Snublefot62 Skrevet 30. august 2024 #761 Del Skrevet 30. august 2024 Eyr skrev (1 time siden): Kan det være noen av årsaken til skakk kjørte firmaer? 🫣 Er jo som regel en god del papirarbeid som følger med. Er hun overrasket over at det stilles krav til driften av en bedrift? Forstår ikke helt hva hun sier her. Ellers er det ikke vanskelig å finne en regnskapsfører som vil jobbe tett på bedriften. Men det koster. Enten kan man ansette en og få et veldig tett forhold mellom bedriften og regnskapet, eller så kan hun leie inn noen som dedikerer store deler av fakturerbar tid til henne. Som koster. Mye. Men ja det er ekstremt vanskelig å få noen til å jobbe gratis for seg. Er kanskje det som er vanskeligst med å etablere bedrift. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 30. august 2024 #762 Del Skrevet 30. august 2024 Snublefot62 skrev (21 minutter siden): Er hun overrasket over at det stilles krav til driften av en bedrift? Forstår ikke helt hva hun sier her. Ellers er det ikke vanskelig å finne en regnskapsfører som vil jobbe tett på bedriften. Men det koster. Enten kan man ansette en og få et veldig tett forhold mellom bedriften og regnskapet, eller så kan hun leie inn noen som dedikerer store deler av fakturerbar tid til henne. Som koster. Mye. Men ja det er ekstremt vanskelig å få noen til å jobbe gratis for seg. Er kanskje det som er vanskeligst med å etablere bedrift. Snakket litt med svigerinnen min som driver regnskapsfirma. Akkurat det samme sa hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 30. august 2024 #763 Del Skrevet 30. august 2024 Hun håper nok at en fans som kan regnskap melder seg venninnekos er premien🥴 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 30. august 2024 #764 Del Skrevet 30. august 2024 5 hours ago, Malmfrid said: Jeg sier igjen. Fatter og begriper ikke at folk orker bruke sin dyrebare tid på dette tullet. Er skikkelig irritert på at hun liksom skal drive skjønnhetsreklame for LavaArt. Kjenner så mange flotte kvinner som bruker Lavaart, en av dem fikk meg til å starte med det - 7-barns-påvirkeren har den helt motsatte effekten på meg, gir meg totalt avsmak på produktet. Hvorfor kan de ikke bruke flotte, norske, ikke-influensere til sine produkter. Jeg tror jammen jeg skal foreslå det. Helt enig. Hun er en ekstremt dårlig reklame-plakat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 2. september 2024 #765 Del Skrevet 2. september 2024 Så hvor mange av dere vil kjøpe t-skjorta med julemotiv hun har lyst til å produsere? litt umerket forhåndsreklame mens hun er koselig bakedame og sånn 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 2. september 2024 #766 Del Skrevet 2. september 2024 KrigOgFred skrev (1 minutt siden): Så hvor mange av dere vil kjøpe t-skjorta med julemotiv hun har lyst til å produsere? litt umerket forhåndsreklame mens hun er koselig bakedame og sånn Temu har jule-klær i alle varianter til noen få kroner så det markedet blir tøft. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 2. september 2024 #767 Del Skrevet 2. september 2024 57 minutter siden, Blålilla said: Temu har jule-klær i alle varianter til noen få kroner så det markedet blir tøft. Neida. Fans vil nok betale 399 eller noe for noe hun trykker. Hun er jo så koselig mange liker ikke temu så hun selger det nok inn som norskt. ( selvom hun kjøper fra temu selv) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 2. september 2024 #768 Del Skrevet 2. september 2024 KrigOgFred skrev (21 minutter siden): Neida. Fans vil nok betale 399 eller noe for noe hun trykker. Hun er jo så koselig mange liker ikke temu så hun selger det nok inn som norskt. ( selvom hun kjøper fra temu selv) Er jo ikke spesielt fint heller med et digert bilde i hard plast på hele fremsiden med Røros kirka i snøvær...at folk ikke skjønner at det bare er seg selv de lurer ved å kjøpe alt mulig rart.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 2. september 2024 #769 Del Skrevet 2. september 2024 12 minutter siden, Anneisabell said: Er jo ikke spesielt fint heller med et digert bilde i hard plast på hele fremsiden med Røros kirka i snøvær...at folk ikke skjønner at det bare er seg selv de lurer ved å kjøpe alt mulig rart.. Er så fint atte. Så du ikke hvordan hun diskre viste den frem store deler av snap-dagen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 2. september 2024 #770 Del Skrevet 2. september 2024 KrigOgFred skrev (19 minutter siden): Er så fint atte. Så du ikke hvordan hun diskre viste den frem store deler av snap-dagen. Måtte gå inn og se på dette og kan ikke fatte og begripe at noen faktisk kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 2. september 2024 #771 Del Skrevet 2. september 2024 6 minutter siden, Malmfrid said: Måtte gå inn og se på dette og kan ikke fatte og begripe at noen faktisk kjøper. Sikkert fans som kjøper det og, de syns hun er så koselig og jovial sikkert samme folka som ga penger til spleisen pga gjeld 🤡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 2. september 2024 #772 Del Skrevet 2. september 2024 KrigOgFred skrev (1 minutt siden): Sikkert fans som kjøper det og, de syns hun er så koselig og jovial sikkert samme folka som ga penger til spleisen pga gjeld 🤡 Uffdå - ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 8. september 2024 #773 Del Skrevet 8. september 2024 Forsvarer hvorfor hun har kjøpt en slags tapedispenser fra Temu, hun fant ikke lignende produkt noe andre steder, så derfor bestilte hun den fra Temu . Jeg synes også den var genial, så jeg må se om jeg finner en lik. Men jeg trenger ikke å være flau over å kjøpe ting fra Temu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 8. september 2024 #774 Del Skrevet 8. september 2024 Kaffe(vimse) kopp skrev (4 timer siden): Forsvarer hvorfor hun har kjøpt en slags tapedispenser fra Temu, hun fant ikke lignende produkt noe andre steder, så derfor bestilte hun den fra Temu . Jeg synes også den var genial, så jeg må se om jeg finner en lik. Men jeg trenger ikke å være flau over å kjøpe ting fra Temu. Hun sa hun hadde googlet seg ihjel etter denne. Vel, jeg tok et kjapt google søk og fant denne NORSKE nettbutikken som hadde produktet hun "søkte seg ihjel" etter. https://www.lekoghjem.no/produkt/tape/eagle-tapedispenser/ Sendte henne linken også 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Men i all verden Skrevet 8. september 2024 #775 Del Skrevet 8. september 2024 Nå snakker hun om at de skal realisere drømmen om småbruk, samtidig som hun puster og peser…….ble ikke hun i bedre form av herbal life? Og når skal følgerne hennes våkne og se at det er noe riv ruskende galt med dama….. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 8. september 2024 #776 Del Skrevet 8. september 2024 Men i all verden skrev (47 minutter siden): Nå snakker hun om at de skal realisere drømmen om småbruk, samtidig som hun puster og peser…….ble ikke hun i bedre form av herbal life? Og når skal følgerne hennes våkne og se at det er noe riv ruskende galt med dama….. Blir sikkert en småbruk-spleis for hvem vil ikke være med på å realisere den drømmen. Tenk om vi tilogmed får vært med hu på kjøkkenet🥹 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 8. september 2024 #777 Del Skrevet 8. september 2024 Billige digitale rammer forresten syns hu har mye jalla samarbeid. - nå snap rammer. Men hun har gledet seg sååå til å dele dette med fans 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 9. september 2024 #778 Del Skrevet 9. september 2024 Armarillo skrev (13 timer siden): Hun sa hun hadde googlet seg ihjel etter denne. Vel, jeg tok et kjapt google søk og fant denne NORSKE nettbutikken som hadde produktet hun "søkte seg ihjel" etter. https://www.lekoghjem.no/produkt/tape/eagle-tapedispenser/ Sendte henne linken også 🙂 Svarte hun deg? hun liker nok temu hun som mange andre. Sikkert billigere og bedre Halloween tegneark der og. Men hun må vel lage en forklaring på det hun kjøper og som syns - for hun støtter jo norske grundere. Nå- ramme til flere tusen🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 9. september 2024 #779 Del Skrevet 9. september 2024 KrigOgFred skrev (2 timer siden): Svarte hun deg? hun liker nok temu hun som mange andre. Sikkert billigere og bedre Halloween tegneark der og. Men hun må vel lage en forklaring på det hun kjøper og som syns - for hun støtter jo norske grundere. Nå- ramme til flere tusen🥹 Hun som stadig klager på økonomien bør gå for temu kontra svin dyre norske gründere. Fint å støtte norske gründere men det kommer ikke fra rette personen og da blir det liksom ikke så troverdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 9. september 2024 #780 Del Skrevet 9. september 2024 Anneisabell skrev (21 minutter siden): Hun som stadig klager på økonomien bør gå for temu kontra svin dyre norske gründere. Fint å støtte norske gründere men det kommer ikke fra rette personen og da blir det liksom ikke så troverdig Klager mye ja. Lurer på om alt egentlig er sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå