Gå til innhold

Spørsmål til menn som er veldig opptatt av at kvinner skal være glattbarberte nedentil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan reagerer dere om dere støtter på en dame som har kjønnshårene (helt eller delvis) i behold? Er det fullstendig turnoff og uaktuelt og med påfølgende utgreiing til kanerater om hvor ekkel NN er som ikke har barbert seg? All videre kontakt utelukket? Eller spør dere på en pen måte om hun kunne tenke seg å forsøke å barbere? 

Anonymkode: 830e2...1fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første del: det er fullstendig uaktuelt å fortelle byen om hvor ekkel nn er fordi hun er hårete. Dritslenging gjør ikke jeg, og heller ikke de jeg kjenner.

Så til neste: det er en liten nedtur å pakke opp en skikkelig bever. Avtennende er det imidlertid ikke. Jeg ville nok gitt uttrykk for at jeg gjerne så at hun ryddet litt, eller jeg kunne tilby meg å frisere.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan reagerer dere om dere støtter på en dame som har kjønnshårene (helt eller delvis) i behold? Er det fullstendig turnoff og uaktuelt og med påfølgende utgreiing til kanerater om hvor ekkel NN er som ikke har barbert seg? All videre kontakt utelukket? Eller spør dere på en pen måte om hun kunne tenke seg å forsøke å barbere? 

Grunnen til at jeg liker glatt der nede er av samme grunn som fjerning av hår under armer, legger og andre plasser. For meg er det velstelt og pyntet. Jeg liker at jenter er velstelt og jeg har alltid likt jenter som er litt opptatt av hvordan de ser ut. Jeg liker at de tar seg selv på alvor og er litt stolte over hvor flotte de er. 

Om en jenter har en trimmet stripe der nede men ellers er en jente som er velstelt så gjør ikke det så mye fra eller til. Dersom hun har full busk og ikke steller seg så tror jeg at vi ikke er kompatible på andre områder heller. Har aldri vært borti en full busk.

På sammen måte syntes jeg det er helt greit at damer forventer at en mann skal ta vare på seg selv. Her full forståelse for damer som ønsker at menn ikke skal ha hårete rygg. 

Anonymkode: 8d1ca...3bc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over gjennomsnittet opptatt av utseende og vil anse meg selv som utrolig vakker med en fantastisk kropp. Shave underlivet pleier jeg dog ikke, beholder hår på venusberget så det er igjen en busk der. Synes det er såå mye penere, og mer behagelig! 

Anonymkode: 19aad...3d7

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har full busk og hår under armene og på leggene, men jeg anser meg selv som velstelt🙃 kjæresten syns jeg er så feminin og tiltrekkende. Hår kan ikke dekke over det faktum at jeg har en velskapt kropp som beveger seg sensuelt. Har hatt sex med flere før han, og de har heller ikke noe i mot hårene. Det hadde vært turnoff for MEG om en mann sa i mot det. Vi skal ta hverandre for det vi er, jeg er ikke interessert i å stresse over utseendet for hans del, og jeg forventer ikke noe fra han. Kjæresten min har litt komplekser for om jeg er for pen for han så han spør en gang i blant hvordan har burde ha håret/skjegget/klærne, men da må jeg bare forsikre han om at jeg liker alt ved han og den pakken han kom i😂

Anonymkode: e9506...210

• Liker 17
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er over gjennomsnittet opptatt av utseende og vil anse meg selv som utrolig vakker med en fantastisk kropp. Shave underlivet pleier jeg dog ikke, beholder hår på venusberget så det er igjen en busk der. Synes det er såå mye penere, og mer behagelig! 

Anonymkode: 19aad...3d7

Enig 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dama kan være så pen hun bare vil, men hadde hun vist så liten respekt for meg at hun ikke barberte seg for å gjøre tissen sin mest mulig mottakelig for meg hadde jeg slått opp på dagen. Akkurat som jeg barberer pungen, skaftet og rumpehår, for at hun skal slippe å få hår i "middagen". 

Anonymkode: 890e5...c17

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dama kan være så pen hun bare vil, men hadde hun vist så liten respekt for meg at hun ikke barberte seg for å gjøre tissen sin mest mulig mottakelig for meg hadde jeg slått opp på dagen. Akkurat som jeg barberer pungen, skaftet og rumpehår, for at hun skal slippe å få hår i "middagen". 

Jeg suger både pikk og baller på min ubarberte mann, og han begraver seg i skrittet mitt med full busk. Hårene er der for en grunn altså! Spesielt kvinner kan slite ved å barbere eller vokse, med infeksjoner, svie og kviser.

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Det er greit nok at det er vann og kloakk nær lekeplassen, men det trenger da ikke være skog der 😉

Anonymkode: b4225...70d

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har full busk og hår under armene og på leggene, men jeg anser meg selv som velstelt🙃 kjæresten syns jeg er så feminin og tiltrekkende. Hår kan ikke dekke over det faktum at jeg har en velskapt kropp som beveger seg sensuelt. Har hatt sex med flere før han, og de har heller ikke noe i mot hårene. Det hadde vært turnoff for MEG om en mann sa i mot det. Vi skal ta hverandre for det vi er, jeg er ikke interessert i å stresse over utseendet for hans del, og jeg forventer ikke noe fra han. Kjæresten min har litt komplekser for om jeg er for pen for han så han spør en gang i blant hvordan har burde ha håret/skjegget/klærne, men da må jeg bare forsikre han om at jeg liker alt ved han og den pakken han kom i😂

Håret på venusberget har vi av flere grunner fått. 1. For å beskytte mot infeksjoner. 2. For å øke nytelsen ved sex. Når noen stryker over hårene eller hans underliv beveger seg sånn at hårene dine beveger seg øker dette din egen nytelse under akten. Så nyt busken din du. 😉

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå tenkte jeg først og fremst på om du møter nye damer. De kan jo ikke vite om du foretrekker barbert, trimmet eller busk. Det har altså ingenting med respekt for partner å gjøre. Glattbarberte kvinner risikerer jo også å møte på menn som foretrekker hår.

Dette var ikke ment som nok en tråd om hva som er best, og om at kvinner selv skal bestemme om de vil barbere seg nedentil. Selvsagt skal de bestemne selv, og sevsagt kan de ta hensyn til en manns smak, om det ikke er til for stor ulempe for dem selv. 

Spørsmålet er om dere menn som vil ha det glattbarbert møter en ny dame, og det viser seg at hun har kjønnshår. Mister dere fullstendig interessen, da? Har det skjedd noe "uopprettelig", liksom? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har altså ingenting med respekt for partner å gjøre. Glattbarberte kvinner risikerer jo også å møte på menn som foretrekker hår.

2 prosent av alle men i verden vil ha hår. 98% vil ikke ha hår i maten.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er om dere menn som vil ha det glattbarbert møter en ny dame, og det viser seg at hun har kjønnshår. Mister dere fullstendig interessen, da? Har det skjedd noe "uopprettelig", liksom? 

Helt klart!!!

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt klart!!!

Hvor har du de tallene fra? 

Anonymkode: 7f0e6...0e2

• Liker 18
Skrevet

Går ikke ned dersom det ikke er frisert.
Ingen fan av hår, sorry.

Alt annet går greit da, men blir litt kjipt da jeg liker å gå ned.

Men å forvente at andre skal danse etter din tone blir helt feil, folk må gjøre det de er komfortable med, så får en heller finne noen som er seg selv lik.
Quite enkelt.

• Liker 4
Gjest Paramount
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du holdt deg unna tinder, ons og alt det derre, og heller fant deg en kjæreste, så slapp du å bekymre det lille hodet ditt med slike problemstillinger. Normale gutter/menn har ikke et hysterisk forhold til kjønnshår, de håner heller ikke, eller sprer rykter om jenters underliv. Dersom det er noen som får deg til å tro noe annet, bør du heller bekymre deg for hvilke omgangsvenner du har. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Paramount skrev:

Dersom du holdt deg unna tinder, ons og alt det derre, og heller fant deg en kjæreste, så slapp du å bekymre det lille hodet ditt med slike problemstillinger. Normale gutter/menn har ikke et hysterisk forhold til kjønnshår, de håner heller ikke, eller sprer rykter om jenters underliv. Dersom det er noen som får deg til å tro noe annet, bør du heller bekymre deg for hvilke omgangsvenner du har. 

Merkelig innlegg .. Litt hersketeknikk, litt moralisering, litt arroganse og bedrevitenhet .. og litt jeg er enig i. 

Anonymkode: 8d1ca...3bc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker busken min og vil ikke fjerne den for noen. Jeg foretrekker også at mannen min ikke barberer seg, mye av grunnen er at det sitter en duft i kjønnshårene som er tennende, det er mykt å ta på og det er bedre for han siden hårene gjør at han også merker berøring bedre.

Anonymkode: c1325...515

• Liker 8
Skrevet

Jeg liker de best uten hår eller kort hår der nede. På vinteren er jeg selv kort mens på sommeren er det helt glatt. Synes det er best.

• Liker 1
Gjest Tamsi
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et nybegynnertips: De stedene det er meningen å putte tunga si vokser det faktisk ikke noe hår. Men det er mange menn som ikke vet hvor klitoris er, du er ikke alene :)

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enkelt : Vil du at jeg skal bruke tid på oral sex ? 

Min kone liker det ikke, så følgelig kan hun ha akkurat den frisyren hun liker.

Det handler ikke om estetikk, men om praktiske hensyn.  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...