Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tipper det er pga Careless har startet med affiliate marketing. Dvs at man kan tjene penger for å reklamere for de.

• Nyttig 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (9 timer siden):

Tipper det er pga Careless har startet med affiliate marketing. Dvs at man kan tjene penger for å reklamere for de.

Var visst på event og greier. Kjøpte seg Sara flopp og, håper nok følgerne joiner og bruker linken 

Skrevet

Er det bare meg som syntes den dansinga hennes er pinlig? 

Ene ungen hennes har knekt fingen og det virker jo som hun smiler av hele greia. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Men i all verden skrev (23 timer siden):

Er det bare meg som syntes den dansinga hennes er pinlig? 

Ene ungen hennes har knekt fingen og det virker jo som hun smiler av hele greia. 

Ikke bare du nei 🙄 hun har visst fått noen kommentarer på at hun er så flink til å danse, burde vært med på Skal vi danse osv. Så det er klart at det er artig å vise seg frem etter sånt. Voksne dama 🫠

• Liker 1
Skrevet
plomman skrev (8 timer siden):

Ikke bare du nei 🙄 hun har visst fått noen kommentarer på at hun er så flink til å danse, burde vært med på Skal vi danse osv. Så det er klart at det er artig å vise seg frem etter sånt. Voksne dama 🫠

Det er mange snap damer som danser helt forjævlig selv synes de at de er så flinke 🙈

Skrevet

Jeg synes altså det innholdet hun produserer om dagen er døll kjedelig. Er det bare meg som har sluttet å se? Jeg får liksom ingenting ut av å se på henne storys lengre. Økonomi, gründerlivet sytes jeg var interessant, men nå synes jeg det er skikkelig kjedelig. 

• Liker 1
Skrevet

Hvilket pyramidespill snakker dere om?

Følger henne ikke lenger...

Skrevet
Faina skrev (På 9.6.2025 den 12.27):

Hvilket pyramidespill snakker dere om?

Følger henne ikke lenger...

Hun drev først med nuskin, deretter herbalife. 

Skrevet
KrigOgFred skrev (På 15.6.2025 den 4.39):

Hun drev først med nuskin, deretter herbalife. 

Ok, det var nytt for meg. Takk for svar 😊

Skrevet

Nå skryter hu av at hu er et respektfullt menneske med forståelse og nysgjerrighet for andre mennesker….. Hu som har null respekt for andre en seg selv ( og kanskje sine).

Skrevet
Men i all verden skrev (9 timer siden):

Nå skryter hu av at hu er et respektfullt menneske med forståelse og nysgjerrighet for andre mennesker….. Hu som har null respekt for andre en seg selv ( og kanskje sine).

Lite respekt for de hun lurte med i nuskin og herbalife iallfall.  

• 3 uker senere...
Skrevet

Er det gamle huset solgt? 

Skrevet

Nei

Skrevet
Litenoggod skrev (2 timer siden):

Er det gamle huset solgt? 

Nei, de skal ikke legge det ut for salg før etter sommerferien. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...