Anneisabell Skrevet 1. august #681 Del Skrevet 1. august KrigOgFred skrev (27 minutter siden): Helt unikt. Så nyskapende. Noe for alle som er foreldre, jobber med barn. Uansett alder. Bli mektige og få store rabatter. 🥹 Som om hu kan mye bare pga mange barn Feil person på Feil sted. Hvor mange ganger har hun sagt hun ikke har vært koblet på de barna. Da mangler det noe vesentlig spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 1. august #682 Del Skrevet 1. august Litt gøy når linkene til kjøpsbetingelser og personvern på kjøpssiden krever innlogging for å åpnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 1. august #683 Del Skrevet 1. august Hvem er de som melder seg og tenker at dette er fantastisk ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evybergen Skrevet 1. august #684 Del Skrevet 1. august Er det bare jeg som ikke skjønner dette? Det finnes jo slike grupper over hele facebook,både offentlige og private ,,?I tilegg koster de ingenting🤷♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 1. august #685 Del Skrevet 1. august 2 minutter siden, evybergen said: Er det bare jeg som ikke skjønner dette? Det finnes jo slike grupper over hele facebook,både offentlige og private ,,?I tilegg koster de ingenting🤷♀️ Dette er så unikt, helt fantastisk. Hennes kunnskap basert på 7 barn. fans melder seg på🤭 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 1. august #686 Del Skrevet 1. august evybergen skrev (1 time siden): Er det bare jeg som ikke skjønner dette? Det finnes jo slike grupper over hele facebook,både offentlige og private ,,?I tilegg koster de ingenting🤷♀️ Nei, du er ikke alene 😅Dette blir nok en braksuksess 🤡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 1. august #687 Del Skrevet 1. august 14 minutter siden, Kleppmelk said: Nei, du er ikke alene 😅Dette blir nok en braksuksess 🤡 Folk spør om det er for sent å melde seg på. Enkelte er så glade for at ett slikt tilbud endelig kommer. Såååå unikt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RachelGreen Skrevet 1. august #688 Del Skrevet 1. august For bare 349,- kan du få tomatpuré-basert oppskrift på suppe, kode hos zizzi og på thermosko for å ha utenpå vanlige sko, tips og triks fra utslitt og halvdeprimert 7-barnsmor, og du kan få chatte med andre mennesker som kun har til felles med deg å være forelder. Altså, verden vil bedras. Men gratulerer til fansen med å skape inntekt til husstanden, gud forby at de voksne noen sinne skal ha en normal og forutsigbar jobb med en så stor ungeflokk. 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 1. august #689 Del Skrevet 1. august 349 blir mye penger hvis mange joiner. Helt tragisk at noen blir med på det der, det er jo ikke noe nytt. Det er bare bak en betalingsmur mye snap om dagen, merkverdig mange fans som er overstadig begeistret 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 2. august #690 Del Skrevet 2. august Av alle ting jeg tenkte hun hadde som plan å starte så jeg ikke dette komme. Med så mange muligheter for lukkede grupper og fora både på Facebook og ellers på nettet kan jeg virkelig ikke skjønne at det er marked for å betale for et slikt nettsamfunn. Men, verden vil bedras. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. august #691 Del Skrevet 2. august Er forumet klart til bruk i det hele tatt? I følge kjøpsvilkårene godtar kunden å vente til produktet lanseres om noen måneder. Dette er altså forhåndsbetaling. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 2. august #692 Del Skrevet 2. august Snublefot62 skrev (37 minutter siden): Er forumet klart til bruk i det hele tatt? I følge kjøpsvilkårene godtar kunden å vente til produktet lanseres om noen måneder. Dette er altså forhåndsbetaling. "Noen måneder", merkelig å lansere noe som ikke har en startdato. Virker litt uferdig - noe det sikkert er. Ser ut som forhåndssalg skal finansiere oppstart? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. august #693 Del Skrevet 2. august hjärterdam skrev (14 minutter siden): "Noen måneder", merkelig å lansere noe som ikke har en startdato. Virker litt uferdig - noe det sikkert er. Ser ut som forhåndssalg skal finansiere oppstart? Jeg er enig i at de burde ha en ca dato for når produktet er klart. Trenger ikke være spesifisert til dagen, men uke kanskje? Det som er litt dumt her er at de ikke opplyser om dette på salgssiden. Der er det en link til kjøpsvilkårene, men den virker ikke. Så de som prøver får ikke se denne infoen. Og de som kjøper forventer jo å få et ferdig produkt. Noe de ikke gjør - på ei stund (eller noen gang?). Konseptet med å selge det på denne måten er derimot ikke noe unikt og egentlig en lur måte å teste markedet på for nye tjenester. Her får man sjekket betalingsviljen hos folk samtidig som man skaffer seg egenkapital til å starte tjenesten, og man har nærmest ingen risiko. Men de har et stykke å gå på å bygge tillit føler jeg. Det er i tillegg et enkeltpersonsforetak bak, så i praksis kan pengene gå til personlig forbruk uten at noen kan sjekke det i offentlige regnskap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 2. august #694 Del Skrevet 2. august 2 hours ago, Snublefot62 said: Jeg er enig i at de burde ha en ca dato for når produktet er klart. Trenger ikke være spesifisert til dagen, men uke kanskje? Det som er litt dumt her er at de ikke opplyser om dette på salgssiden. Der er det en link til kjøpsvilkårene, men den virker ikke. Så de som prøver får ikke se denne infoen. Og de som kjøper forventer jo å få et ferdig produkt. Noe de ikke gjør - på ei stund (eller noen gang?). Konseptet med å selge det på denne måten er derimot ikke noe unikt og egentlig en lur måte å teste markedet på for nye tjenester. Her får man sjekket betalingsviljen hos folk samtidig som man skaffer seg egenkapital til å starte tjenesten, og man har nærmest ingen risiko. Men de har et stykke å gå på å bygge tillit føler jeg. Det er i tillegg et enkeltpersonsforetak bak, så i praksis kan pengene gå til personlig forbruk uten at noen kan sjekke det i offentlige regnskap. Så alle pengene går inn i nytt enkeltmannsforetak. ? 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. august #695 Del Skrevet 2. august KrigOgFred skrev (8 minutter siden): Så alle pengene går inn i nytt enkeltmannsforetak. ? 🤓 I følge kjøpsvilkårene, som og er bindene for de som driver dette, så er det org nr 931616897 som står bak. Og det er et enkeltpersonsforetak registrert i fjor sommer. Så med mindre de bryter loven med å oppgi et org nr som ansvarlig, mens pengene går et annet sted, så går pengene inn i enkeltpersonsforetaket til Nina ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bekkabilla Skrevet 2. august #696 Del Skrevet 2. august Enn å sette seg selv i slik økonomisk uføre 🫣 Hadde de sluttet å produsere barn etter kanskje 3 stk så hadd det jo sikkert hatt kjempe god råd… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 2. august #697 Del Skrevet 2. august 48 minutter siden, Snublefot62 said: I følge kjøpsvilkårene, som og er bindene for de som driver dette, så er det org nr 931616897 som står bak. Og det er et enkeltpersonsforetak registrert i fjor sommer. Så med mindre de bryter loven med å oppgi et org nr som ansvarlig, mens pengene går et annet sted, så går pengene inn i enkeltpersonsforetaket til Nina ja. Tragisk. Få inn penger. Levere produkt som dør fort. Beholder pengene pga dakar dem liksom🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. august #698 Del Skrevet 2. august KrigOgFred skrev (9 minutter siden): Tragisk. Få inn penger. Levere produkt som dør fort. Beholder pengene pga dakar dem liksom🥴 Jeg synes det er ok å teste markedet på denne måten her for å se om en har en ide til en levedyktig business. Og enkeltpersonsforetak kan og være ok i en del tilfeller. Det som er dumt her er nå vi vet historien deres, vet at økonomien i et enkeltpersonsforetak ikke er offentlig og de skal selge tilgang til et fremtidig produkt uten å opplyse om akkurat dette. Da blir seriøsiteten litt lav. Eller helt fraværende. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 2. august #699 Del Skrevet 2. august 1 hour ago, Snublefot62 said: Jeg synes det er ok å teste markedet på denne måten her for å se om en har en ide til en levedyktig business. Og enkeltpersonsforetak kan og være ok i en del tilfeller. Det som er dumt her er nå vi vet historien deres, vet at økonomien i et enkeltpersonsforetak ikke er offentlig og de skal selge tilgang til et fremtidig produkt uten å opplyse om akkurat dette. Da blir seriøsiteten litt lav. Eller helt fraværende. Er bare at det andre hu styrer med går lite bra. For meg ser det ut som en måte hun får litt raske penger inn uten å levere noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. august #700 Del Skrevet 2. august KrigOgFred skrev (1 minutt siden): Er bare at det andre hu styrer med går lite bra. For meg ser det ut som en måte hun får litt raske penger inn uten å levere noe Ja og det kan det være og. 339 x 10 kjøpere er jo over 3k, og jeg tipper de lett klarer 20-30 kjøpere bare ut fra følgerene sine. Så vipps, 10k på konto. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå