KrigOgFred Skrevet 19. mars #961 Del Skrevet 19. mars Nytt hus - igjen- etter mange snap med å skape spekulasjoner - lurer på hvor lenge hun jobber etter at huset er flyttet inn i 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 19. mars #962 Del Skrevet 19. mars KrigOgFred skrev (4 timer siden): Nytt hus - igjen- etter mange snap med å skape spekulasjoner - lurer på hvor lenge hun jobber etter at huset er flyttet inn i Hvor lang tid brukte hu til å komne frem til den nyheten? Jeg orker ikke se på dette menneske noe mer, hun er så falsk og bruker så mye skitne triks at det bare gjør vondt 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 19. mars #963 Del Skrevet 19. mars Anneisabell skrev (5 minutter siden): Hvor lang tid brukte hu til å komne frem til den nyheten? Jeg orker ikke se på dette menneske noe mer, hun er så falsk og bruker så mye skitne triks at det bare gjør vondt Flere dager. Fikk det til å høres ut som dårlige nyheter - hun er kynisk. Hun er ikke en hyggelig jovial juledame selvom hun liker fremstille seg slik. Hun er falsk og utspekulert. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 19. mars #964 Del Skrevet 19. mars KrigOgFred skrev (20 minutter siden): Flere dager. Fikk det til å høres ut som dårlige nyheter - hun er kynisk. Hun er ikke en hyggelig jovial juledame selvom hun liker fremstille seg slik. Hun er falsk og utspekulert. Amen. Ja helt enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WVC Skrevet 19. mars #965 Del Skrevet 19. mars Anneisabell skrev (2 timer siden): Amen. Ja helt enig. det er ekstra ekkelt å se nå hvordan hun skal i gang med å selge huset dem bor i nå med én gang. det begynte hun med for noen dager siden, er helt sykt å følge med på hvor utspekulert hun er. Jeg er i sjokk over at Husbanken stoler på henne og ga dem et lån uten av de hadde solgt huset dem bor i først. wow 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. mars #966 Del Skrevet 19. mars Jeg er oppriktig litt sjokkert over at det er folk her inne som faktisk følger Nina, tar seg tid til å skrive om henne, men ikke klarer å være glad på hennes vegne om at nytt hus endelig er i boks. Hvis man ikke ble rørt/berørt av oppdateringen hennes om dette på snap så må man jo være helt følelsesløs 😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 19. mars #967 Del Skrevet 19. mars Lipstick skrev (På 6.5.2019 den 16.37): Jeg har ingen tro på at barna hennes vil ta skade av det. Herrejemini så naivt… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 19. mars #968 Del Skrevet 19. mars Amatariel skrev (2 minutter siden): Jeg er oppriktig litt sjokkert over at det er folk her inne som faktisk følger Nina, tar seg tid til å skrive om henne, men ikke klarer å være glad på hennes vegne om at nytt hus endelig er i boks. Hvis man ikke ble rørt/berørt av oppdateringen hennes om dette på snap så må man jo være helt følelsesløs 😲 Er mer sjokkert over de som biter på det den kyniske dama sier. De som gir hu penger på spleis fordi hun kjører ting i grøfta. De som er med når hu er innom pyramidespill. vi er ikke følelsesløse, vi blir bare ikke rørt av det den kyniske greia driver med 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. mars #969 Del Skrevet 19. mars Amatariel skrev (4 timer siden): Jeg er oppriktig litt sjokkert over at det er folk her inne som faktisk følger Nina, tar seg tid til å skrive om henne, men ikke klarer å være glad på hennes vegne om at nytt hus endelig er i boks. Hvis man ikke ble rørt/berørt av oppdateringen hennes om dette på snap så må man jo være helt følelsesløs 😲 Må man virkelig være følelsesløs pga det? Jeg synes det er mer merkelig at at folk blir rørt jeg da .. Ikke en sjel i min krets ville kalt meg følelsesløs men nei jeg blir ikke rørt , det handler om hvordan hun har vært og er 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 19. mars #970 Del Skrevet 19. mars (endret) . Endret 19. mars av Full kontroll Angret spekulering :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Men i all verden Skrevet 19. mars #971 Del Skrevet 19. mars Amatariel skrev (8 timer siden): Jeg er oppriktig litt sjokkert over at det er folk her inne som faktisk følger Nina, tar seg tid til å skrive om henne, men ikke klarer å være glad på hennes vegne om at nytt hus endelig er i boks. Hvis man ikke ble rørt/berørt av oppdateringen hennes om dette på snap så må man jo være helt følelsesløs 😲 Vi er ikke følelsesløse, vi har bare fått opp øya for hva det kvinnemenneske holder på med. Helt ufattelig at ikke flere reagerer….. Jeg skal love deg at hun er ei som dolker andre i ryggen for å få det som hun vil…… og ja jeg vet…… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 20. mars #972 Del Skrevet 20. mars Oppdaterer seg på hva som skrives her inne fikk vi vite i dag..... 😛 Endringer vil skje, som kommer til å vise at "vi" ser det vi nå ser, òg hvor "forutsigbart" planene er, sann mine ord ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soro123 Skrevet 20. mars #973 Del Skrevet 20. mars Jeg kan ikke si at jeg ble veldig rørt av at hun fortalte det, men jeg unner dem et større hus og tenker at det er bra for både henne og resten av familien, spesielt nest yngste, å få mer plass å boltre seg på. Det unner jeg dem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 21. mars #974 Del Skrevet 21. mars Orly skrev (På 19.3.2025 den 17.24): Må man virkelig være følelsesløs pga det? Jeg synes det er mer merkelig at at folk blir rørt jeg da .. Ikke en sjel i min krets ville kalt meg følelsesløs men nei jeg blir ikke rørt , det handler om hvordan hun har vært og er Er så enig jeg fatter ikke at noen biter på det venninne tullet hennes og faktisk liker Nina. dette er ei som har lurt med følgere i to pyramidespill, som har surva til seg spleis pga hun kjører selskapet konkurs. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerwinter Skrevet mandag kl 16:43 #975 Del Skrevet mandag kl 16:43 Hvorfor har hun tråd under dette emnet, og ikkje under eget navn? Snapnavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet mandag kl 18:45 #976 Del Skrevet mandag kl 18:45 Summerwinter skrev (2 timer siden): Hvorfor har hun tråd under dette emnet, og ikkje under eget navn? Snapnavn? Hun drev idebank for småbarnsforeldre før, var da tråden startet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerwinter Skrevet mandag kl 23:20 #977 Del Skrevet mandag kl 23:20 KrigOgFred skrev (4 timer siden): Hun drev idebank for småbarnsforeldre før, var da tråden startet Aha! Takk for svar Det visste jeg ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet tirsdag kl 08:09 #978 Del Skrevet tirsdag kl 08:09 Burde hatt "rådgivere" tettere på, mye som startes for så å "kjøres i grøfta" x fingre og alt som er, for at de "lander" nå, lykkes lykkelige med at hun er ute i jobb ( har ikke hørt noe om hennes "plager" / sykdom siste tiden, så mirakler kan skje) , han "jobber" hjemme, og det barnet med diagnose får den hjelpen og stabiliteten det trenger, uten å glemme de andre barna, kjenner jeg blir litt stressa på vegne av denne familien ( òg ALT denne mammaen (pappaen) finner på ), men ønsker dem alt godt ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet tirsdag kl 22:01 #979 Del Skrevet tirsdag kl 22:01 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet tirsdag kl 22:28 #980 Del Skrevet tirsdag kl 22:28 Merkelig hvordan hun plutselig hadde helse til og jobbe hver dag i en fysisk jobb når bankene krevde det.. Men som en annen skriver her, mirakler skjer og godt er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå