baremeg007 Skrevet 2. august 2024 #701 Del Skrevet 2. august 2024 (endret) Hvorfor ligger denne tråden i rampelyset??? Misvisende tittel og burde vært plassert i et annet underforum Endret 2. august 2024 av baremeg007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. august 2024 #702 Del Skrevet 2. august 2024 baremeg007 skrev (2 minutter siden): Hvorfor ligger denne tråden i rampelyset??? Misvisende tittel og burde vært plassert i et annet underforum Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. august 2024 #703 Del Skrevet 2. august 2024 baremeg007 skrev (30 minutter siden): Hvorfor ligger denne tråden i rampelyset??? Misvisende tittel og burde vært plassert i et annet underforum Jeg forstår forvirringen. For jeg stusset selv første gang. Men dette er navnet på en SoMe kanal (eller flere kanskje?) drevet av et par spesifike personer. Så den ligger rett, og du må ikke lese tittelen så bokstavlig som og jeg gjorde i starten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 2. august 2024 #704 Del Skrevet 2. august 2024 Kanskje noen kunne laget en tråd med navnet hennes, eller byttet navn på denne tråden hvis det går an . Tror ikke hun bruker idebank for småbarnsforeldre så mye lenger. Går vel for det meste under det ekte navnet sitt. Men ikke vet jeg altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 2. august 2024 #705 Del Skrevet 2. august 2024 39 minutter siden, Kaffe(vimse) kopp said: Kanskje noen kunne laget en tråd med navnet hennes, eller byttet navn på denne tråden hvis det går an . Tror ikke hun bruker idebank for småbarnsforeldre så mye lenger. Går vel for det meste under det ekte navnet sitt. Men ikke vet jeg altså. Det hun startet som, så folk kjenner henne fort fra det - og nå med foreldreforum blir det litt det samme igjen, bare at nå er det betalt medlemskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. august 2024 #706 Del Skrevet 2. august 2024 Kanskje vi skulle startet ett forum til halv pris? Med åpent regnskap og overskudd årlig til en veldedig organisasjon med fokus på barn/foreldre? Kan sette det opp i kveld liksom. Skjønner ikke at de må vente ukjent antall måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 2. august 2024 #707 Del Skrevet 2. august 2024 48 minutter siden, Snublefot62 said: Kanskje vi skulle startet ett forum til halv pris? Med åpent regnskap og overskudd årlig til en veldedig organisasjon med fokus på barn/foreldre? Kan sette det opp i kveld liksom. Skjønner ikke at de må vente ukjent antall måneder. Vente ukjent antall mnd for å mæle mest mulig om det så fans melder seg inn og hu kan poste ros og hyllest som kommer inn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 3. august 2024 #708 Del Skrevet 3. august 2024 Bra hun fikk nevnt at de spiser herbalife hver dag enda. Med reklame og spørsmålstegn bak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 3. august 2024 #709 Del Skrevet 3. august 2024 KrigOgFred skrev (3 timer siden): Bra hun fikk nevnt at de spiser herbalife hver dag enda. Med reklame og spørsmålstegn bak Hun fortsetter i samme spor . Snik reklame her og der. Og alle sine super ideer hun setter ut i livet om ei stund. Hvem idiot betaler for noe de ikke vet når er klart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 3. august 2024 #710 Del Skrevet 3. august 2024 1 minutt siden, Anneisabell said: Hun fortsetter i samme spor . Snik reklame her og der. Og alle sine super ideer hun setter ut i livet om ei stund. Hvem idiot betaler for noe de ikke vet når er klart. Og kode til horde, som det virker som mange deler nå. Ser det på jente-side på Facebook, mye horde-mas jeg vet ikke hvem som melder seg inn. Virker som det er noen. Det er merkelig hun er så falsk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RachelGreen Skrevet 3. august 2024 #711 Del Skrevet 3. august 2024 KrigOgFred skrev (6 timer siden): Og kode til horde, som det virker som mange deler nå. Ser det på jente-side på Facebook, mye horde-mas Ingenting er som en influenser med dårlig økonomisk sans, som deler økonomi-app-kode. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 3. august 2024 #712 Del Skrevet 3. august 2024 12 minutter siden, RachelGreen said: Ingenting er som en influenser med dårlig økonomisk sans, som deler økonomi-app-kode. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 6. august 2024 #713 Del Skrevet 6. august 2024 Si meg hvordan det er mulig å være så sint, når smilet går helt rundt og bak ørene? Tåpelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Men i all verden Skrevet 7. august 2024 #714 Del Skrevet 7. august 2024 Jeg lurer veldig på hvordan hu som ikke tåler kritikk, sletter kritiske kommentarer og blokkerer personer som kommer med kritikk, skal kunne drive et forum? Hvordan i all verden kan noen stole på henne? Jeg vet hun ikke er til å stole på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 7. august 2024 #715 Del Skrevet 7. august 2024 Men i all verden skrev (1 time siden): Jeg lurer veldig på hvordan hu som ikke tåler kritikk, sletter kritiske kommentarer og blokkerer personer som kommer med kritikk, skal kunne drive et forum? Hvordan i all verden kan noen stole på henne? Jeg vet hun ikke er til å stole på. Det kan du si Hun er veldig hårsår og vet best om alt og all. Kunn hennes meninger som kan stå urørt og uten kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 8. august 2024 #716 Del Skrevet 8. august 2024 å nå melker vi litt klikk ved å legge ut en barnehånd fra sykehuset 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 8. august 2024 #717 Del Skrevet 8. august 2024 mariie skrev (1 time siden): å nå melker vi litt klikk ved å legge ut en barnehånd fra sykehuset Helt i stil med hvordan hun driver kanalen sin. Barnesykdom og sjukehus. Ting som koster Flesk og reparere og si noen lange snapper hvor hun prøver å overbevise at nå NÅ har hun funnet på noe genialt hun kan tjene penger på.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Men i all verden Skrevet 9. august 2024 #718 Del Skrevet 9. august 2024 Å nå reklameres det for juleboka igjen, som er tro kopi av en annen julebok….. Klarer hu å finne opp noe selv uten å ta ideer fra andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 9. august 2024 #719 Del Skrevet 9. august 2024 34 minutter siden, Men i all verden said: Å nå reklameres det for juleboka igjen, som er tro kopi av en annen julebok….. Klarer hu å finne opp noe selv uten å ta ideer fra andre? Hennes er så unik. Følgerne ønsker seg den helt desperat. Beste i verden. Så unik og herlig og fantastisk. Tårene renner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Men i all verden Skrevet 9. august 2024 #720 Del Skrevet 9. august 2024 KrigOgFred skrev (43 minutter siden): Hennes er så unik. Følgerne ønsker seg den helt desperat. Beste i verden. Så unik og herlig og fantastisk. Tårene renner 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå