Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

ok, etter tråden om foundation i trynet litt lenger nede, så tenkte jeg at jeg vil gripe fatt i huden min en gang for alle!

problemet mitt består av masse smånupper i trynet.. eller, altså, ikke noe veldig synlig, som man ser til vanlig, men innimellom finner mensen ut at den skal dra med seg litt urenheter...

Jeg hadde ikke problemet da jeg ikke brukte foundation, og vet jeg egenlti ikke burde bruke noe, men jeg tør ikke gå ute blant folk når jeg ser rød ut i huden :oops:

HAr vært uuutrolig slarven med å fjerne sminken før jeg legger meg i det siste, kan det være en årsak kanskje?

har nå begynt å rense huden morgen og kveld, og bruker fuktighetskrem..

men, finnes det noen gode, ikke dyre produkter som faktisk gir resultater der ute?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror du gjør lurt i å fjerne sminken før du legger deg, ja. Eventuelt ha slike våtservietter til ansikt ved siden av sengen, det funker for meg når jeg har vært ute.

Ellers burde du begynne å peele huden regelmessig, ca to ganger pr. uke. En hvilken som helst peelingkrem gjør nytten, sjekk for eksempel Body Shop eller St. Ives som du finner enten hos H&M eller Vita (diger tube). :)

Og husk fuktighetskrem!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vichy har gode og billige produkter :9

Gjest seroxata
Skrevet

tusen takk for tips! jeg så en peelingkrem på H&M her om dagen, prøver den kanskje...

vurderer å ta en tur til en hudpleier og forhøre meg også, har lyst til å ta en skikkelig rens, men det blir vel fort endel penger :-?

Gjest Aurélie
Skrevet

Det er kanskje en idè å rense huden noen timer før du skal legge deg? For min egen del hender det at jeg rett og slett er for apatisk til å orke å ta kveldsvasken rett før jeg skal hoppe i seng, så nå har jeg begynt å ta rensen ved 20-21-tida.

Til den smånuppete huden kan jeg virkelig anbefale Decleor Ylang Ylang. Jeg har normel sett aldri urenheter, men i en periode hvor jeg var ufattelig stressa og bekymret poppet disse nuppete kvisene fram i hele ansiktet. Jeg troppet opp hos hudpleier for råd, og hun sendte med meg en flaske Ylang Ylang. To døgn senere var alle nuppene borte. Sjansen er jo der for at det funker for deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...