KrigOgFred Skrevet 26. august #1061 Skrevet 26. august Nå er det mye om tunge tider, valg og at hun er glad for heia-rop. Mye hinting, a og ikke b. hva slags nyhet driver hun og forbereder?
WVC Skrevet 26. august #1062 Skrevet 26. august KrigOgFred skrev (3 timer siden): Nå er det mye om tunge tider, valg og at hun er glad for heia-rop. Mye hinting, a og ikke b. hva slags nyhet driver hun og forbereder? Hun har jo nevnt at hun ønsker å starte med å ta inn produkter igjen til julemagi. Ha et varelager i kjelleren eller noe. Og hun driver aktivt med å telle ned til jul. Nå som hennes største julekonkurrent er blitt kjøpt opp så ser hun kanskje en mulighet der. Noe som viser at hun ikke har lært en dritt mtp business. Sist gang droppet hun prisene så mye for å få salg at de satt igjen med lite på bunnlinja. Alt er ad-hoc, aldri strategi.
KrigOgFred Skrevet 26. august #1063 Skrevet 26. august WVC skrev (12 minutter siden): Hun har jo nevnt at hun ønsker å starte med å ta inn produkter igjen til julemagi. Ha et varelager i kjelleren eller noe. Og hun driver aktivt med å telle ned til jul. Nå som hennes største julekonkurrent er blitt kjøpt opp så ser hun kanskje en mulighet der. Noe som viser at hun ikke har lært en dritt mtp business. Sist gang droppet hun prisene så mye for å få salg at de satt igjen med lite på bunnlinja. Alt er ad-hoc, aldri strategi. Hvilken julekonkurrent? jul er koselig, men har hun en illusjon om å bli Norges julekvinne eller noe ?
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 29. august #1064 Skrevet 29. august Eksperiment626 skrev (På 23.8.2025 den 17.10): Hva har skjedd med foreldreforumet hun snakket så mye om før? Er det oppe å går enda? Nå har hun lagt ut at forumet er nedlagt, og grunnen. 1
Snublefot62 Skrevet 29. august #1065 Skrevet 29. august Kaffe(vimse) kopp skrev (20 minutter siden): Nå har hun lagt ut at forumet er nedlagt, og grunnen. Hva er grunnen?
KrigOgFred Skrevet 29. august #1066 Skrevet 29. august Snublefot62 skrev (21 minutter siden): Hva er grunnen? Styggen på ryggen visst. enda en ting Nina ikke klarte skriver hun 1
Armarillo Skrevet 5. september #1067 Skrevet 5. september Jeg elsker at folk har selvtillit, byr på seg selv, og ikke er redd for å drite seg ut 😁 Samtidig som jeg syns det er sååå kleint med den dansinga og miminga på snap 🫣 Det gjelder alle som gjør det. Er det ikke flaut? Får så innmari pyramidespill vibber av det og. Kleine dansevideoer hvor de mimer inn i produktene sine 🫣😅 Som f.eks Nuskin damene (inkl. Nina da hun drev med dette). By på deg selv, for all del! Det er selvsagt mitt problem at jeg syns det er utrolig kleint 😎 4
Summerwinter Skrevet 5. september #1068 Skrevet 5. september Eksperiment626 skrev (På 24.8.2025 den 9.20): Jeg er en av de som har betalt for 1 år. Det er skuffende opplegg. Ikke innlegg siden mai, da skrev hun om 17.mai. Kommer meg ikke inn på selve forumsidene, hvor man skulle kunne «skravle» sammen med andre. Ikke helt som forventet, det må jeg si. Så, IT-problemer altså? Er det derfor man ikke kommer seg til forumsidene? Meld til forbrukertilsynet! Mulig de bør få karantene på å drive bedrift om det er slik de opererer 6
plomman Skrevet 5. september #1069 Skrevet 5. september Armarillo skrev (11 timer siden): Jeg elsker at folk har selvtillit, byr på seg selv, og ikke er redd for å drite seg ut 😁 Samtidig som jeg syns det er sååå kleint med den dansinga og miminga på snap 🫣 Det gjelder alle som gjør det. Er det ikke flaut? Får så innmari pyramidespill vibber av det og. Kleine dansevideoer hvor de mimer inn i produktene sine 🫣😅 Som f.eks Nuskin damene (inkl. Nina da hun drev med dette). By på deg selv, for all del! Det er selvsagt mitt problem at jeg syns det er utrolig kleint 😎 Jeg er enig. Jeg tror det er den enormt høye selvtilliten hun har som ikke står helt i stil med realiteten og dansemovsa som gjør det så innmari kleint 🤪 Det virker så... genuint på en måte, og det gjør det verre 🫣
KrigOgFred Skrevet 6. september #1070 Skrevet 6. september Den dansingen minner meg for mye om nuskin tiden hennes. Da hun jobbet med Reidun P og det var dansing på badet og slik. Så merkverdig falskt for å liksom være kul folkelig og venninne 2 1
KrigOgFred Skrevet 6. september #1071 Skrevet 6. september Eksperiment626 skrev (På 24.8.2025 den 9.20): Jeg er en av de som har betalt for 1 år. Det er skuffende opplegg. Ikke innlegg siden mai, da skrev hun om 17.mai. Kommer meg ikke inn på selve forumsidene, hvor man skulle kunne «skravle» sammen med andre. Ikke helt som forventet, det må jeg si. Så, IT-problemer altså? Er det derfor man ikke kommer seg til forumsidene? Har dere fått noe info og tilbud om tilbakebetaling ? Det er jo ett veldig halvferdig produkt dere fikk 1
Armarillo Skrevet 6. september #1072 Skrevet 6. september plomman skrev (22 timer siden): Jeg er enig. Jeg tror det er den enormt høye selvtilliten hun har som ikke står helt i stil med realiteten og dansemovsa som gjør det så innmari kleint 🤪 Det virker så... genuint på en måte, og det gjør det verre 🫣 Ja, det er sant 😅
Solsikk1e Skrevet 8. september #1073 Skrevet 8. september (endret) Trykte visst på noen bokstaver i søvne 😴 Endret 8. september av Solsikk1e 1
Morild Skrevet 9. september #1074 Skrevet 9. september Har det ikke vært noen snapper siden ut på dans på lørdag? 🤔
Men i all verden Skrevet 9. september #1075 Skrevet 9. september Morild skrev (1 time siden): Har det ikke vært noen snapper siden ut på dans på lørdag? 🤔 Hun ble nok ikke dronninga på dansegulvet, så da gikk a vel rett i kjelleren da. Bruker å bli stille når noe ikke går hennes vei.
Eksperiment626 Skrevet 9. september #1076 Skrevet 9. september KrigOgFred skrev (På 6.9.2025 den 15.16): Har dere fått noe info og tilbud om tilbakebetaling ? Det er jo ett veldig halvferdig produkt dere fikk Nei, ingen informasjon om noe.
KrigOgFred Skrevet 9. september #1077 Skrevet 9. september Eksperiment626 skrev (9 minutter siden): Nei, ingen informasjon om noe. Helt merkelig at det kan være lov. Var jo ett veldig halvferdig produkt dere betalte for. 1
Snublefot62 Skrevet 9. september #1078 Skrevet 9. september Eksperiment626 skrev (1 time siden): Nei, ingen informasjon om noe. KrigOgFred skrev (1 time siden): Helt merkelig at det kan være lov. Var jo ett veldig halvferdig produkt dere betalte for. Det er ikke lov. Selger har ikke levert avtalt produkt og en har da krav på tilbakebetaling av betalt sum. Min anbefaling er å kreve dette tilbake, og ikke gi dere før dere har fått pengene. Det er småsum for hver enkelt men det sender et tydelig signal til selger om at slike ting ikke er greit. 3
KrigOgFred Skrevet 9. september #1079 Skrevet 9. september Snublefot62 skrev (1 time siden): Det er ikke lov. Selger har ikke levert avtalt produkt og en har da krav på tilbakebetaling av betalt sum. Min anbefaling er å kreve dette tilbake, og ikke gi dere før dere har fått pengene. Det er småsum for hver enkelt men det sender et tydelig signal til selger om at slike ting ikke er greit. Vil tro nok av fans lar det være, pga de syns synd på hu og sånn. Nok av fans ga penger til spleisen hun hadde til gjelda. venninne forhold 2
Men i all verden Skrevet 13. september #1080 Skrevet 13. september Nå har det vært stille fra fjolla i ei uke, hva har skjedd? Eller er det bare meg som ikke får opp noe? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå