Gjest Anonym Bruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 (endret) Mange som lever i parforhold har opplevd utroskap, og endt med samlivsbrudd. Mange opplever å få sexuelle tilnærming men greier å motstått fristelsene , og like fult trofaste overfor sin partner. Opplever du ofte forsøk på sexuell tilnærming, og hvor ønsker du / dere å "legge lista " for det dere oppfatter som utroskap. ? Til dere som har opplevd utroskap !. Hva opplevde du som den innledende fase til utroskapen, og kom den som en følge av en planlagt handling som du har fantanisert om over lang tid ? Eller var det bare tilfeldigheter som var utslagsgivende og fristelsen var der og da ikkje til å motstå, men har angret bittert i ettertid. ? Endret 5. mai 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 7 timer siden, Anonym Bruker skrev: hvor ønsker du/dere å "legge lista" for det dere oppfatter som utroskap? Dette lurer jeg også og selv om det er litt individuelt hadde det være interessant å lese både menns og kvinners syn på dette. Greit nok at alle aktivitet som innbefatter kjønnsorganer er utroskap, men mer interessant hvordan det er i den andre enden av skalaen. Utroskap er selvsagt alt man vil skjule for samboer/ektefelle, men hva er utroskap? En god klem, kyss på kinnet, holde rundt hverandre, enkelt kyss på munnen, flørting/holde hender, et heftig kyss, ligge i samme seng uten sex,.... grensene kan være ulike. Like selvsagt er det ikke utroskap, uansett hva man legger i dette, om dette er åpent og avtalt fra begge parter. Jeg, mann, kan jo starte. Dette er litt avhengig av hvilken person dette gjelder. Er det en gammel venn kan mye godtas, kyss på munnen og kanskje ligge i samme seng uten sex, mens er det en ny venn/tilfeldig treff synes jeg at grensen går ved kyss på kinnet. Andre synspunkter? Anonymkode: e831e...968
Gjest Anonym Bruker Skrevet 5. mai 2019 #4 Skrevet 5. mai 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette lurer jeg også og selv om det er litt individuelt hadde det være interessant å lese både menns og kvinners syn på dette. Greit nok at alle aktivitet som innbefatter kjønnsorganer er utroskap, men mer interessant hvordan det er i den andre enden av skalaen. Utroskap er selvsagt alt man vil skjule for samboer/ektefelle, men hva er utroskap? En god klem, kyss på kinnet, holde rundt hverandre, enkelt kyss på munnen, flørting/holde hender, et heftig kyss, ligge i samme seng uten sex,.... grensene kan være ulike. Like selvsagt er det ikke utroskap, uansett hva man legger i dette, om dette er åpent og avtalt fra begge parter. Jeg, mann, kan jo starte. Dette er litt avhengig av hvilken person dette gjelder. Er det en gammel venn kan mye godtas, kyss på munnen og kanskje ligge i samme seng uten sex, mens er det en ny venn/tilfeldig treff synes jeg at grensen går ved kyss på kinnet. Andre synspunkter? Anonymkode: e831e...968 Samlivsformen har endret seg siste 20-30 årene da mange velger samboerskap til fordel for å inngåelse av ekteskap. Innen vår sosiale omgangskrets / nettverk av venner og kjente så finnes både gifte og samboere m/ mange felles og ulike intrs. Og holde rundt en person og gji en god klem og gjerne kyss på kinnet handler etter min oppfattning om å vise følelser overfor personer ein er glad i, og oppleves nokså dagligdags i mange samanhenger. Ja,oppfatter det slik at folk flest er gjerne blitt langt mindre sjenerte å vise følelser på den måten en tidligere. Mange barn har truleg sjelden opplevd å få en god klem av mor eller far under oppveksten, og det er etter mitt syn å oppfatte som grov omsorgsvikt. I mange tilfelle er nok utroskap følgen av manglende vilje og forståelse av å uttrykke , vise følelser , omtanke og kommunikasjon overfor sin partner. Å gji en person kyss på kinnet og holde rundt hverandre og gji hverandre en god klem er oftest situasjonsbetinget og burde ikkje oppfattes som utroskap. Å dele seng med det andre utan nødvendigvis å ha sex burde heller ikkje nødvendigvis oppfattes som utroskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå