Men i all verden Skrevet 14. august #741 Del Skrevet 14. august KrigOgFred skrev (3 timer siden): Er det noe kjent? var en kort stund nuskin var toppen🤭 Ser det er flere andre influensere som reklamerer for Lava Art. Ingenting var bedre en nuskin, plutselig ble det stille med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 15. august #742 Del Skrevet 15. august Siden det er en innsamling betyr det at det er 0fortjeneste for dem på dette? Skjønte ikke helt greia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana22 Skrevet 16. august #743 Del Skrevet 16. august Hvorfor i all verden tar hun ikke 499kr for boken om det er det den må koste for at den skal kunne trykkes? Hvorfor er det en «god deal» når du støtter med 100kr? 499 kr er 499 kr, samme om du liksom får boka til 399 kr. Er det noen skattefordeler inn i bildet når bedriften «får» penger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16. august #744 Del Skrevet 16. august Diana22 skrev (28 minutter siden): Hvorfor i all verden tar hun ikke 499kr for boken om det er det den må koste for at den skal kunne trykkes? Hvorfor er det en «god deal» når du støtter med 100kr? 499 kr er 499 kr, samme om du liksom får boka til 399 kr. Er det noen skattefordeler inn i bildet når bedriften «får» penger? Tja. Spleis er skattefri donasjon til privatperson. Og disse har vel kun ENK, som gjør at deres privatøkonomi og bedriftens økonomi er den samme. Så lite å hente der. Det hun derimot klarer å få til er at følgerene finansierer trykkingen av bøkene, og så sitter hun selv igjen med hele gevinsten av salget nærmest uten risiko for å ikke få solgt alle (= tap). Selger hun bøkene selv er det og gunstig siden hun ikke må legge på 25% mva på salg av bøker, men samtidig kan hun skrive av 25% mva på produksjonskostnaden som følgerene har sponset. Bøker er i en særegen posisjon siden du kan trekke fra 25% fra kostnadene og slipper å legge på 25% på salget så lenge det er direkte til kunde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 16. august #745 Del Skrevet 16. august 17 hours ago, Eyr said: Siden det er en innsamling betyr det at det er 0fortjeneste for dem på dette? Skjønte ikke helt greia. Er nok fortjeneste. Er jo butikk. Men med dette så er det ikke risiko for minus, siden folk betaler på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 17. august #746 Del Skrevet 17. august 1 hour ago, An0nym8ruker said: Jeg er litt nysgjerrig på dette forumet de skal opprette. Er det genuin interesse egentlig for noe sånt, eller er det bare overdrevent? Av ren nysgjerrighet lurer jeg og på å lage nettopp det samme. Spesielt fordi jeg selv har vært på jakt etter tilsvarende i det siste, men ikke helt vært fornøyd med de jeg har funnet så langt, og jeg vil helst ikke skrive alt på fb heller Andre som ser behovet? I så tilfelle har jeg laget et skjema her hvor en kan melde interesse. Jeg ser de har tenkt å ta betalt for tilgang men jeg ser for meg kanskje en valgfri sum for å dekke kostnadene til programvaren. Om du har lyst å melde interesse kan du bruke dette skjemaet her: https://mailchi.mp/foreldresonen.no/foreldresonen-markedsunderskelse Dersom prosjektet ikke blir noe av så sletter jeg adressene som samles inn innen utgangen av september. Blir det noe av får du e-post og kan da velge om du vil bli medlem eller ikke (gratis). Sannsynligvis blir det mulighet for valgfri betaling for å få ekstra tilgang, goder eller reklamefritt. Vi får se hva det blir til. Jeg ser ikke behovet. Det er jo en haug med grupper og steder. Hva tilbyr hennes og din som ikke andre har? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 18. august #747 Del Skrevet 18. august KrigOgFred skrev (På 17.8.2024 den 2.04): Jeg ser ikke behovet. Det er jo en haug med grupper og steder. Hva tilbyr hennes og din som ikke andre har? Enig. Er jo tre tusen fora og Facebook-grupper man kan være anonyme i 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 18. august #748 Del Skrevet 18. august Klarte hun å snike toppen av herbalife- vitaminer i skjermen på ryddescene på kjøkkenet ? veldig nærme. Diskre liksom der. Ikke snik i det hele tatt den koselige greia der🥹 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 20. august #749 Del Skrevet 20. august On 8/14/2024 at 2:59 PM, Men i all verden said: Ser det er flere andre influensere som reklamerer for Lava Art. Ingenting var bedre en nuskin, plutselig ble det stille med det. Dæven. Der kom lava-koden. Du er synsk 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Men i all verden Skrevet 20. august #750 Del Skrevet 20. august KrigOgFred skrev (2 timer siden): Dæven. Der kom lava-koden. Du er synsk Jeg burde tippe Lotto 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 21. august #751 Del Skrevet 21. august Jeg bruker Lava-art selv - men nå får jeg lyst til å si opp abonnementet ... bruker de influensere i reklame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Men i all verden Skrevet 21. august #752 Del Skrevet 21. august Malmfrid skrev (1 time siden): Jeg bruker Lava-art selv - men nå får jeg lyst til å si opp abonnementet ... bruker de influensere i reklame? Flere influensere som reklamerer for Lava Art. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 21. august #753 Del Skrevet 21. august Nesten lyst til å boikotte Fotoknudsen og pga de bruker hu. Men unngår bare rabattkoden hu har, er alltids annet der ute og Fotoknudsen har rabatt på selve siden og hun virker så slesk og falsk. Orker ikke😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 21. august #754 Del Skrevet 21. august Men i all verden skrev (28 minutter siden): Flere influensere som reklamerer for Lava Art. Irriterende ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 21. august #755 Del Skrevet 21. august Har hørt at det er dårlig betalt for å reklamere for Lava Art. Influensere som gjør greie penger, takker nei til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 22. august #756 Del Skrevet 22. august 16 hours ago, Marsipan123 said: Har hørt at det er dårlig betalt for å reklamere for Lava Art. Influensere som gjør greie penger, takker nei til dem. Tror hun har flest av slike samarbeid. Hun er ikke så stor. Er Ellos, lekekassen og Fotoknudsen. hun virker litt desperat og bitter. Sitter i kleshaugen og bare er misunnelig på kollegaer som har basseng i Spania 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Men i all verden Skrevet 26. august #757 Del Skrevet 26. august Nå viser hun kvitteringene når hun handler, er det et forsøk på å få støtte tro?? Eller tar hun etter pilotfrue som også viser kvitteringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 30. august #758 Del Skrevet 30. august Og mer og mer barn i monitor på snap. Det er vel feil retning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 30. august #759 Del Skrevet 30. august Kan det være noen av årsaken til skakk kjørte firmaer? 🫣 Er jo som regel en god del papirarbeid som følger med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 30. august #760 Del Skrevet 30. august Eyr skrev (4 minutter siden): Kan det være noen av årsaken til skakk kjørte firmaer? 🫣 Er jo som regel en god del papirarbeid som følger med. Jeg sier igjen. Fatter og begriper ikke at folk orker bruke sin dyrebare tid på dette tullet. Er skikkelig irritert på at hun liksom skal drive skjønnhetsreklame for LavaArt. Kjenner så mange flotte kvinner som bruker Lavaart, en av dem fikk meg til å starte med det - 7-barns-påvirkeren har den helt motsatte effekten på meg, gir meg totalt avsmak på produktet. Hvorfor kan de ikke bruke flotte, norske, ikke-influensere til sine produkter. Jeg tror jammen jeg skal foreslå det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå