Nærsynt1234 Skrevet i går, 08:01 #1141 Skrevet i går, 08:01 mia___ skrev (1 time siden): Som en som har blitt utsatt for voldtekt selv savna jeg en triggerwarning. For hvordan hun sitter og umm, stirrer ut i intet. Kommer med vage setninger Skjønte det var overgrep av noe slag og gikk heller hit for og få bekrefta hva det er. For det begynte og bli kvelende og trigge uro. Kan si det rett ut: håper hun har forsikring som dekker psykiater/psykolog. For traumebehandling i Norge er crap! TW Det er helt jævlig og være gjennom. Hverdagen er tøff. Har gått og sett bak meg i 8 år. Kan nok aldri skaffe meg partner fra den delen av verden. Jeg blei terrorisert av vedkommende på WhatsApp i over 1 år. Blokke nummer funka ikke. Skaffa bare nytt. Var i Norge når det var som værst. Men norsk politi kunne ikke sende info til engelsk politi... Så ja jeg skjønner hva man går gjennom, at det er helt jævelig. Og at man trenger psykolog asap fordi jo før jo bedre. Men hun har jo en TW rett før videoen begynner? 8
MzMe Skrevet i går, 08:32 #1142 Skrevet i går, 08:32 mia___ skrev (1 time siden): Som en som har blitt utsatt for voldtekt selv savna jeg en triggerwarning. For hvordan hun sitter og umm, stirrer ut i intet. Kommer med vage setninger Skjønte det var overgrep av noe slag og gikk heller hit for og få bekrefta hva det er. For det begynte og bli kvelende og trigge uro. Kan si det rett ut: håper hun har forsikring som dekker psykiater/psykolog. For traumebehandling i Norge er crap! TW Det er helt jævlig og være gjennom. Hverdagen er tøff. Har gått og sett bak meg i 8 år. Kan nok aldri skaffe meg partner fra den delen av verden. Jeg blei terrorisert av vedkommende på WhatsApp i over 1 år. Blokke nummer funka ikke. Skaffa bare nytt. Var i Norge når det var som værst. Men norsk politi kunne ikke sende info til engelsk politi... Så ja jeg skjønner hva man går gjennom, at det er helt jævelig. Og at man trenger psykolog asap fordi jo før jo bedre. Hvor mye triggerwarning skal du ha? Det står jo på ene snappen «Jeg advarer om at det kan være triggende for noen å høre dette ❤️» med store bokstaver på svart bakgrunn.. 6
Mozzarellastick Skrevet i går, 11:56 #1143 Skrevet i går, 11:56 WVC skrev (18 timer siden): Jeg tror ikke denne kommentaren var for å «snu saken mot den det gjelder». Jeg tror vi er i sjokk alle sammen over at dette kunne skje med Nina som har det samme «mønsteret» som mange av oss; Jobb-hus-matbutikken. Man bor kanskje også på et lite sted. Man føler seg jo trygg. Hun sa det jo selv- man tenker aldri at det kommer til å skje en selv. Dette er ufattelig grusomt å høre. Samtidig så blir man naturligvis nysgjerrig på hvordan det kunne skje. (Uten å si at Nina er skyldig på noen som helst måte.) Jeg må ærlig si at jeg er ikke opplyst nok til å se etter farer eller være forberedt dersom noe sånn skulle skje meg. Her har hun mulighet til å opplyse slike som meg og flere som ikke tenker at dette kan skje. Dette scenariet hadde ikke falt meg inn i det hele tatt var grunnen til at hun var borte. overgrepsvoldtekter skjer hele tiden med husmødre i Norge er ikke meg bekjent. Her er ikke jeg opplyst nok. De fleste overgrep skjer fra en man kjenner. Overfallsvoldtekter er en veldig liten andel av overgrep. 3
Anonymus00 Skrevet i går, 15:12 #1144 Skrevet i går, 15:12 Kaffe(vimse) kopp skrev (21 timer siden): Stakkars dame, får skikkelig vondt av henne. Men den siste dagen før hun forsvant fra snap, skulle hun jo ut å danse, ut på byen, eller noe sånt, hun gledet seg jo skikkelig, og hun skulle gå helt alene . Nå vet jo ikke jeg om det var da det hendte, det kan, som noen nevner, skje hvor som helst. Sykt at noen kan gjøre slik, å ødelegge mennesker. Dette har jeg tenkt på.. for en gavepakke med informasjon det er for slike syke(psyke) personer.. om influencere som deler at de skal ut alene osv.. trenger selvfølgelig ikke være en som har sett det. Men sånn generelt et tankekors hva man deler offentlig 8
FruRosa Skrevet i går, 15:28 #1145 Skrevet i går, 15:28 Jeg har veldig medfølelse med henne pga voldtekten! Jeg finner det dog forstyrrende at det deles på Snap med masse reklame innimellom snappene. 5 2
Blobben Skrevet i går, 17:26 #1146 Skrevet i går, 17:26 1 hour ago, FruRosa said: Jeg har veldig medfølelse med henne pga voldtekten! Jeg finner det dog forstyrrende at det deles på Snap med masse reklame innimellom snappene. Men, det er jo ikke hun som bestemmer hvor og når reklamen sendes. Det er Snapchat. 2
FruRosa Skrevet i går, 17:58 #1147 Skrevet i går, 17:58 Blobben skrev (30 minutter siden): Men, det er jo ikke hun som bestemmer hvor og når reklamen sendes. Det er Snapchat. Det skrev jeg ikke heller! Jeg skrev jeg fant det forstyrrende med reklame innimellom snappene. 1 1
plomman Skrevet 12 timer siden #1148 Skrevet 12 timer siden Anonymus00 skrev (18 timer siden): Dette har jeg tenkt på.. for en gavepakke med informasjon det er for slike syke(psyke) personer.. om influencere som deler at de skal ut alene osv.. trenger selvfølgelig ikke være en som har sett det. Men sånn generelt et tankekors hva man deler offentlig Dette har jeg tenkt mye på også. For å ta et konkret eksempel, så deler Stine Skoli ganske heftig fra oppussing av kjelleren i huset som gjøres om til rom til jentene hennes. Hvor på huset inngangsdøren til kjelleren er, vinduer osv, mens hennes rom er i etasjen over. Skjønner at dette er en jobb for dem, men for de av oss som har vært utsatt for skumle folk før, så er det skikkelig ekkelt å være vitne til. Ekstremt mye farlig info som deles, spesielt om barn.. Med det sagt så ble jeg mildt sagt sjokkert når Nina delte nå. Jeg trodde også det var samlivsbrudd. Får skikkelig vondt av henne og håper hun får masse støtte i tiden fremover ❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå