Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2005 #1 Skrevet 23. april 2005 Ifølge en undersøkelse som ble gjort sånn ca for 1 år siden kom det frem at Nordmenn skifter mobil hver 9.mnd, gjør du det? Hvor gammel er din mobil? Min mobil blir 3 år til sommeren,....er full av feil (nokia 8310), men så lenge den funker å ringe med og å skrive meldinger, så gidder jeg ikke bruke penger på ny,.. (til tross for at den slår seg av minst 1 gang hver dag -argh!),.....
Vercetti Skrevet 24. april 2005 #2 Skrevet 24. april 2005 Tja, jeg skifter mobil ganske ofte etter min mening, det bruker være ca. et år mellom dem. Dels fordi jeg er litt teknisk sånn "må-ha-det" og dels fordi jeg sliter dem veldig fort ut. Nå skal sant sies at den siste har jeg hatt ganske lenge, hele to år. Er veldig fornøyd med den, den er relativt sett den beste telefonen jeg har hatt (Panasonic GD-87), selv om det er et par ting jeg ikke helt setter pris på. Neste er bestilt, og skal etter sigende slippes på markedet nå rundt sommeren. Det blir Panasonic igjen, oyeh.
Gjest Leola Skrevet 24. april 2005 #3 Skrevet 24. april 2005 Når jeg får ny fra jobben - har vært ganske ofte for jeg har vært litt "uheldig"...
Grooo Skrevet 24. april 2005 #4 Skrevet 24. april 2005 Har hatt min fra desember 2000, den fungerer fremdeles så fint som bare det. Har ikke hatt fasttelefon i disse årene så jeg har brukt den mye.
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2005 #5 Skrevet 24. april 2005 Jeg har hittil skiftet ca annethvert år. Ikke fordi jeg hadde så veldig lyst, men pga feil ved telefonene. Min forrige, en Nokia 6510 oppførte seg akkurat som telefonen til Clea, slo seg av i hytt og pine, og ustabile telefoner takler jeg ikke.
Dagoberta Skrevet 24. april 2005 #6 Skrevet 24. april 2005 Min blir også tre år til sommeren. Kommer sikkert ikke til å kjøpe ny før den blir ødelagt, selv om den begynner å bli rimelig gammeldags i forhold til nyere telefoner
Gjest Sesselja Skrevet 24. april 2005 #7 Skrevet 24. april 2005 Mellom oss har mannen og jeg hatt seks mobiler siden vi ble sammen for 4 1/2 år siden. Vi har betalt for en hver (i 2000 begge to), resten har vi overtatt etter andre som har byttet ut sine telefoner.
Gjest Formosiss Skrevet 24. april 2005 #8 Skrevet 24. april 2005 Jeg har hatt 4 mobiler siden 1997. - Sort & grå Siemens kjøpt på RIMI, - En lik som oven, bare gul, - 3210, nå har jeg 3510i (som jeg avskyr). Har hatt den siden 03.
Veslejenta Skrevet 24. april 2005 #9 Skrevet 24. april 2005 Har en siemens SL55 som snart er to år gammel. Og jeg får fortsatt bemerkninger om at den er snerten. Og har ingen problemer med den, så den beholder jeg nok en stund til.
Nella Skrevet 24. april 2005 #10 Skrevet 24. april 2005 Har en nokia5100 som jeg har hatt i 1,5 år nå. Funker fint som bare det og har ingen umiddelbare planer om å bytte ut. Stor og klumpete syns mange. Javel.. men passer meg og vimsinga mi helt perfekt :oops: Hadde en 3510 før denne som også fikk gjennomgå. Den holdt utrolig bra. Det var ikke få ganger den ramla ned ei murtrapp på jobben, plukka den sammen når jeg kom til bunn og den funka. Drukna den i blomstervann en gang også. Tørka og den funka. Ville bare ikke dø... Helt til jeg mista mellomromsknappen, da var det slutt. Men fra -97 har jeg hatt 6 mobiler, så det blir litt over et år pr mobil det. omtrent 16 mnd i snitt faktisk.
Arkana Skrevet 24. april 2005 #11 Skrevet 24. april 2005 Min mobil er ca 1 år gammel. Jeg skifter ikke spesielt ofte, synes det er bortkastet. Jeg har hatt 4 forskjellige mobiler på 9 år.
Cata Skrevet 24. april 2005 #12 Skrevet 24. april 2005 Skifter vel ca. hvert 3-4 år, tror jeg. Er nå inne i 2. år med en Siemens SL55 som jeg er godt fornøyd med i de fleste henseender. Eneste minus er at den av og til sletter adressboka sånn at jeg må hente telefonnummer fra SIM-kortet. :o
Arwen Skrevet 24. april 2005 #13 Skrevet 24. april 2005 Skifter når den går i stykker, ønsker meg ny nå, men siden min virker akkurat som da jeg kjøpte den for to år siden beholder jeg den inntil videre.
Elanor Skrevet 24. april 2005 #14 Skrevet 24. april 2005 Jeg har vel kommet til mobiltelefon #5 siden 1998, men bare en av disse har vært ny. En naturlig konsekvens, er jo da at jeg skifter mobil "ofte", da mobilene mine allerede er ganske slitte når de kommer meg i hende.
Gjest Gulltopp Skrevet 24. april 2005 #15 Skrevet 24. april 2005 Har hatt min nåværende i syv måneder. Den er nummer seks siden mars 1999. Jeg håper at den holder seg "frisk" enda et år eller to, for jeg liker den så godt.
Kristin S Skrevet 24. april 2005 #17 Skrevet 24. april 2005 Bytter ikke spesielt ofte. Er hvis det er noe galt med den, eller som sist at jeg mista'n. Og den jeg har nå er jeg så fornøyd med, så den beholder jeg så lenge jeg kan! Det er en Nokia 6230.
Sommerfugl Skrevet 24. april 2005 #18 Skrevet 24. april 2005 Bytter når den går i stykker. Den jeg har nå har jeg hatt i ett år.
Gjest Cerise Skrevet 24. april 2005 #19 Skrevet 24. april 2005 Altfor sjelden! blir ofte til at når min går i stykker, så overtar jeg en av samboerens gamle eller noe sånn. så lenge siden jeg har hatt NY mobil. men er jo greit nok, har andre ting å bruke penger på!
Hilde Skrevet 24. april 2005 #20 Skrevet 24. april 2005 Går nok ca et år mellom hver gang. Den forrige hadde jeg riktignok bare i fire måneder, da drukna jeg den i en veske med knust parfymeflaske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå