Gå til innhold

Idébank for småbarnsforeldre

Gjest chiki

Anbefalte innlegg

Gjest UføreKaren62
Amatariel skrev (1 time siden):

Men hvor skal de bo i mellomtiden..?

Er vel det de ikke vet selv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sushiii skrev (14 timer siden):

Kjekt de koser seg på flytur til Bergen med hotell, konsert og alkohol++.   Luksus 😊

Luksus? Jah, de hadde vel fått noe av det og de har solgt hus

Endret av Orly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
mariie skrev (2 timer siden):

Der var Herbalife buffen på... da er det bare å vente på salget... 

Har ikke fulgt med henne på ei stund, da hun hver morgen kom med samme trøtte og uopplagte trynet og klaget over hvor sliten hun var. Men har skjedd mye skjønner jeg. Skal flytte igjen. Trodde hun holdt på med Nuskin jeg, da hun drev å viste seg med den lumispa-saken titt og ofte. Hva er planen nå? Hvis noen gidder å skrive historie på 3 linjer.. 🤔😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var på Herbalife-event i helga. Så henne på Frida Fjellestad sin IG story.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (3 timer siden):

Har ikke fulgt med henne på ei stund, da hun hver morgen kom med samme trøtte og uopplagte trynet og klaget over hvor sliten hun var. Men har skjedd mye skjønner jeg. Skal flytte igjen. Trodde hun holdt på med Nuskin jeg, da hun drev å viste seg med den lumispa-saken titt og ofte. Hva er planen nå? Hvis noen gidder å skrive historie på 3 linjer.. 🤔😅

- Flytter pga dårlig råd - klarer ikke holde huset

-Fysisk butikk nedlagt

- Nettbutikker slått sammen - og tigger om salg fordi det går dårlig

-Står opp tidlig og trenger for å få det bedre med seg selv, fortsatt sykemeldt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/4/2023 at 6:54 PM, VildeS said:

Hun var på Herbalife-event i helga. Så henne på Frida Fjellestad sin IG story.

😐 så nå vil hun lure følgere med i ny pyramide.  Fra nuskin til herbalife.  Herlig 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal de flytte? Er det til et annet hus i nærområdet eller er det til en helt ny plass? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (59 minutter siden):

Hvor skal de flytte? Er det til et annet hus i nærområdet eller er det til en helt ny plass? 

Hun har sagt at de skal flytte et lite stykke. Men fortsatt på Røros. De skal nedgradere til et billigere hus så de skal få en bedre økonomi. Ser flere her kritiserer de pga flytting osv. Syns hun skal ha for at hun er ærlig jeg…. Det er mange i den båten for tiden. Med rentene og den høye gjeldsgraden mange har, så er det flere som må gjøre som de i nærmeste fremtid. Er bare det at hun tør å si det høyt! Det skal ha kred- og ikke kritikk spør du meg. Hva de har gjort ift firma osv vet jeg ikke så mye om. Men at hun er ærlig syns jeg skal ha alt annet enn kritikk! Utover høsten er det mange som må selge dyre hus som er overbelånt. Bare vent…… 

De aller fleste har levd over evne og hatt dyre vaner som nå må snus. En fin måte å lære seg å sette pris på det som virkelig betyr noe i livet. Akkurat sånn som Nina & co gjør nå- å nedgradere for å kunne ha det godt! 

Så til alle de som kritiserer; pass deg- plutselig er det du som står i de samme skoene! Disse økte utgiftene både privat og ifb med selvstendig næringsdrivende var noe ingen kunne forutsett… Håper vi alle kan lære av de litt harde tidene nå- at vi er litt mer forsiktige og sparsomme fremover…

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frublå skrev (5 timer siden):

Hun har sagt at de skal flytte et lite stykke. Men fortsatt på Røros. De skal nedgradere til et billigere hus så de skal få en bedre økonomi. Ser flere her kritiserer de pga flytting osv. Syns hun skal ha for at hun er ærlig jeg…. Det er mange i den båten for tiden. Med rentene og den høye gjeldsgraden mange har, så er det flere som må gjøre som de i nærmeste fremtid. Er bare det at hun tør å si det høyt! Det skal ha kred- og ikke kritikk spør du meg. Hva de har gjort ift firma osv vet jeg ikke så mye om. Men at hun er ærlig syns jeg skal ha alt annet enn kritikk! Utover høsten er det mange som må selge dyre hus som er overbelånt. Bare vent…… 

De aller fleste har levd over evne og hatt dyre vaner som nå må snus. En fin måte å lære seg å sette pris på det som virkelig betyr noe i livet. Akkurat sånn som Nina & co gjør nå- å nedgradere for å kunne ha det godt! 

Så til alle de som kritiserer; pass deg- plutselig er det du som står i de samme skoene! Disse økte utgiftene både privat og ifb med selvstendig næringsdrivende var noe ingen kunne forutsett… Håper vi alle kan lære av de litt harde tidene nå- at vi er litt mer forsiktige og sparsomme fremover…

Har ikke kritisert i det hele tatt, jeg. Jeg bare spurte fordi jeg var nysgjerrig. Det må da være en ærlig sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (38 minutter siden):

Har ikke kritisert i det hele tatt, jeg. Jeg bare spurte fordi jeg var nysgjerrig. Det må da være en ærlig sak. 

Ja, selvfølgelig! Mente ikke resten av mitt svar overfor deg. Men for andre tidligere i tråden som har vært kritiske 😅 kom ikke ordentlig frem, det beklager jeg. Ikke ment mot deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (8 timer siden):

Det er visst mer i utkanten av kommunen. Var det snakk om skolebytte mon tro? Husker ikke om jeg så en story på det, eller har 'drømt' det. I alle fall mer avsideliggende, ergo billigere hus. Er enig med Frublå over her - står veldig respekt av valget. Nina kunne solgt mange flere annonser, men da solgt sjela si også som hun sier. Men vil ikke det. Og de fleste kan nok forstå at det å bo seg i hjel heller ikke er særlig gøy.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/14/2023 at 10:21 AM, supermamz said:

Har hun vært ute på ny tiggerunde for å kan dra på ferie med familien?

Litt småtigging.  Fortalte hva hun trengte for en tur, så var det noen som hadde noe hun kunne låne og hun klappet seg rørt på brystet mens hun pratet om å lære å ta imot 

Om hun har fått penger vet jeg ikke, men vet ikke, syns det er noe rart med hu.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frublå skrev (21 timer siden):

Ja, selvfølgelig! Mente ikke resten av mitt svar overfor deg. Men for andre tidligere i tråden som har vært kritiske 😅 kom ikke ordentlig frem, det beklager jeg. Ikke ment mot deg! 

OK, takk :) Med ni i familien så må det selvfølgelig spares der det kan spares! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kjenner jeg synes det er litt synd den retningen kanalen har gått i. Jeg er jo minimalt opptatt av hud/sminke/jålerier, og føler jeg bruker mer tid på å trykke meg gjennom reklame enn jeg gjør i andre kanaler. Er generelt lite fan av reklame, men nå synes jeg det har blitt mye. Langt mellom de dype samtalene og hverdagsglimtene/rådene til oss litt større familier. Synd, for jeg har virkelig sansen for dama. 

Og hva er greia med å sitte her og klage på hvordan hun ser ut?! Frekt, synes jeg. Skjerp dere. 👍 

Et godt råd, som ingen har bedt om, er å ikke påpeke ting ved andre som de ikke kan fikse på fem minutter. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3141592 skrev (2 timer siden):

Kjenner jeg synes det er litt synd den retningen kanalen har gått i. Jeg er jo minimalt opptatt av hud/sminke/jålerier, og føler jeg bruker mer tid på å trykke meg gjennom reklame enn jeg gjør i andre kanaler. Er generelt lite fan av reklame, men nå synes jeg det har blitt mye. Langt mellom de dype samtalene og hverdagsglimtene/rådene til oss litt større familier. Synd, for jeg har virkelig sansen for dama. 

Og hva er greia med å sitte her og klage på hvordan hun ser ut?! Frekt, synes jeg. Skjerp dere. 👍 

Et godt råd, som ingen har bedt om, er å ikke påpeke ting ved andre som de ikke kan fikse på fem minutter. 

Det ble vel kommentert at hun blandet barna alt for mye inn i kanalene sine, og når man kutter ut å involvere dem, så er det kanskje ikke så mye mer å filme. Vil tro at det ikke er så mye igjen av dagen når man har sju barn 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Nillani skrev (44 minutter siden):

Hvor ble det av hunden de skaffa seg? 

De leverte den tilbake til oppdretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...