KrigOgFred Skrevet 1. desember #841 Del Skrevet 1. desember Kaffe(vimse) kopp skrev (21 timer siden): Noen som er på forumet hennes? Er det noe bra? Noe som ikke finnes på andre forum? Er veldig nysgjerrig, men vil ikke betale så mye for å være på et foreldreforum. Vel, hun har visst en julepodcast som hun deler der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 2. desember #842 Del Skrevet 2. desember Amatariel skrev (11 timer siden): Ble skrevet på FB på fredag at forumet nå er åpnet for alle medlemmer. Link? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. desember #843 Del Skrevet 2. desember MzMe skrev (7 timer siden): Link? ☺️ https://forum.foreldreforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 2. desember #844 Del Skrevet 2. desember Amatariel skrev (3 timer siden): https://forum.foreldreforum.no Takk 🙂 Nå må man visst betale for å komme inn der..og DET orker ikke jeg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 2. desember #845 Del Skrevet 2. desember ja, er måten hun tjener penger på nå. Betalt forum for følgere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. desember #846 Del Skrevet 2. desember MzMe skrev (8 minutter siden): Takk 🙂 Nå må man visst betale for å komme inn der..og DET orker ikke jeg 😅 Ja det er visst poenget der. Koster en 50-lapp pr. mnd i abonnement, og da får man tilgang eksklusivt til innholdet inne på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 3. desember #847 Del Skrevet 3. desember Amatariel skrev (12 timer siden): Ja det er visst poenget der. Koster en 50-lapp pr. mnd i abonnement, og da får man tilgang eksklusivt til innholdet inne på forumet. Har bedre ting å bruke pengene mine på 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå