AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Long story short: Avsluttet med eksen grunnet blant annet vold Så ble jeg utsatt for noe og slik fikk vi kontakt igjen. Vi begynte å møtes som venner igjen. Jeg har vært veldig kåt i det siste, og jeg vet at han enda er forelsket i meg. Vi har kost en del, og oppført oss litt som kjærester (ikke hatt sex...). Jeg har ikke helt kontroll på meg selv om dagen men da jeg var med han på fredag begynte vi å kose og så endte det med at det utviklet seg litt, personlig var jeg veldig kåt og da jeg så han var gira (men det var ikke slik at jeg hadde tenkt å ha vaginal sex eller kle av oss der) brukte jeg kroppen hans for å få orgasme. Etterpå sa jeg bare vi kunne gå, for da mistet jeg liksom lysten på å kose mer eller være rundt han. Da ble jeg egentlig bare kvalm. Har tenkt litt på dette i ettertid og følt meg som et dårlig menneske. Fordi det kanskje gir han håp om at jeg ønsker å dra det lenger eller bli noe. Når det kun var snakk om kåthet der og da. Burde jeg unnskylde meg? Anonymkode: d215d...23a
Gjest Alterego666 Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 Det skader aldri å si unnskyld. Dersom han er forelslet kan det også være lurt med litt realitetsorientering. Men altså: Si unnskyld, og mén det.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 6 minutter siden, Alterego666 skrev: Det skader aldri å si unnskyld. Dersom han er forelslet kan det også være lurt med litt realitetsorientering. Men altså: Si unnskyld, og mén det. Selv om han ikke vet at jeg fikk orgasme? Anonymkode: d215d...23a
Gjest Alterego666 Skrevet 5. mai 2019 #4 Skrevet 5. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om han ikke vet at jeg fikk orgasme? Anonymkode: d215d...23a Det er stor sannsynlighet for at føler at stemningen din skiftet etter et slags klimaks. Han føler seg kanskje brukt, eller han er usikker på hva det var som skjedde. Du får selv vurdere hva du mener er riktig. Jeg vet at jeg selv nesten alltid setter pris på forklarende samtaler.
Bubo Skrevet 5. mai 2019 #5 Skrevet 5. mai 2019 Kan være at det booster selvtilliten hans, å vite at han har evnen til å gi en kvinne orgasme? Gjør det lettere å gå videre. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #6 Skrevet 5. mai 2019 6 minutter siden, Bubo skrev: Kan være at det booster selvtilliten hans, å vite at han har evnen til å gi en kvinne orgasme? Gjør det lettere å gå videre. Evne? Jeg gjorde jo alt selv. Bare brukte kroppen hans litt. Han bare lå der. I fix. Anonymkode: d215d...23a
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #8 Skrevet 5. mai 2019 5 minutter siden, Bubo skrev: Ja, men la han tro at det var hans "skyld" 😉 Har fått orgasme med han mange ganger, men det har alltid vært jeg som har fikset det og brukt han som et verktøy. Skjønner ikke hvorfor jeg skal fremstille det på en viss måte for å gjøre han stolt? Anonymkode: d215d...23a
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #9 Skrevet 5. mai 2019 Hvorfor skal du si unnskyld for det? Han burde be om unnskyldning for å ha vært voldelig mot deg! Anonymkode: 38063...141 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå