Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke en gang "stand in"  mannen viser seg og sier noe...hm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte på om det kunne være skillsmisse på gang, men da er det jo veldig merkelig tidspunkt (mtp huskjøp) så tipper det handler om alvorlig sykdom hos noen i den nærmeste familie. Håper det er noe mindre drastisk da🤞

• Liker 1
Skrevet (endret)
forkjølajente skrev (18 minutter siden):

Tenkte på om det kunne være skillsmisse på gang, men da er det jo veldig merkelig tidspunkt (mtp huskjøp) så tipper det handler om alvorlig sykdom hos noen i den nærmeste familie. Håper det er noe mindre drastisk da🤞

Alt blir spekulasjoner  - kan være alt ( som vi ikke får sett fra,  innenfor husets 4 vegger) og at det igjen skaper  rykter, som kunne vært unngått om hun sa B... ( hun leser her inne, så respons kommer, når hun kan ) 

Endret av Full kontroll
Skrevet
åhokj skrev (På 20.9.2025 den 19.29):

Enig. 
Hun bruker gjøre penger på det meste, sier A og ikke B. Drar det mest ut for å få klikk og penger. Blir veldig bekymret.. 

Kjenner ikke jeg orker å bekymre meg. Det er så mye sånn der dramaopplegg og si litt, men ikke mer. La folk lure. Er det skilsmisse pågang, så skal det nå jaggu bli meg et liv. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

La nå ut story og innlegg på julemagi og svarer på ting der i kommentarfeltet   - med jul og ai-bildet sitt   Så  er nå liv oppi der 

• Liker 2
Skrevet

Ja se der ja, er jo postet en del der, siden sist snap oppdatering. Hun driver å planlegger hvilke kalendere bara skal ha i år, og sette opp bakeønskeliste. 

• Liker 2
Skrevet

Delt på snap-story igjen nå. Klassisk "vil dele, men kan ikke dele, og stakkars meg og kanskje en gang kan jeg dele".....

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke noe skilsmisse isåfall. Virker det som ihvertfall. 

• Nyttig 1
Skrevet

Og selvfølgelig litt tekst over mange skjermbilder, viktig å få inn litt reklameinntekter inniblant..

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hun mister følgere ved å holde på slik da 😕 Tenkte inntekter fra snap var kjærkomment til "familiebedriften"! Hun inspirerer ikke akkurat, heller motsatt effekt på meg.. 😛  Skulle det vise seg at dette "noe" gjelder ett av barna, er det enda mer  " kynisk " , og uaktuelt å  sponse det hun holder på med, akkurat nå 😕 

Endret av Full kontroll
  • Liker 3
Skrevet
Full kontroll skrev (13 minutter siden):

Skulle det vise seg at dette "noe" gjelder ett av barna, er det enda mer  " kynisk "

Hadde det vært bedre om hun hadde utlevert alt da? Tenker at hvis det handler om barn, så er det veldig bra at hun ikke deler med allmennheten.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Amatariel skrev (10 minutter siden):

Hadde det vært bedre om hun hadde utlevert alt da? Tenker at hvis det handler om barn, så er det veldig bra at hun ikke deler med allmennheten.

Absolutt ikke, sant, ikke dele hvis det gjelder barn! Julemagi og fra jobb /hus &hjem burde holdt :) 

Men "hvis" det gjelder ett at barna(??) så "tjener" hun jo snap-penger fra vær av oss som åpner/leser det hun legger ut  .... 😕 

Endret av Full kontroll
  • Liker 1
Skrevet

Syntes det virket som hun har blitt syk eller noe jeg. Så glad for å ha støtte og de hun er glad i rundt seg etc. En kamp verdt å kjempe…

• Liker 3
Skrevet
Eyr skrev (2 minutter siden):

Syntes det virket som hun har blitt syk eller noe jeg. Så glad for å ha støtte og de hun er glad i rundt seg etc. En kamp verdt å kjempe…

Eller kanskje hun har blitt saksøkt?🤔

• Liker 2
Skrevet

Ja, syk eller saksøkt sikkert... kanskje hun har fått utlagt tarm.

Skrevet (endret)
Amatariel skrev (54 minutter siden):

Helt enig i det, bra hun ikke utleverer om det gjelder noen av barna. Men det er noe med hvordan hun drar det ut i det vide og det brede for å få sympati og "skulle ønske jeg kunne dele, men kan ikke det" for å lage innhold av det som hun tjener penger på. Alt hun skriver på snap i dag kunne hun gjort på ett eller to skjermbilder, men drar det ut over mange bilder for å få reklameinntektene.

Hun skriver at hun kunne valgt å ikke dele, men deler likevel. Nei - det er ikke deling å skrive at "jeg har det fælt og kan ikke si noe om hvorfor nå."

Endret av kigu
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Avslutter med dere ass -  for fansa er der🥲

• Liker 1
Skrevet

På julemagi skriver hun om at livet er kort og skjørt. Virker som om de står i noe veldig alvorlig. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det høres litt ut som om hun har blitt syk. Husker tilbake til da jeg fikk kreft, og den ventetiden som gikk før jeg fikk svar på hvilken diagnose jeg egentlig hadde og dermed hvilken behandling som krevdes og hvor utbredt sykdommen var... Håper virkelig ikke det er dette hun står i. Sender varme tanker til henne. ❤️🙏🏼

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er Reels som legges ut "ferskvare"? Skjuler godt det som evt "skjer", opptrer som "vanlig" der, slik vi vanligvis ser det "hjemme hos" Nina  på snap 😕 

Hvis så, da skjønner ikke jeg greia med å ikke være på snap? Ber om ro......"bare kutta" ut snappingen ... 😕 

Endret av Full kontroll
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...