AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Jeg passer ikke inn i ''tjukkas-malen'' fordi jeg blir for lang i beina + armer, for bred over skuldrene og har for små pupper 😏 Å kjøpe gensere, bluser o.l med lange armer er nesten håpløst, størrelsene blir jo bare videre og ikke lengre. Pga små pupper og stor mage, får jeg lett sånn ''gravid look''. Dritt lei av formløse telt, som man ofte får på + avdelingene og Zizzi ( i tillegg til at Zizzi ofte har drøye priser! ) Str 48/50, 180 cm høy, 100 A-cup, innsving i midje, 42 i sko, midt i 30 årene. Liker ikke store utringninger. Hjelp? Anonymkode: 79338...cac 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #2 Skrevet 5. mai 2019 Bli med i denne tråden, så får du gode råd Anonymkode: 7602d...c86 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg passer ikke inn i ''tjukkas-malen'' fordi jeg blir for lang i beina + armer, for bred over skuldrene og har for små pupper 😏 Å kjøpe gensere, bluser o.l med lange armer er nesten håpløst, størrelsene blir jo bare videre og ikke lengre. Pga små pupper og stor mage, får jeg lett sånn ''gravid look''. Dritt lei av formløse telt, som man ofte får på + avdelingene og Zizzi ( i tillegg til at Zizzi ofte har drøye priser! ) Str 48/50, 180 cm høy, 100 A-cup, innsving i midje, 42 i sko, midt i 30 årene. Liker ikke store utringninger. Hjelp? Anonymkode: 79338...cac Det er veldig få som har passform som passer klær fra Zizzi skikkelig. Men de er store nok og ikke så dyre som klær fra andre stormotebutikker. Prøv tall hos Zalando? Anonymkode: 3b88a...c2e 1
Ardwinna Skrevet 5. mai 2019 #5 Skrevet 5. mai 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg passer ikke inn i ''tjukkas-malen'' fordi jeg blir for lang i beina + armer, for bred over skuldrene og har for små pupper 😏 Å kjøpe gensere, bluser o.l med lange armer er nesten håpløst, størrelsene blir jo bare videre og ikke lengre. Pga små pupper og stor mage, får jeg lett sånn ''gravid look''. Dritt lei av formløse telt, som man ofte får på + avdelingene og Zizzi ( i tillegg til at Zizzi ofte har drøye priser! ) Str 48/50, 180 cm høy, 100 A-cup, innsving i midje, 42 i sko, midt i 30 årene. Liker ikke store utringninger. Hjelp? Anonymkode: 79338...cac Velkommen i klubben! Jeg er noen få cm lavere enn deg, har større pupper og bruker ca en størrelse mindre, men jeg har samme problemene. Jeg kan "trøste" deg med at det hjelper lite med store pupper i teltklær, man ser like gravid ut da også. Faktisk synes jeg mange av de "normale" klærne også er litt telt-aktig i snittet, og jeg finner omtrent aldri klær som er lange nok i ermer og bukseben. De gangene jeg finner det, er det i vanlige butikker. Men kom innom tråden som lenkes til over her, der finner du mange fine tips om butikker/nettbutikker og klær som er fine for forskjellige "tjukkas-kropper"! Endret 5. mai 2019 av Ardwinna 2
Ardwinna Skrevet 5. mai 2019 #6 Skrevet 5. mai 2019 3 minutter siden, ikkevoksen skrev: Gå ned i vekt ? Så da skal TS gå naken eller i ekstra lite flatterende klær frem til hun er slank nok til å passe alle klærne i butikkene, mener du? 6
ikkevoksen Skrevet 5. mai 2019 #7 Skrevet 5. mai 2019 2 minutter siden, Ardwinna skrev: Så da skal TS gå naken eller i ekstra lite flatterende klær frem til hun er slank nok til å passe alle klærne i butikkene, mener du? Har hun gått naken frem til nå? Ville spart pengene mine, slanket meg og så gått på en shopping spree hvor man kan kjøpe vanlige, fine klær. 2
Ardwinna Skrevet 5. mai 2019 #8 Skrevet 5. mai 2019 Akkurat nå, ikkevoksen skrev: Har hun gått naken frem til nå? Ville spart pengene mine, slanket meg og så gått på en shopping spree hvor man kan kjøpe vanlige, fine klær. Nei hun har neppe gått naken frem til nå men hun har tydeligvis lyst på fine klær og spør derfor om tips til fine klær. Alle kan slite med å finne klær som sitter fint på kroppen sin, da folk har forskjellig figur, forskjellig puppestørrelse, forskjellig lengde på armer og ben, forskjellig bredde på skuldrene osv osv. Alle har lyst til å kle seg pent, også de som bruker større størrelser, og uansett om hun skal slanke seg eller ikke så vil hun ha fine klær nå. Ikke om noen måneder eller år. Hadde du vært like "hjelpsom" om TS hadde klagd på at hun slet med å finne flatterende klær fordi hun var tynn og manglet pupper og rumpe? Hadde du da bedt henne om å legge på seg noen kilo og deretter å dra på shoppingspree med sin nye normalvektige kropp? Det er nemlig like lite hjelpsomt. Spesielt dersom personen i tillegg sliter med å finne klær som passer sine lange ben og armer. Svar på det TS faktisk spør om eller la vær. Ganske enkel og grei regel. 8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #9 Skrevet 5. mai 2019 7 timer siden, ikkevoksen skrev: Gå ned i vekt ? Du har i allefall passende nick, ser jeg. Med stoffskifteproblematikk og medisiner som fører til vektøkning, så er det ikke gjort på 1, 2, 3. Til dere andre; takk for innspill. Skal sjekke ut Zalando og tråden det er linket til Anonymkode: 79338...cac 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå