Samantha Skrevet 23. april 2005 #1 Del Skrevet 23. april 2005 Sjekk om ho/han er singel Kjem dokke single til å kjøpe ein slik ring? Og kjem dokke til å sjekke om andre har den på seg? Eller er dette berre eit tullete påfunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 24. april 2005 #2 Del Skrevet 24. april 2005 Jeg synes det høres en smule tullete ut. Slik det er nå kan man sjekke om andre er gift/forlova ved å se om de går med ring. Nå skal altså både de som er single og de som er gift/forlova bruke en? Krever ikke dte at man må studere hverandres ringer for å finne ut om det er en singelring eller giftering? *supertrøtt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 24. april 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 24. april 2005 Haha! Ser det for meg.... Står i en mørk bar og nistirrar på ringen for å finne ut om det er singel- eller forlovelsesring. Uffa meg!! Trur det funkar like greit med den gode gamle: "Har du dame eller?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 24. april 2005 #4 Del Skrevet 24. april 2005 Latterlig, syns jeg. Et dårlig forsøk på å tjene penger. Har ingen tro på at dette kommer til å slå an. Jeg er singel, men ville aldri gått med singelring. Singel betyr ikke det samme som tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 24. april 2005 #5 Del Skrevet 24. april 2005 Trur det funkar like greit med den gode gamle: "Har du dame eller?" Hwo cares? Kroppssråket og kommunikasjonen avslører uansett relavtivt fort om man har en sjans. Noen ganger sier den opptatte parten om vedkommende er opptatt. Men noen ganger er dette ren løgn, så det er ingen grunn til å bryte kommunikasjonen etter en slik uttalelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 24. april 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 24. april 2005 Hwo cares? Kroppssråket og kommunikasjonen avslører uansett relavtivt fort om man har en sjans. Noen ganger sier den opptatte parten om vedkommende er opptatt. Men noen ganger er dette ren løgn, så det er ingen grunn til å bryte kommunikasjonen etter en slik uttalelse. Hmm? Mente berre enkelt og greit at eg trur det funkar fint sånn som ting er no og at det ikkje er behov for singelring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 29. april 2005 #7 Del Skrevet 29. april 2005 Hørte om dette på radioen! Tror det kommer til å bli en gedigen flopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. april 2005 #8 Del Skrevet 29. april 2005 Latterlig, syns jeg. Et dårlig forsøk på å tjene penger. Har ingen tro på at dette kommer til å slå an. Jeg er singel, men ville aldri gått med singelring. Singel betyr ikke det samme som tilgjengelig. sier meg helt enig i alt det du sier. er også singel, men ikke i den grad at jeg ønsker å være tilgjengelig for alle som ønsker seg dame.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theo Skrevet 29. april 2005 #9 Del Skrevet 29. april 2005 For et idiotisk påfunn - akkurat som om det å være singel er en slags diagnose, og noe det er opplagt at alle ønsker å gjøre noe med ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #10 Del Skrevet 29. april 2005 For et idiotisk påfunn - akkurat som om det å være singel er en slags diagnose' date=' og noe det er opplagt at alle ønsker å gjøre noe med ... [/quote'] Det er vel ikke forventet at alle skal kjøpe den, men de som ønsker å endre på sin status. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theo Skrevet 29. april 2005 #11 Del Skrevet 29. april 2005 Joda, sant nok. Men det er fortsatt like latterlig - definisjonen på "desperat"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. mai 2005 #12 Del Skrevet 17. mai 2005 Man trenger vel ikke være desperat for å signalisere at man er tilgjengelig. Det gjør jo egentlig bare "jobben" litt lettere når man er ute på markedet. Det å ikke ha noen ring, signaliserer jo absolutt ingen ting, og kanskje noen synes det kan være greit å slippe og bruke tid og energi på eventuelle partnere som ikke er eventuelle partnere allikevel? Ringen blir litt på samme måte som å registrere seg på Blink og andre nettsteder synes jeg. Man sier i fra at man er singel og tilgjengelig liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå