Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Orly skrev (13 minutter siden):

Ingen har sagt hun led, det er fortsatt lov å synes synd på selv om hun ikke led !

Den billige campingvogna.  Takk og lov folk ga hu penger via spleis 🤭

Videoannonse
Annonse
Skrevet
KrigOgFred skrev (1 time siden):

Hun har ikke sagt det, men virker som jobben egentlig bare ble tatt pga banklån.  

Det var det mange som tenkte den gangen , tenker hun har godt av den jobben jeg så de ikke bare går oppå hverandre hjemme der

• Liker 4
Skrevet
Orly skrev (11 timer siden):

Det var det mange som tenkte den gangen , tenker hun har godt av den jobben jeg så de ikke bare går oppå hverandre hjemme der

Poenget er vel at vi som har fult henne lenge vet at når hun begynner å hinte frempå at noe er vanskelig så kommer det en stor avgjørelse. Jeg tenker det samme, hun har sikkert blitt lei av å være fast ansatt og det nærmer seg vel kanskje 6mnd? Kanskje det var et engasjement og at hun må bestemme om hun vil fortsette eller ikke. Mtp at hun elsker å være gründer tror jeg at hun dropper jobben nå som hun har fått boliglån/hus. 

• Liker 5
Skrevet

Koster å stå opp for seg selv - hva er det hun står opp for nå? Eller er det bare hinting, og det å si a men ikke b?

Skrevet

Mulig møtt sin overmann 😕 Sjelden sett noen "stupe" inn i  150% sjefsjobb(daglig leder), etter at man i  "alle" yrkesaktive år har styrt arbeidsmengde og tid / variget selv, mtp hennes åpenhet om sykdom , div,div. Men må man så må man....som nevnt lengre bak i tråden , fra da "hun overrasket oss alle" med å gå ut i full jobb, rett før potensielt  huskjøp 😛 

• Liker 1
Skrevet
Full kontroll skrev (1 time siden):

Mulig møtt sin overmann 😕 Sjelden sett noen "stupe" inn i  150% sjefsjobb(daglig leder), etter at man i  "alle" yrkesaktive år har styrt arbeidsmengde og tid / variget selv, mtp hennes åpenhet om sykdom , div,div. Men må man så må man....som nevnt lengre bak i tråden , fra da "hun overrasket oss alle" med å gå ut i full jobb, rett før potensielt  huskjøp 😛 

Praktisk å gjøre det slik sånn at en får de obligatoriske 3 mnd lønnsslipp 

Skrevet
Fru Uperfekt skrev (18 minutter siden):

Praktisk å gjøre det slik sånn at en får de obligatoriske 3 mnd lønnsslipp 

Uansett veldig rart av en bank å gi lån på så lite grunnlag, de ser vell litt på historikken og hva fremtiden bringer også. Kanskje lettere å få lån på fjellet enn i en stor by. Men at hun der ikke blir stående i jobben er sikkert og twist 

Skrevet

Blir jo fort spekulasjoner når hun prater så diffust. Virker jo nesten som hun er «tatt» i å gjøre noe hun ikke burde ha gjort, men at motparten ikke skjønner at hun ikke hadde noe valg? 

• Liker 1
Skrevet
Anneisabell skrev (1 time siden):

Uansett veldig rart av en bank å gi lån på så lite grunnlag, de ser vell litt på historikken og hva fremtiden bringer også. Kanskje lettere å få lån på fjellet enn i en stor by. Men at hun der ikke blir stående i jobben er sikkert og twist 

En må fremlegge foregående års ligning og siste 3 mnd lønnsslipp, er ganske norm

Skrevet

Hva har skjedd med foreldreforumet hun snakket så mye om før? Er det oppe å går enda?

• Liker 3
Skrevet
Eksperiment626 skrev (15 minutter siden):

Hva har skjedd med foreldreforumet hun snakket så mye om før? Er det oppe å går enda?

Ser dødt ut. Må være kjipt for alle som betaler for tjenesten.

Skrevet

Hun skal legge ned foreldreforumet i september fordi det var IT problemer. Jeg spurte henne i sommer.

Skrevet
Ninnit skrev (27 minutter siden):

Hun skal legge ned foreldreforumet i september fordi det var IT problemer. Jeg spurte henne i sommer.

«it problemer» 😅

• Liker 1
Skrevet

mange som hadde meldt seg inn i det unike forumet ?

Ninnit skrev (33 minutter siden):

Skrevet
Snublefot62 skrev (12 timer siden):

«it problemer» 😅

Alt de starter opp går jo ad dundas etter kort tid.

• Liker 1
Skrevet
Blålilla skrev (1 minutt siden):

Alt de starter opp går jo ad dundas etter kort tid.

Ja det er det jeg mener.

Dette handler ikke om "IT problemer". Hadde de villet hadde forumet vært i drift. Og her har en potensielt kunder som har betalt for tjenesten i et år frem i tid - uten å få tjenesten de betaler for. Forumet ble vel lansert i fjor høst? Altså under et år. Imponerende.

Det står ingenting om at de skal legge ned forumet på siden. Noe som er totalt useriøst. Og de tar fortsatt mot registrering (og betaling) for nye brukere. Det lukter svindel lang vei.

Og har hun råd til å betale tilbake de som krever pengenen tilbake? Tviler - de har jo kjøpt hus.

• Nyttig 1
Skrevet

Hvor aktivt har egentlig forumet vært?

Skrevet

Jeg er en av de som har betalt for 1 år. Det er skuffende opplegg. Ikke innlegg siden mai, da skrev hun om 17.mai. Kommer meg ikke inn på selve forumsidene, hvor man skulle kunne «skravle» sammen med andre. Ikke helt som forventet, det må jeg si. Så, IT-problemer altså? Er det derfor man ikke kommer seg til forumsidene? 

Skrevet
Eksperiment626 skrev (3 minutter siden):

Jeg er en av de som har betalt for 1 år. Det er skuffende opplegg. Ikke innlegg siden mai, da skrev hun om 17.mai. Kommer meg ikke inn på selve forumsidene, hvor man skulle kunne «skravle» sammen med andre. Ikke helt som forventet, det må jeg si. Så, IT-problemer altså? Er det derfor man ikke kommer seg til forumsidene? 

«IT-problemene» hun viser til er nok mer knyttet til cash flow. Og da stenger leverandører tilgang. Og da får man fort «IT-problemer».

Jeg anbefaler deg å kreve pengene tilbake fra Vipps. Vis bilde av nettsiden som ikke virker og meldingen du fikk om at det skulle legges ned allerede i sommer. Du vil da få pengene dine fra Vipps og så vil Vipps gå til selger og kreve pengene tilbake. Du slipper å styre med det.

Det er ikke store beløpet for deg men jeg mener det er viktig å vise at man ikke godtar slikt. Det kan og få ringvirkninger for de som stadig driver på sånn med at de ikke lenger får avtaler med leverandører.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvor mange meldte seg egentlig inn? 
Ble vel en slump penger på a

lurer på hva neste prosjekt blir 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...