Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det mye om tunge tider, valg og at hun er glad for heia-rop.  Mye hinting, a og ikke b. 

hva slags nyhet driver hun og forbereder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
KrigOgFred skrev (3 timer siden):

Nå er det mye om tunge tider, valg og at hun er glad for heia-rop.  Mye hinting, a og ikke b. 

hva slags nyhet driver hun og forbereder?

Hun har jo nevnt at hun ønsker å starte med å ta inn produkter igjen til julemagi. Ha et varelager i kjelleren eller noe. Og hun driver aktivt med å telle ned til jul. Nå som hennes største julekonkurrent er blitt kjøpt opp så ser hun kanskje en mulighet der. Noe som viser at hun ikke har lært en dritt mtp business. Sist gang droppet hun prisene så mye for å få salg at de satt igjen med lite på bunnlinja. Alt er ad-hoc, aldri strategi. 

Skrevet
WVC skrev (12 minutter siden):

Hun har jo nevnt at hun ønsker å starte med å ta inn produkter igjen til julemagi. Ha et varelager i kjelleren eller noe. Og hun driver aktivt med å telle ned til jul. Nå som hennes største julekonkurrent er blitt kjøpt opp så ser hun kanskje en mulighet der. Noe som viser at hun ikke har lært en dritt mtp business. Sist gang droppet hun prisene så mye for å få salg at de satt igjen med lite på bunnlinja. Alt er ad-hoc, aldri strategi. 

Hvilken julekonkurrent?

jul er koselig, men har hun en illusjon om å bli Norges julekvinne eller noe ?

Skrevet
Eksperiment626 skrev (På 23.8.2025 den 17.10):

Hva har skjedd med foreldreforumet hun snakket så mye om før? Er det oppe å går enda?

Nå har hun lagt ut at forumet er nedlagt, og grunnen. 

• Liker 1
Skrevet
Kaffe(vimse) kopp skrev (20 minutter siden):

Nå har hun lagt ut at forumet er nedlagt, og grunnen. 

Hva er grunnen?

Skrevet
Snublefot62 skrev (21 minutter siden):

Hva er grunnen?

Styggen på ryggen visst.  
enda en ting Nina ikke klarte skriver hun

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker at folk har selvtillit, byr på seg selv, og ikke er redd for å drite seg ut 😁 Samtidig som jeg syns det er sååå kleint med den dansinga og miminga på snap 🫣 Det gjelder alle som gjør det. Er det ikke flaut? Får så innmari pyramidespill vibber av det og. Kleine dansevideoer hvor de mimer inn i produktene sine 🫣😅 Som f.eks Nuskin damene (inkl. Nina da hun drev med dette). By på deg selv, for all del! Det er selvsagt mitt problem at jeg syns det er utrolig kleint 😎 

• Liker 4
Skrevet
Eksperiment626 skrev (På 24.8.2025 den 9.20):

Jeg er en av de som har betalt for 1 år. Det er skuffende opplegg. Ikke innlegg siden mai, da skrev hun om 17.mai. Kommer meg ikke inn på selve forumsidene, hvor man skulle kunne «skravle» sammen med andre. Ikke helt som forventet, det må jeg si. Så, IT-problemer altså? Er det derfor man ikke kommer seg til forumsidene? 

Meld til forbrukertilsynet! Mulig de bør få karantene på å drive bedrift om det er slik de opererer 

• Liker 6
Skrevet
Armarillo skrev (11 timer siden):

Jeg elsker at folk har selvtillit, byr på seg selv, og ikke er redd for å drite seg ut 😁 Samtidig som jeg syns det er sååå kleint med den dansinga og miminga på snap 🫣 Det gjelder alle som gjør det. Er det ikke flaut? Får så innmari pyramidespill vibber av det og. Kleine dansevideoer hvor de mimer inn i produktene sine 🫣😅 Som f.eks Nuskin damene (inkl. Nina da hun drev med dette). By på deg selv, for all del! Det er selvsagt mitt problem at jeg syns det er utrolig kleint 😎 

Jeg er enig. Jeg tror det er den enormt høye selvtilliten hun har som ikke står helt i stil med realiteten og dansemovsa som gjør det så innmari kleint 🤪 Det virker så... genuint på en måte, og det gjør det verre 🫣 

Skrevet

Den dansingen minner meg for mye om nuskin tiden hennes.  Da hun jobbet med Reidun P og det var dansing på badet og slik.  Så merkverdig falskt for å liksom være kul folkelig og venninne 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Eksperiment626 skrev (På 24.8.2025 den 9.20):

Jeg er en av de som har betalt for 1 år. Det er skuffende opplegg. Ikke innlegg siden mai, da skrev hun om 17.mai. Kommer meg ikke inn på selve forumsidene, hvor man skulle kunne «skravle» sammen med andre. Ikke helt som forventet, det må jeg si. Så, IT-problemer altså? Er det derfor man ikke kommer seg til forumsidene? 

Har dere fått noe info og tilbud om tilbakebetaling ?  Det er jo ett veldig halvferdig produkt dere fikk 

• Liker 1
Skrevet
plomman skrev (22 timer siden):

Jeg er enig. Jeg tror det er den enormt høye selvtilliten hun har som ikke står helt i stil med realiteten og dansemovsa som gjør det så innmari kleint 🤪 Det virker så... genuint på en måte, og det gjør det verre 🫣 

Ja, det er sant 😅

Skrevet (endret)

Trykte visst på noen bokstaver i søvne 😴

Endret av Solsikk1e
  • Hjerte 1
Skrevet

Har det ikke vært noen snapper siden ut på dans på lørdag?  🤔

Skrevet
Morild skrev (1 time siden):

Har det ikke vært noen snapper siden ut på dans på lørdag?  🤔

Hun ble nok ikke dronninga på dansegulvet, så da gikk a vel rett i kjelleren da. Bruker å bli stille når noe ikke går hennes vei.

Skrevet
KrigOgFred skrev (På 6.9.2025 den 15.16):

Har dere fått noe info og tilbud om tilbakebetaling ?  Det er jo ett veldig halvferdig produkt dere fikk 

Nei, ingen informasjon om noe.

Skrevet
Eksperiment626 skrev (9 minutter siden):

Helt merkelig at det kan være lov.  Var jo ett veldig halvferdig produkt dere betalte for. 

• Liker 1
Skrevet
Eksperiment626 skrev (1 time siden):

KrigOgFred skrev (1 time siden):

Helt merkelig at det kan være lov.  Var jo ett veldig halvferdig produkt dere betalte for. 

Det er ikke lov.

Selger har ikke levert avtalt produkt og en har da krav på tilbakebetaling av betalt sum.

Min anbefaling er å kreve dette tilbake, og ikke gi dere før dere har fått pengene. Det er småsum for hver enkelt men det sender et tydelig signal til selger om at slike ting ikke er greit.

• Liker 3
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 time siden):

Det er ikke lov.

Selger har ikke levert avtalt produkt og en har da krav på tilbakebetaling av betalt sum.

Min anbefaling er å kreve dette tilbake, og ikke gi dere før dere har fått pengene. Det er småsum for hver enkelt men det sender et tydelig signal til selger om at slike ting ikke er greit.

Vil tro nok av fans lar det være, pga de syns synd på hu og sånn.  Nok av fans ga penger til spleisen hun hadde til gjelda.   
venninne forhold 

• Liker 2
Skrevet

Nå har det vært stille fra fjolla i ei uke, hva har skjedd? Eller er det bare meg som ikke får opp noe?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...