Gå til innhold

Idébank for småbarnsforeldre

Gjest chiki

Anbefalte innlegg

VildeS skrev (7 timer siden):

De leverte den tilbake til oppdretter.

De klarte ikke ha den samme med andre utfordringer de sto i samtidig (medisinsk utredning av neste minste blant annet)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvstendig herbalife-selger.  Pyramide i gang igjen. Lurer på hvor mange av følgerne som biter på dette tullet 

Hun er liksom så rørt og ekte der hun står🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrigOgFred skrev (24 minutter siden):

Selvstendig herbalife-selger.  Pyramide i gang igjen. Lurer på hvor mange av følgerne som biter på dette tullet 

Enig.

Tydeligvis ikke aktuelt å få seg en helt vanlig jobb og tjene penger på helt vanlig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤flicka¤ skrev (1 time siden):

Enig.

Tydeligvis ikke aktuelt å få seg en helt vanlig jobb og tjene penger på helt vanlig måte.

Tror vel det er vanskelig for alle 7 barns mødre å leve et "a4" jobbliv.. f.eks 15 sykt barn dager blir litt lite... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrigOgFred skrev (3 timer siden):

Dette er jo rett og slett rart! Sist jeg var innom kontoen hennes hadde hun mageproblemer og hun var blitt helfrelst av boka Hva skal vi spise når, som jo tar for seg viktigheten av å ikke spise ultraprossesert. Herbalife er jo bare ultraprossesert…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (1 time siden):

Tror vel det er vanskelig for alle 7 barns mødre å leve et "a4" jobbliv.. f.eks 15 sykt barn dager blir litt lite... 

Barna har vel en far også? Og man får jo ikke uten videre sparken om man bruker opp sykt barn-dager, man får bare ikke betalt for flere dager. Du kan bruke feriedager eller ta ulønnet permisjon. Likevel har du da en jobb som gir fast inntekt og oppsparing til pensjon og feriepenger = stabilitet. Jeg ville iallefall valgt det over herbalife og storytel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, ¤flicka¤ said:

Enig.

Ny pyramide istedenfor.  Fra nuskin til herbalife 🤡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Ikkenoledig said:

Dette er jo rett og slett rart! Sist jeg var innom kontoen hennes hadde hun mageproblemer og hun var blitt helfrelst av boka Hva skal vi spise når, som jo tar for seg viktigheten av å ikke spise ultraprossesert. Herbalife er jo bare ultraprossesert…

Hun har vel funnet en ny måte og lure med følgerne på.  Hele dama er rar og sleip 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤flicka¤ skrev (8 timer siden):

Enig.

Det ønsker hun jo ikke og var grunnen til at de startet blogg, egen butikk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å følge henne da de flyttet, og hun over natta skiftet dialekt, til dialekten hun egentlig har. Det ble litt falskt for meg, og skjønner det egentlig ikke helt ennå. Har aldri møtt eller sett noen siden som skifter dialekt, i så stor grad, fordi de har lyst. Det er en pen(lett forståelig) dialekt også, så det er jo ikke det heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å filme hvor ungen din går på skole og legge det ut for hele verden da. Men er jo viktig å lage reels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (13 timer siden):

Det ønsker hun jo ikke og var grunnen til at de startet blogg, egen butikk 

Jeg skjønner jo at hun ikke vil det. Men når man har 7 unger så har man ikke den luksusen å bare gjøre det man selv vil, da må man bruke hodet. Blogg og butikk har jo tydeligvis ikke vært særlig innbringende så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushiii skrev (4 timer siden):

Tenk å filme hvor ungen din går på skole og legge det ut for hele verden da. Men er jo viktig å lage reels!

Hun har allerede oppgitt hvor de bor, og det er kun ca 250 innbyggere og et felles oppvekstssenter.  Selv når de bodde nede i Røros så var ikke dette vanskelig, da det ikke akkurat er mange skoler i denne kommunen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peppa88 skrev (På 19.8.2023 den 7.36):

Sluttet å følge henne da de flyttet, og hun over natta skiftet dialekt, til dialekten hun egentlig har. Det ble litt falskt for meg, og skjønner det egentlig ikke helt ennå. Har aldri møtt eller sett noen siden som skifter dialekt, i så stor grad, fordi de har lyst. Det er en pen(lett forståelig) dialekt også, så det er jo ikke det heller..

Jeg har møtt flere som skifter dialekt etter hvem de prater med og hvor de bor. Det er da helt vanlig? 

I tillegg er ikke en lett forståelig dialekt for deg nødvendigvis like forståelig for alle. Til og med veldig utvaska dialekter har jeg opplevd at folk ikke har forstått. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peppa88 skrev (På 19.8.2023 den 7.36):

Kollegaen min endrer dialekt bare hun snakker i telefonen med familien 😅 Tro det eller ei, det er flere som gjør dette ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får opp Nina i feeden min og her om dagen fikk hu spørsmål angående 2 influensere som kjøper hus, bygger hus og har camping, alle skjønner jo at dette gjelder Therese lien og Sara Emilie. Men Nina synes at forbruket til disse to er greit, fordi at de jobber dobbelt så mye og oppnår mye. 
tydelig har ikke Nina lest om skittenheten om disse to og de som står bak dem. Selvsagt når folk kjøper og bruker rabatt kodene deres så finansierer folk forbruket til disse to. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Litenoggod skrev (9 timer siden):

Jeg får opp Nina i feeden min og her om dagen fikk hu spørsmål angående 2 influensere som kjøper hus, bygger hus og har camping, alle skjønner jo at dette gjelder Therese lien og Sara Emilie. Men Nina synes at forbruket til disse to er greit, fordi at de jobber dobbelt så mye og oppnår mye. 
tydelig har ikke Nina lest om skittenheten om disse to og de som står bak dem. Selvsagt når folk kjøper og bruker rabatt kodene deres så finansierer folk forbruket til disse to. 

Hun har ho fått kjole av SE , ikke rart hun synes det er greit da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (11 timer siden):

Hun har vel også vært under samme byrå: ADsales

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Mye umerket reklame for hearbellife. 

litt vel åpenbart å snu koppen med logoen mot kamera, eller ha på seg en trøye med navnet uten å merke med reklame 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest tøttaa
Pasha skrev (På 22.10.2023 den 13.11):

Mye umerket reklame for hearbellife. 

litt vel åpenbart å snu koppen med logoen mot kamera, eller ha på seg en trøye med navnet uten å merke med reklame 

Også Herbalife da. Jeg irriterer meg altså så grønn på folk som fronter denne driten som sunn livsstil, Nina inkludert. Ja klart du kan drikke sjokoladeshake til frokost og kalle det for et sunt måltid.... Fylt til randen med e-stoffer, soya og kunstig søtning, men det trenger man jo ikke nevne. Heldig kropp altså 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...