Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
saklighet skrev (1 time siden):

Det er sannelig mange her inne som bør klatre ned fra den høye hesten. Det er altså feil å dele på snap at man er blitt voldtatt fordi det er reklame i innlegget? Snap er sannsynligvis en god del av inntektsgrunnlaget for dama. Så da skal hun ikke bare oppleve å bli voldtatt,hun skal også miste inntektsgrunnlaget sitt? Eller mener dere at hun skal holde et sånt traume skjult å snappe videre om jul og oppussing som om ingenting har skjedd? Når det gjelder barna blir de tatt vare på og får informasjon i forhold til alder og det de greier å forstå. Er det bedre at andre skal " eie" historien og at ungene ikke skal holdes informert om det " alle" vet? Røros er et lite sted. Tror hun gjør det beste hun kan i en kjip situasjon.  Å eie narrative selv og bruke den kanalen hun har er lurt både for henne og familien. 

Dette er første gangen jeg kommenterer noe her inne. Det er ikke sånn at jeg er blodfan av dama. Men dobbeltmoralen her inne gjør meg kvalm.

Jeg er helt enig med deg! Har lenge undret på hvorfor det er så ille at det er reklame mellom det hun deler? 
Vi kan mislike det så mye vi vil, men dette er jobben hennes. Ergo en plass hun tjener penger. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, når du velger bevisst å lage en type "føljetong" i x antall episoder, med " slow motion" stemme, med masse reklame imellom, om en vond og fæl hendelse i livet, som voldtekt er, så kan det hende at noen reagerer.... voldtekt skal ikke ties i hjel, men det finnes flere andre møteplasser, der du møter andre i samme situasjon, som du kan lufte tanker, sinne, følser mm , som du kan anvende for å leve ett så bra og normalt liv som mulig.... å sitte og "snappe" på denne måten synes jeg er meget betenkelig.

Og hva blir det neste fra disse influenserene....... fortelle om at barnet ditt har blitt utsatt for noe kriminelt....

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Etter jul (?) når "alle" har glemt dette..  livet skjer, livet går videre for oss alle, ja, de rundt henne, men kanskje ikke for denne familien, mor, far og 7 (syv) store & små. Hva da ?   ❤️  Hun er så klokkeklar i alt hun sier, lærd, og erfaren - imponerende så tett på hendelsen 😕 

• Hjerte 1
Skrevet

Blir litt salig blanding av å dele barn og reklame innimellom alt - så vet ikke helt.  Blir litt spesiell blanding 

Skrevet (endret)

Da hun fortalte om grunnen til at hun delte med barna... så sa hun hva ville de tenke ang en mor som plutselig ble hjemme, hele tiden / til alle døgnets tider...dette var noe de vanskelig ville skjønne, bli en omstilling, en hverdag de ikke var vant med....  😕 I  mitt stille sinn tenkte jeg da, hva gjorde hun før hun begynte i jobben ?? Hva var normalen...? Igjen: Ja, til deling / åpenhet, Nei til deling med hele verden ( "problemet" er ikke hva som deles, men hvem det deles med ) ❤️ 

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Full kontroll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...