Full kontroll Skrevet 20. september #1101 Skrevet 20. september Ikke en gang "stand in" mannen viser seg og sier noe...hm..
forkjølajente Skrevet 20. september #1102 Skrevet 20. september Tenkte på om det kunne være skillsmisse på gang, men da er det jo veldig merkelig tidspunkt (mtp huskjøp) så tipper det handler om alvorlig sykdom hos noen i den nærmeste familie. Håper det er noe mindre drastisk da🤞 1
Full kontroll Skrevet 20. september #1103 Skrevet 20. september (endret) forkjølajente skrev (18 minutter siden): Tenkte på om det kunne være skillsmisse på gang, men da er det jo veldig merkelig tidspunkt (mtp huskjøp) så tipper det handler om alvorlig sykdom hos noen i den nærmeste familie. Håper det er noe mindre drastisk da🤞 Alt blir spekulasjoner - kan være alt ( som vi ikke får sett fra, innenfor husets 4 vegger) og at det igjen skaper rykter, som kunne vært unngått om hun sa B... ( hun leser her inne, så respons kommer, når hun kan ) Endret 20. september av Full kontroll
Faina Skrevet 21. september #1104 Skrevet 21. september åhokj skrev (På 20.9.2025 den 19.29): Enig. Hun bruker gjøre penger på det meste, sier A og ikke B. Drar det mest ut for å få klikk og penger. Blir veldig bekymret.. Kjenner ikke jeg orker å bekymre meg. Det er så mye sånn der dramaopplegg og si litt, men ikke mer. La folk lure. Er det skilsmisse pågang, så skal det nå jaggu bli meg et liv. 2 3
KrigOgFred Skrevet 22. september #1105 Skrevet 22. september La nå ut story og innlegg på julemagi og svarer på ting der i kommentarfeltet - med jul og ai-bildet sitt Så er nå liv oppi der 2
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 22. september #1106 Skrevet 22. september Ja se der ja, er jo postet en del der, siden sist snap oppdatering. Hun driver å planlegger hvilke kalendere bara skal ha i år, og sette opp bakeønskeliste. 2
kigu Skrevet 23. september #1107 Skrevet 23. september Delt på snap-story igjen nå. Klassisk "vil dele, men kan ikke dele, og stakkars meg og kanskje en gang kan jeg dele"..... 3 1
Harehopp33 Skrevet 23. september #1108 Skrevet 23. september Ikke noe skilsmisse isåfall. Virker det som ihvertfall. 1
kigu Skrevet 23. september #1109 Skrevet 23. september Og selvfølgelig litt tekst over mange skjermbilder, viktig å få inn litt reklameinntekter inniblant.. 2
Full kontroll Skrevet 23. september #1110 Skrevet 23. september (endret) Hun mister følgere ved å holde på slik da 😕 Tenkte inntekter fra snap var kjærkomment til "familiebedriften"! Hun inspirerer ikke akkurat, heller motsatt effekt på meg.. 😛 Skulle det vise seg at dette "noe" gjelder ett av barna, er det enda mer " kynisk " , og uaktuelt å sponse det hun holder på med, akkurat nå 😕 Endret 23. september av Full kontroll 3
Amatariel Skrevet 23. september #1111 Skrevet 23. september Full kontroll skrev (13 minutter siden): Skulle det vise seg at dette "noe" gjelder ett av barna, er det enda mer " kynisk " Hadde det vært bedre om hun hadde utlevert alt da? Tenker at hvis det handler om barn, så er det veldig bra at hun ikke deler med allmennheten. 1 1
Full kontroll Skrevet 23. september #1112 Skrevet 23. september (endret) Amatariel skrev (10 minutter siden): Hadde det vært bedre om hun hadde utlevert alt da? Tenker at hvis det handler om barn, så er det veldig bra at hun ikke deler med allmennheten. Absolutt ikke, sant, ikke dele hvis det gjelder barn! Julemagi og fra jobb /hus &hjem burde holdt Men "hvis" det gjelder ett at barna(??) så "tjener" hun jo snap-penger fra vær av oss som åpner/leser det hun legger ut .... 😕 Endret 23. september av Full kontroll 1
Eyr Skrevet 23. september #1113 Skrevet 23. september Syntes det virket som hun har blitt syk eller noe jeg. Så glad for å ha støtte og de hun er glad i rundt seg etc. En kamp verdt å kjempe… 3
WVC Skrevet 23. september #1114 Skrevet 23. september Eyr skrev (2 minutter siden): Syntes det virket som hun har blitt syk eller noe jeg. Så glad for å ha støtte og de hun er glad i rundt seg etc. En kamp verdt å kjempe… Eller kanskje hun har blitt saksøkt?🤔 2
Faina Skrevet 23. september #1115 Skrevet 23. september Ja, syk eller saksøkt sikkert... kanskje hun har fått utlagt tarm.
kigu Skrevet 23. september #1116 Skrevet 23. september (endret) Amatariel skrev (54 minutter siden): Hadde det vært bedre om hun hadde utlevert alt da? Tenker at hvis det handler om barn, så er det veldig bra at hun ikke deler med allmennheten. Helt enig i det, bra hun ikke utleverer om det gjelder noen av barna. Men det er noe med hvordan hun drar det ut i det vide og det brede for å få sympati og "skulle ønske jeg kunne dele, men kan ikke det" for å lage innhold av det som hun tjener penger på. Alt hun skriver på snap i dag kunne hun gjort på ett eller to skjermbilder, men drar det ut over mange bilder for å få reklameinntektene. Hun skriver at hun kunne valgt å ikke dele, men deler likevel. Nei - det er ikke deling å skrive at "jeg har det fælt og kan ikke si noe om hvorfor nå." Endret 23. september av kigu 3 2
KrigOgFred Skrevet 23. september #1117 Skrevet 23. september Avslutter med dere ass - for fansa er der🥲 1
net0ty Skrevet 24. september #1118 Skrevet 24. september På julemagi skriver hun om at livet er kort og skjørt. Virker som om de står i noe veldig alvorlig. 1 1
Lipstick Skrevet 28. september #1119 Skrevet 28. september Det høres litt ut som om hun har blitt syk. Husker tilbake til da jeg fikk kreft, og den ventetiden som gikk før jeg fikk svar på hvilken diagnose jeg egentlig hadde og dermed hvilken behandling som krevdes og hvor utbredt sykdommen var... Håper virkelig ikke det er dette hun står i. Sender varme tanker til henne. ❤️🙏🏼 2
Full kontroll Skrevet 30. september #1120 Skrevet 30. september (endret) Er Reels som legges ut "ferskvare"? Skjuler godt det som evt "skjer", opptrer som "vanlig" der, slik vi vanligvis ser det "hjemme hos" Nina på snap 😕 Hvis så, da skjønner ikke jeg greia med å ikke være på snap? Ber om ro......"bare kutta" ut snappingen ... 😕 Endret 30. september av Full kontroll 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå