Gå til innhold

Idébank for småbarnsforeldre

Gjest chiki

Anbefalte innlegg

8 hours ago, hjärterdam said:

Og vipps var det mulighet for en liten miniferie med alle ungene likevel gitt 🙃

Merkelig det der😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun var bitter på de som var på ferie, men de hadde i det minste ett feriebudsjett.  Ikke alle som har det 

- veldig mange har ikke det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrigOgFred skrev (3 timer siden):

Hun var bitter på de som var på ferie, men de hadde i det minste ett feriebudsjett.  Ikke alle som har det 

- veldig mange har ikke det. 

Prøvde vell først hardt og få noe spons. Det gikk ikke så da kunne de blad opp sine egne penger likevell

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doffenhardaua skrev (20 minutter siden):

Hunderfossen på hele hurven plutselig ja! Billig billig… 

Sikkert blitt sponsa av hunderfossen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

celmarith skrev (9 minutter siden):

Sikkert blitt sponsa av hunderfossen..

Ja det tenkte jeg ikke på, ble vel det i fjor også. Hjalp å klage litt på snap da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Doffenhardaua skrev (56 minutter siden):

Ja det tenkte jeg ikke på, ble vel det i fjor også. Hjalp å klage litt på snap da

Tenk om alle bare kunne klage litt på snap så ordnet alt seg. Det er bare frekt hvis det når frem denne survingen hennes.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier de brukte halve feriebudsjettet - så forhåpentligvis betaler de selv 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men stakkars 17 åring, 2 dager i den parken.  Ikke mye som kan fenge henne der?

Endret av Anneisabell
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter jo at hun er ute etter spons tiø kanskje senere anledning. Når hun gjerne vill vite hvor mange hun har påvirket til å dra på hunderfossen i sommer. Ser det er flere influensere som har blitt sponset av hunderfossen i år. Så det er vell det hun skulle ønske hun også ble. Så greit å vite hvor mange som tok turen og av akkurat hennes så kanskje hun kan tigge seg til spons neste år. Synes hu der tigger og klager rett son det er. Men penger bruker de. Det er ganske mange som ikke engang har ett feriebudsjett. Men stakkars dem som ikke fikk dratt planen var men måtte bruke halv budsjettet på en tur. De fikk hvertfall en tur. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, veslemy2006 said:

Lukter jo at hun er ute etter spons tiø kanskje senere anledning. Når hun gjerne vill vite hvor mange hun har påvirket til å dra på hunderfossen i sommer. Ser det er flere influensere som har blitt sponset av hunderfossen i år. Så det er vell det hun skulle ønske hun også ble. Så greit å vite hvor mange som tok turen og av akkurat hennes så kanskje hun kan tigge seg til spons neste år. Synes hu der tigger og klager rett son det er. Men penger bruker de. Det er ganske mange som ikke engang har ett feriebudsjett. Men stakkars dem som ikke fikk dratt planen var men måtte bruke halv budsjettet på en tur. De fikk hvertfall en tur. 

Linka til hyttene masse og. Vil nok ha gratis opphold der og.  

men ja. Mye surv og klaging. Og smatting 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig masse prat om butikkene der og at Hunderfossen er de verste.  

- håper virkelig ikke hun blir en av de de sponser.  Hun er en klagende survete influenser - kan ikke skjønne at noen syns hun er inspirerende 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KrigOgFred skrev (1 time siden):

Samtidig masse prat om butikkene der og at Hunderfossen er de verste.  

- håper virkelig ikke hun blir en av de de sponser.  Hun er en klagende survete influenser - kan ikke skjønne at noen syns hun er inspirerende 

Veldig enig og i tillegg når du sitter og selger ark til å fargelegge som folk bør klare å printe ut gratis da skal man ikke snakke så høyt om butikker og priser.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (4 minutter siden):

Veldig enig og i tillegg når du sitter og selger ark til å fargelegge som folk bør klare å printe ut gratis da skal man ikke snakke så høyt om butikker og priser.

Helt enig. Helt sykt å ta seg betalt for ark til å fargelegge. Gjorde det selv når unga var små gikk på nette å skrev ut masse fargeleggingsark Helt gratis. Man får også kjøpt mye sånn billig på enkelte butikker også. Og disse arkene med nedtelling til bursdager osv som hun snakket om at hun også skulle selge. Bare å gå inn på ett skrive program det så er det gjort på få minutter Helt gratis. Men hun prøver så desperat på å få en type butikk opp å gå. Hun burde vell kanskje snart gi opp. Og heller prøve få seg en jobb.  Ser også at en følger spørr om hunderfossen er for barn på 12 og 14 år. Og hun sier dra dra. Kommer vell veldig ann på barna. Min 12 åring ville aldri dratt dit.  Hun var der når hun var 10 og da var det veldig på grensen . Men alt for å få mange til å dra i håp om spons vill jeg tro. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anneisabell said:

Arkene er så nyskapende 🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si meg enig i at det er veldig merkelig å selge fargeleggingsark man kan finne gratis på nett. Jeg hadde ALDRI betalt for det, og skjønner ikke at folk kjøper. MEN, det er jo ikke noe hun kan tas på? Jeg tenker heller at man kan da selge hva man vil, om det er ark til å fargelegge på eller andre ting man fint får tak i gratis. "Problemet" er vel heller de som faktisk kjøper dette, som ikke skjønner at de kan gjøre et raskt google søk så har de hele opplegget i fanget. Folk er dumme rett og slett spør du meg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Armarillo said:

Jeg må si meg enig i at det er veldig merkelig å selge fargeleggingsark man kan finne gratis på nett. Jeg hadde ALDRI betalt for det, og skjønner ikke at folk kjøper. MEN, det er jo ikke noe hun kan tas på? Jeg tenker heller at man kan da selge hva man vil, om det er ark til å fargelegge på eller andre ting man fint får tak i gratis. "Problemet" er vel heller de som faktisk kjøper dette, som ikke skjønner at de kan gjøre et raskt google søk så har de hele opplegget i fanget. Folk er dumme rett og slett spør du meg.

Joa. Sånn sett rett i.  Hun har funnet en ting folk betaler for 

håper de fleste klarer Google litt🤭

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å ta oss med på tur?

Tar da ikke med noen følgere.  Lager bare falskt bilde av å være venninne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrigOgFred skrev (1 time siden):

Gøy å ta oss med på tur?

Tar da ikke med noen følgere.  Lager bare falskt bilde av å være venninne

Hun prøver hardt, men synes hun  bare blir verre og verre hvordan hun oppfører seg. Hvem biter på de krokodille tårene som kommer i tide og utide?

Endret av Anneisabell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...