AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Noen som er flinke til å skrive om tekst eller har hørt en annen versjon? Jeg og venninna mi skal synge «fyll ditt sinn med kjærlighet» fra Løvens konge, i bryllupet til venninna vår. Men er ett parti inni der som hadde vært litt artig med annen tekst, men vi er ikke så flinke på sånn 🙈 Noen som vil hjelpe oss? ☺️ Vi skal ta ett parti hver, jeg skal være Pumba og Simba, og venninna mi skal være Timon og Nahla. Her er teksten, og trenger bare å skrive om det som et uthevet lengre ned: Jeg ser hva som kommerHva??Det vil de neppe troHvem??De blir et par ogresultatet er, vår tripo blir til toÅi skumring øyeblikket, med trolldom overalt!da blir det så romantisk...skal du se... at dette ender galt!Fyll ditt sinn med kjærlighetla amors piler flynaturens sangog himlensstjernedryss gir liv til alt på nyjeg vil så gjerne si det, men hva vil hun forstå, av det som jeg har gjort?det går ikke, da vil hun bare gå.han skjuler noe for meg, jeg aner ikke hva og hvorfor vil han aldri mere bli den kongen vi vil ha?fyll ditt sinn med kjærlighetla amors piler flynaturens sang og himlensstjerne dryss gir liv til alt på nyfyll ditt sinn med kjærlighetta hjertet med på altgi deg hen, og spill til livets røst, kjærlighetens stråOg hvis de blir et par i natt, kan det sies kjaptat vår tid sammen er historieda er vår venn FORTAPT!*gråt;_;* Anonymkode: c0b9d...5ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå