Gå til innhold

Idébank for småbarnsforeldre

Gjest chiki

Anbefalte innlegg

Syns det er betydelig mer reklame på snappen hennes nå

antar det snart er tårer og rørt blikk og forhåndsbestilling av den unike jukeboka som hun er helt alene om.  Hennes helt unike ide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KrigOgFred skrev (21 minutter siden):

Syns det er betydelig mer reklame på snappen hennes nå

antar det snart er tårer og rørt blikk og forhåndsbestilling av den unike jukeboka som hun er helt alene om.  Hennes helt unike ide

Ja må nok forhånds bestille og betale før du får boka. Penger eier hun jo ikke sier hun gang på gang.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Snublefot62 said:

Hva er juleboka for noe?

En minnebok for jula, hun prata om det forrige dagen og fansen syns den er såååå herlig og unik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrigOgFred skrev (30 minutter siden):

En minnebok for jula, hun prata om det forrige dagen og fansen syns den er såååå herlig og unik

Og så er den så og si helt lik en bok som kom ut noen år før hennes…… jeg kommenterte det en gang ( tror det var på Fb) med link til den andre boken, den kommentaren var hun kjapt ute med å slette gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Men i all verden said:

Og så er den så og si helt lik en bok som kom ut noen år før hennes…… jeg kommenterte det en gang ( tror det var på Fb) med link til den andre boken, den kommentaren var hun kjapt ute med å slette gitt.

Hun liker å finne opp ting som alt finnes antar jeg 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KrigOgFred skrev (21 timer siden):

Hun liker å finne opp ting som alt finnes antar jeg 

På tide å skaffe seg en jobb med sikker inntekt tenker jeg. Ungene vokser og blir mer aktive nåde på aktiviteter og bursdags invitasjoner. De blir ikke akkurat billigere ettersom alderen skrider frem. Tror de har hatt nok forsøk på å drive noe selv nå

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anneisabell said:

På tide å skaffe seg en jobb med sikker inntekt tenker jeg. Ungene vokser og blir mer aktive nåde på aktiviteter og bursdags invitasjoner. De blir ikke akkurat billigere ettersom alderen skrider frem. Tror de har hatt nok forsøk på å drive noe selv nå

Neida.  Nå var det snakk om forhåndsbestilling og betaling av unik julebok på snap.   Blir mye cash av det

og hun selger sikkert herbalife for masse.  Stor pyramide-selger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrigOgFred skrev (8 timer siden):

Neida.  Nå var det snakk om forhåndsbestilling og betaling av unik julebok på snap.   Blir mye cash av det

og hun selger sikkert herbalife for masse.  Stor pyramide-selger 

Hadde ikke forhåndsbetalt noe som helst -når du ser hvordan økonomien er der i gården.. Risikerer at alt går rett i lomma i steden for produksjon av bok og man får ikke det man har betalt for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, GulleGull said:

Hadde ikke forhåndsbetalt noe som helst -når du ser hvordan økonomien er der i gården.. Risikerer at alt går rett i lomma i steden for produksjon av bok og man får ikke det man har betalt for. 

Folk forhåndsbetaler allerede til den unike siden for foreldre🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrigOgFred skrev (24 minutter siden):

Folk forhåndsbetaler allerede til den unike siden for foreldre🙄 

Folk må rett og slett være dumme 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger juleboka hennes jeg! Har funnet mange julebøker, finnes jo flere enn én fra før. Men de var ikke helt sånn jeg ville ha den.  Kjøpte også kalenderboka hennes i sin tid. Digget den også, og håper hun lager den igjen. 

Når det er sagt er det mye greier med den dama der. Hun har tapt seg veldig de siste årene. Hun var gøy, kreativ og interessant å følge med på før. Nå syns jeg det er mest syting, trøtte øyne og et stort jag etter å ikke ha en helt vanlig jobb som alle andre. Har hørt hun har sagt at de ikke "kan" ha A4 jobber på grunn av alle barna. Hvorfor klarer andre det da? Se bare på Heidi (mor til 7 eller hva hun kaller seg), hun har 7 unger, mannen jobber, hun jobber som jordmor (noe hun har utdannet seg som etter alle ungene ble født), tatt master. Så det blir litt tynt å skylde på alle barna 😅 Ikke for det, alle er forskjellige. Men jobbe kan man.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og snakket ikke hun om at hun skulle på jobbintervju for en liten stund siden? Var ikke det til en helt vanlig jobb?  Hva skjedde med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kommer nok aldri ut i vanlig jobb.  Blir nok ufør pga kronisk sykdom og fortsetter med prosjekter som går dundas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i all verden skrev (På 10.8.2024 den 10.18):

Ja, jeg lurte litt på det derre. Jeg fant nemlig to bøker av ‘Julens minnebok’ - den som er utgitt første gang i 1998, på en bruktbutikk. Så begynte Nina å prate om sin bok og jeg fikk det ikke helt til å stemme. Men de heter det samme og ser vel nokså lik ut innvendig også? Snakker om ‘unik’ idé. Nesten plagiat 🫣

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, tøflusen said:

Ja, jeg lurte litt på det derre. Jeg fant nemlig to bøker av ‘Julens minnebok’ - den som er utgitt første gang i 1998, på en bruktbutikk. Så begynte Nina å prate om sin bok og jeg fikk det ikke helt til å stemme. Men de heter det samme og ser vel nokså lik ut innvendig også? Snakker om ‘unik’ idé. Nesten plagiat 🫣

Like unik som juleboksene.  Som om oppbevaring til julekuler ikke har vært før, på Biltema, Clas Olsson 

men bedre enn å surve og hinte til spleis - og folk får i det minste ett produkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
tøflusen skrev (4 timer siden):

Hun har endrer litt på egen bok, mente det manglet noe i den som  var i salg før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøflusen skrev (5 timer siden):

Stemmer det, den fra 1998 har kommet i flere opplag. Mamma har den som kom ut på 80-tallet og jeg har en som kom ut seinere 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tester hun ut en foundation et merke hun kanskje skal samarbeide med….. la meg gjette, det er sikkert Lava Art

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Men i all verden said:

Nå tester hun ut en foundation et merke hun kanskje skal samarbeide med….. la meg gjette, det er sikkert Lava Art

Er det noe kjent?

var en kort stund nuskin var toppen🤭

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...