygt det er hos henne. Blir trivelig dette Anonymkode: f650b...3c7 3
Sliten&kjørt52 Skrevet 5. mai 2019 #20 Skrevet 5. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har bare gitt besøkende komplimenter, men får se hvordan det blir mottatt når jeg dropper komplimentene og forteller hvor stygt det er hos henne. Blir trivelig dette Ikke gjør det, -hev deg over, er mitt råd. 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var sårende fordi det var en gave fra moren min. Hun la inn en stor innsats i dette for å glede meg. DETTE som betyr noe Serr, prøv å ¨rist¨ av deg denne dustekommentaren, -og flere her... a. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå