Anneisabell Skrevet 6. juli 2024 #621 Del Skrevet 6. juli 2024 KrigOgFred skrev (45 minutter siden): Og en følger mente Nina feilet jo ikke. Det har bare ikke vart evig konkurs. Gjeld. Spleis til gjeld. Pyramidespill tja. Lykkes er vel ikke riktig ord eller Sjelden noe varer evig . Men kanskje en ide og gi seg mens en enda har penger til de som skal ha betalt for varene de leverer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 6. juli 2024 #622 Del Skrevet 6. juli 2024 30 minutter siden, Anneisabell said: Sjelden noe varer evig . Men kanskje en ide og gi seg mens en enda har penger til de som skal ha betalt for varene de leverer Like greit å tigge til seg spleis for gjelda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. juli 2024 #623 Del Skrevet 6. juli 2024 Prøver å være morsom ved å kopiere andre sine gamle (amerikanske) reels Står å lager pannekaker.. "alle 8 jeg lager pannekaker til har vært inni meg. .: 🫣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 6. juli 2024 #624 Del Skrevet 6. juli 2024 Mer aktiv på snap’en nå. Trenger nok penger til ferie det er bare noe utrolig falsk over hele dama Kynisk Skal virke så koselig og fin liksom, men det skurrer 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 6. juli 2024 #625 Del Skrevet 6. juli 2024 KrigOgFred skrev (1 time siden): Mer aktiv på snap’en nå. Trenger nok penger til ferie det er bare noe utrolig falsk over hele dama Kynisk Skal virke så koselig og fin liksom, men det skurrer Liker overhodet ikke måten hun viser seg på og hva hun sender av signaler..hun er for meg veldig veldig falsk 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WVC Skrevet 7. juli 2024 #626 Del Skrevet 7. juli 2024 Flere som står på nyhetsbrevet til julemagi fortsatt? Fikk dette tilsendt i sted. Altså jeg blir helt matt. Hvordan kan hun lovlig sende ut nyhetsbrev fra en bedrift som er konkurs? Når hun har mottatt over 100k i spleispenger fordi hun ikke klarer å drive butikk, hvorfor skal hun på død og liv fortsette da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 7. juli 2024 #627 Del Skrevet 7. juli 2024 WVC skrev (2 minutter siden): Flere som står på nyhetsbrevet til julemagi fortsatt? Fikk dette tilsendt i sted. Altså jeg blir helt matt. Hvordan kan hun lovlig sende ut nyhetsbrev fra en bedrift som er konkurs? Når hun har mottatt over 100k i spleispenger fordi hun ikke klarer å drive butikk, hvorfor skal hun på død og liv fortsette da? Lovlig og ikke lovlig, tror du hu bryr seg hvis hun kan få tilbake en extra kunde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 8. juli 2024 #628 Del Skrevet 8. juli 2024 Kommer hu med noe revolusjonerende når det gjelder mental helse ? Er det det nye? vært mye slikt i det siste. Hun drev jo og hintet til herbalife før hun plutselig kom ut som selger av det. Hun er litt snikete sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Men i all verden Skrevet 8. juli 2024 #629 Del Skrevet 8. juli 2024 Nå babler hu om å gifte seg på nytt, surver over alt som ikke var bra når de ble gift…. Hun håper vel på at noen oppretter en spleis slik at hu og gubben kan fornye ekteskapet 🙄🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 9. juli 2024 #630 Del Skrevet 9. juli 2024 Men i all verden skrev (15 timer siden): Nå babler hu om å gifte seg på nytt, surver over alt som ikke var bra når de ble gift…. Hun håper vel på at noen oppretter en spleis slik at hu og gubben kan fornye ekteskapet 🙄🙈 Samme tenkte jeg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 12. juli 2024 #631 Del Skrevet 12. juli 2024 Kommer inn litt lite sympati meldinger om dagen tro? De er ikke de eneste som ikke får dratt på ønsket ferie. Om de ikke er på ferie så klarer de da finne på ting som ofte koster en god del kroner, så tenker hun bør være takknemlig for det. Og er egentlig ikke det godt nok til å bli fornøyd så må man hoppe over "småting" og spare til noe større. Sånn er livet for mange, dessverre 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 12. juli 2024 #632 Del Skrevet 12. juli 2024 5 hours ago, Anneisabell said: Kommer inn litt lite sympati meldinger om dagen tro? De er ikke de eneste som ikke får dratt på ønsket ferie. Om de ikke er på ferie så klarer de da finne på ting som ofte koster en god del kroner, så tenker hun bør være takknemlig for det. Og er egentlig ikke det godt nok til å bli fornøyd så må man hoppe over "småting" og spare til noe større. Sånn er livet for mange, dessverre Bitter på de som er på ferie. mange er ikke på ferie, både små og store familier. Surve litt mer sikkert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 12. juli 2024 #633 Del Skrevet 12. juli 2024 Og litt herlig umerket reklame for smoothie som hun selv selger. 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MøllersTran Skrevet 12. juli 2024 #634 Del Skrevet 12. juli 2024 Kort sammenfattet fra eget minne etter å ha sett gjennom siste 24 timers snap «Temu er et sted man bør være skeptiske til, og man må være bevisst på hva man bestiller derfra. Vi bestiller derfra likevel». La meg tjene penger på å ha en haul der jeg viser hva mannen min har bestilt, mens jeg fniser oppgitt🙈 Kunne de ikke spart masse penger på å låne dykkeutstyr fra Bua, og heller spart pengene til ferien de så sårt lengter etter?? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 12. juli 2024 #635 Del Skrevet 12. juli 2024 MøllersTran skrev (27 minutter siden): Kort sammenfattet fra eget minne etter å ha sett gjennom siste 24 timers snap «Temu er et sted man bør være skeptiske til, og man må være bevisst på hva man bestiller derfra. Vi bestiller derfra likevel». La meg tjene penger på å ha en haul der jeg viser hva mannen min har bestilt, mens jeg fniser oppgitt🙈 Kunne de ikke spart masse penger på å låne dykkeutstyr fra Bua, og heller spart pengene til ferien de så sårt lengter etter?? De tenker ikke sånn. De som sitter å klager på dårlig økonomi driver med små handling og unyttige kjøp i stedet for å spare disse små pengene det fort blir summer av. Ligger vell alltid et håp om spleis eller at noen tilbyr de noe. Gjelder både denne familien og et par andre ganske aktive snappere 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 12. juli 2024 #636 Del Skrevet 12. juli 2024 De har jo en luksus campingvogn/bil(?) de kunne reist på ferie med. Og hva forventer man når man lager et fotballag med unger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 12. juli 2024 #637 Del Skrevet 12. juli 2024 2 minutter siden, Sushiii said: De har jo en luksus campingvogn/bil(?) de kunne reist på ferie med. Og hva forventer man når man lager et fotballag med unger. Bilen er visst litt ødelagt. Får ikke dratt campingvogn med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RachelGreen Skrevet 12. juli 2024 #638 Del Skrevet 12. juli 2024 MøllersTran skrev (3 timer siden): Kort sammenfattet fra eget minne etter å ha sett gjennom siste 24 timers snap «Temu er et sted man bør være skeptiske til, og man må være bevisst på hva man bestiller derfra. Vi bestiller derfra likevel». La meg tjene penger på å ha en haul der jeg viser hva mannen min har bestilt, mens jeg fniser oppgitt🙈 Kunne de ikke spart masse penger på å låne dykkeutstyr fra Bua, og heller spart pengene til ferien de så sårt lengter etter?? Ikke bare ville penger blitt spart, men det snappes altså 3-4 ganger i uka om hvor gal de blir av uorden i huset. Så løsningen deres på det, det er å bestille masse dritt fra Kina. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 14. juli 2024 #639 Del Skrevet 14. juli 2024 Massekaffekopp og venninnefølelse i snap nå. Magisk samtale i innboksen om parforhold. Litt smatting. 🥹 og snart kommer vel juleboka og fans kjøper 🤓 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 15. juli 2024 #640 Del Skrevet 15. juli 2024 Og vipps var det mulighet for en liten miniferie med alle ungene likevel gitt 🙃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå