Teardrop Skrevet torsdag kl. 08:25 #1121 Skrevet torsdag kl. 08:25 Har ikke fulgt henne men hun dukket opp på snappen min i dag. Ser ut som det er reprise på snapp, spot on akuratt det samme dere skriver her fra september. Masse slides med tekst som kunne vært delt på et par snaps. Sier Kan ikke dele,men ønsker bla bla. Og avslutter igjen med "dere ass". Går dette i loop? 1
kigu Skrevet torsdag kl. 17:40 #1122 Skrevet torsdag kl. 17:40 Teardrop skrev (9 timer siden): Har ikke fulgt henne men hun dukket opp på snappen min i dag. Ser ut som det er reprise på snapp, spot on akuratt det samme dere skriver her fra september. Masse slides med tekst som kunne vært delt på et par snaps. Sier Kan ikke dele,men ønsker bla bla. Og avslutter igjen med "dere ass". Går dette i loop? Er nok den samme som fra tidligere, ligger lagra på historiene hennes.
Full kontroll Skrevet fredag kl. 10:42 #1123 Skrevet fredag kl. 10:42 Ja, må vel holde kanalen "varm", skal det komme inn kroner i kassa 😛 Jeg syns hun kunne vært litt tydeligere på hva og hvem det gjelder, (ikke nødvendigvis hva som har skjedd )...? *jeg står i* skrev hun... pga seg selv, eller som mor? For om dette gjelder ett uskyldig barn, blir jeg skikkelig mammasur, mens hun drar dette ut.......klinger mynter i kasse med gamle snapp 😕 1
Blobben Skrevet fredag kl. 12:14 #1124 Skrevet fredag kl. 12:14 Hun er jo blitt utsatt for overgrep. Håper flere i denne tråden går en runde i seg selv. 9 3 5
Full kontroll Skrevet fredag kl. 12:30 #1125 Skrevet fredag kl. 12:30 (endret) Slettet , da jeg ikke (orker) følge henne lengre. (oppdaterer meg her om nyskjerrigheten en dag tar overhånd ) Endret fredag kl. 12:43 av Full kontroll 1
Littelulla Skrevet fredag kl. 15:04 #1126 Skrevet fredag kl. 15:04 Så utrolig tøft gjort av henne å stå fram med dette! Det er så viktig å vise at voldtekt kan ramme hvem som helst når som helst, og å vise hvordan det kan påvirke et menneske. Dette skjer ikke bare "lettkledd ungdom", "hysteriske damer" eller "løse kvinnfolk". Dette kan skje hvem.som helst. Og det er vondt og vanskelig. Måtte for guds skyld alle klare å holde seg for gode til å spekulere eller betvile det Nina kommer med nå. For deres egen del, tantene deres, døtrene deres, mammaene deres - deres EGEN del - holde dere for gode til det. Dette kunne vært deg. Det kunne vært datteren din. 5 2 9
WVC Skrevet fredag kl. 15:32 #1127 Skrevet fredag kl. 15:32 Forferdelig. Voldtekter ødelegger folks liv. 2
KrigOgFred Skrevet fredag kl. 15:46 #1128 Skrevet fredag kl. 15:46 Littelulla skrev (40 minutter siden): Så utrolig tøft gjort av henne å stå fram med dette! Det er så viktig å vise at voldtekt kan ramme hvem som helst når som helst, og å vise hvordan det kan påvirke et menneske. Dette skjer ikke bare "lettkledd ungdom", "hysteriske damer" eller "løse kvinnfolk". Dette kan skje hvem.som helst. Og det er vondt og vanskelig. Måtte for guds skyld alle klare å holde seg for gode til å spekulere eller betvile det Nina kommer med nå. For deres egen del, tantene deres, døtrene deres, mammaene deres - deres EGEN del - holde dere for gode til det. Dette kunne vært deg. Det kunne vært datteren din. Håper virkelig ingen tviler på det. Greit at folk lurte på før, hun er jo en offentlig snapper sånn sett. Men nå har hun fortalt og er vel lite og tvile på akkurat det. Grusomt 1 2
mariie Skrevet fredag kl. 15:48 #1129 Skrevet fredag kl. 15:48 (endret) Slettet Endret fredag kl. 17:49 av mariie 1
Månesten Skrevet fredag kl. 15:56 #1130 Skrevet fredag kl. 15:56 mariie skrev (6 minutter siden): Men hvordan? Klager over at hun enten er på jobb eller hjemme med barna.. ikke billappen.. Virker som du setter tvil på om det hun deler er sant? Hvordan, hvor, når, hvem er likegyldig. Hun har det vondt og det er veldig tydelig. 8 1 2
Littelulla Skrevet fredag kl. 16:08 #1131 Skrevet fredag kl. 16:08 mariie skrev (13 minutter siden): Men hvordan? Klager over at hun enten er på jobb eller hjemme med barna.. ikke billappen.. Virkelig?? Hun går ute med hunden, til og fra jobb, til og fra skolen. Det kunne skjedd på jobben. Det kunne skjedd i en bakgate idet hun låste seg ut. Det kan ha skjedd når og hvor som helst, og det er så stygt å spekulere slik du gjør her. Vanligvis prøver jeg å holde meg saklig, men her sliter jeg. Jeg blir kvalm når noen prøver å plukke fra hverandre noens opplevelse når de kun vet knapt en brøkdel av situasjonen, og skal prøve å snu det mot den det gjelder. Særlig i saker som dette. Hvis det bare er en uheldig utalelse ville jeg en annen gang skrevet noe som at "Jeg kan ikke fatte at dette kunne skje selv et menneske som stort sett tilbringer tiden på trygge steder som jobb og hjem. Det er en tragedie ". 7 2 14
røverdatteren Skrevet fredag kl. 16:24 #1132 Skrevet fredag kl. 16:24 Littelulla skrev (15 minutter siden): Virkelig?? Hun går ute med hunden, til og fra jobb, til og fra skolen. Det kunne skjedd på jobben. Det kunne skjedd i en bakgate idet hun låste seg ut. Det kan ha skjedd når og hvor som helst, og det er så stygt å spekulere slik du gjør her. Vanligvis prøver jeg å holde meg saklig, men her sliter jeg. Jeg blir kvalm når noen prøver å plukke fra hverandre noens opplevelse når de kun vet knapt en brøkdel av situasjonen, og skal prøve å snu det mot den det gjelder. Særlig i saker som dette. Hvis det bare er en uheldig utalelse ville jeg en annen gang skrevet noe som at "Jeg kan ikke fatte at dette kunne skje selv et menneske som stort sett tilbringer tiden på trygge steder som jobb og hjem. Det er en tragedie ". Dette!!👏🏼👏🏼 Overgrep skjer overalt, og dessverre rett fremfor nesen på en. 6 2
Orly Skrevet fredag kl. 16:49 #1133 Skrevet fredag kl. 16:49 (endret) Men at noen stiller et spørsmål på en litt klønete måte, betyr ikke at man trenger å kaste seg over den personen da. Endret fredag kl. 16:49 av Orly 1 4
tøflusen Skrevet fredag kl. 17:09 #1134 Skrevet fredag kl. 17:09 Forderdelig å oppleve noe slikt. Og all cred til henne som deler åpent! man får håpe det kanskje kommer litt flere detaljer etterhvert så ryktene kan roe seg ned. Ingen tvil om at hun har hatt det tøft, det så man med en gang på den gule appen 1 2
Kaffe(vimse) kopp Skrevet fredag kl. 17:14 #1135 Skrevet fredag kl. 17:14 Stakkars dame, får skikkelig vondt av henne. Men den siste dagen før hun forsvant fra snap, skulle hun jo ut å danse, ut på byen, eller noe sånt, hun gledet seg jo skikkelig, og hun skulle gå helt alene . Nå vet jo ikke jeg om det var da det hendte, det kan, som noen nevner, skje hvor som helst. Sykt at noen kan gjøre slik, å ødelegge mennesker. 2
WVC Skrevet fredag kl. 17:14 #1136 Skrevet fredag kl. 17:14 Littelulla skrev (49 minutter siden): Virkelig?? Hun går ute med hunden, til og fra jobb, til og fra skolen. Det kunne skjedd på jobben. Det kunne skjedd i en bakgate idet hun låste seg ut. Det kan ha skjedd når og hvor som helst, og det er så stygt å spekulere slik du gjør her. Vanligvis prøver jeg å holde meg saklig, men her sliter jeg. Jeg blir kvalm når noen prøver å plukke fra hverandre noens opplevelse når de kun vet knapt en brøkdel av situasjonen, og skal prøve å snu det mot den det gjelder. Særlig i saker som dette. Hvis det bare er en uheldig utalelse ville jeg en annen gang skrevet noe som at "Jeg kan ikke fatte at dette kunne skje selv et menneske som stort sett tilbringer tiden på trygge steder som jobb og hjem. Det er en tragedie ". Jeg tror ikke denne kommentaren var for å «snu saken mot den det gjelder». Jeg tror vi er i sjokk alle sammen over at dette kunne skje med Nina som har det samme «mønsteret» som mange av oss; Jobb-hus-matbutikken. Man bor kanskje også på et lite sted. Man føler seg jo trygg. Hun sa det jo selv- man tenker aldri at det kommer til å skje en selv. Dette er ufattelig grusomt å høre. Samtidig så blir man naturligvis nysgjerrig på hvordan det kunne skje. (Uten å si at Nina er skyldig på noen som helst måte.) Jeg må ærlig si at jeg er ikke opplyst nok til å se etter farer eller være forberedt dersom noe sånn skulle skje meg. Her har hun mulighet til å opplyse slike som meg og flere som ikke tenker at dette kan skje. Dette scenariet hadde ikke falt meg inn i det hele tatt var grunnen til at hun var borte. overgrepsvoldtekter skjer hele tiden med husmødre i Norge er ikke meg bekjent. Her er ikke jeg opplyst nok. 1 2
Littelulla Skrevet fredag kl. 17:41 #1137 Skrevet fredag kl. 17:41 WVC skrev (24 minutter siden): Jeg tror ikke denne kommentaren var for å «snu saken mot den det gjelder». Jeg tror vi er i sjokk alle sammen over at dette kunne skje med Nina som har det samme «mønsteret» som mange av oss; Jobb-hus-matbutikken. Man bor kanskje også på et lite sted. Man føler seg jo trygg. Hun sa det jo selv- man tenker aldri at det kommer til å skje en selv. Dette er ufattelig grusomt å høre. Samtidig så blir man naturligvis nysgjerrig på hvordan det kunne skje. (Uten å si at Nina er skyldig på noen som helst måte.) Jeg må ærlig si at jeg er ikke opplyst nok til å se etter farer eller være forberedt dersom noe sånn skulle skje meg. Her har hun mulighet til å opplyse slike som meg og flere som ikke tenker at dette kan skje. Dette scenariet hadde ikke falt meg inn i det hele tatt var grunnen til at hun var borte. overgrepsvoldtekter skjer hele tiden med husmødre i Norge er ikke meg bekjent. Her er ikke jeg opplyst nok. Derfor la jeg til det siste avsnittet, i tilfelle kommentaren kom ut feil i forhold til hva som egentlig ble ment. Når man starter med et "Men" og legger til at Nina "klager" over hverdagen, da syns jeg det virket som noe annet. Jeg håper jo selvsagt at det bare var et uheldig ordvalg som lå bak. 3 1
Mayaal Skrevet fredag kl. 19:21 #1138 Skrevet fredag kl. 19:21 Oj! Jeg tenkte samlivsbrudd, fikk sjokk når hun sa at hun har blitt utsatt for voldtekt. Det er helt grusomt, jeg fikk så vondt av henne. 1
Minombre Skrevet fredag kl. 19:28 #1139 Skrevet fredag kl. 19:28 Forferdelig det hun har opplevd! Veldig tydelig at hun er sterkt preget og det er ikke rart i det hele tatt. Håper hun får god oppfølging og hjelp ❤️ 3
mia___ Skrevet lørdag kl. 06:49 #1140 Skrevet lørdag kl. 06:49 (endret) Som en som har blitt utsatt for voldtekt selv savna jeg en triggerwarning. For hvordan hun sitter og umm, stirrer ut i intet. Kommer med vage setninger Skjønte det var overgrep av noe slag og gikk heller hit for og få bekrefta hva det er. For det begynte og bli kvelende og trigge uro. Kan si det rett ut: håper hun har forsikring som dekker psykiater/psykolog. For traumebehandling i Norge er crap! TW Det er helt jævlig og være gjennom. Hverdagen er tøff. Har gått og sett bak meg i 8 år. Kan nok aldri skaffe meg partner fra den delen av verden. Jeg blei terrorisert av vedkommende på WhatsApp i over 1 år. Blokke nummer funka ikke. Skaffa bare nytt. Var i Norge når det var som værst. Men norsk politi kunne ikke sende info til engelsk politi... Så ja jeg skjønner hva man går gjennom, at det er helt jævelig. Og at man trenger psykolog asap fordi jo før jo bedre. Endret lørdag kl. 06:59 av mia___ Endre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå