Gå til innhold

Underskjørt/underkjole som går ca til knærne, i god kvalitet. Hvor kjøper dere dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Underskjørt/underkjole som går ca til knærne, i god kvalitet. Hvor kjøper dere dette? Gjerne post link til slike underskjørt eller underkjoler :) 

Anonymkode: 901d9...dfb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 5.5.2019 den 19.33, LaptopPute skrev:

Lurer jeg og på.

Jeg så at Sparkjøp hadde. Men kun i noen få størrelser. Håper at de får inn flere str igjen.

I en undertøysbutikk (fysisk butikk) jeg var innom i går, var det vannvittig høye priser (ca kr 300,- for et underskjørt). De hadde hengt de fram med tanke på 17. mai og bunader.  Det sto noe slikt som "Husk underskjørt til bunaden på 17. mai".

Skrevet

Såg nokre på kappahl, men ikkje undersøkt dei så veit ikkje korleis dei er. Sparkjøp har også nettbutikk, kanskje fleire storleikar der?

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, DMS skrev:

Såg nokre på kappahl, men ikkje undersøkt dei så veit ikkje korleis dei er. Sparkjøp har også nettbutikk, kanskje fleire storleikar der?

Takk for tips! :) 

Skrevet

Lindex. Mine har jeg hatt i årevis. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Elefantenirommet skrev:

Lindex. Mine har jeg hatt i årevis. 

Takk for at du deler! :) Da kanskje jeg velger å kjøpe fra Lindex :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lindex har, Men jeg vet ikke noe om hvordan det er https://www.lindex.com/m/no/soek/?q=underskjørt

Kr 149,- i alle størrelsene fra s-xxl

Jeg har dette i både sort og hudfarget, og de er helt fantastiske. Hatt dem i flere år, men det ser man ikke på skjørtet. Kan absolutt anbefale dem! :).

Underkjolen er jeg ikke fornøyd med, da den ofte klistrer seg til kroppen, merkelig nok? Også blir problemet med stor rumpe+bryster en merkelig kombinasjon i stretchen. Lenke til underkjolen, for det kan jo være at du liker den.

Ellers har jeg pleid å kjøpe underkjoler, enten på Change (de har i silke - nydelig om sommeren!), eller kjøpt i vintage-butikker.

Endret av Jolene
Rettet opp skrivefeil
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Jolene skrev:

Jeg har dette i både sort og hudfarget, og de er helt fantastiske. Hatt dem i flere år, men det ser man ikke på skjørtet. Kan absolutt anbefale dem! :).

Underkjolen er jeg ikke fornøyd med, da den ofte klistrer seg til kroppen, merkelig nok? Også blir problemet med stor rume+bryster en merkelig kombinasjon i stretchen. Lenke til underkjolen, for det kan jo være at du liker den.

Ellers har jeg pleid å kjøpe underkjoler, enten på Change (de har i silke - nydelig om sommeren!), eller kjøpt i vintage-butikker.

Tusen takk for mange gode råd! :hjerte: 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for mange gode råd! :hjerte: 

Bare hyggelig :) Alltid greit å prøve seg litt frem. Det finnes også noen som selger shorter - på lengde med underkjoler men med ben. Change hadde dte tidligere, og noen har det fortsatt. Absolutt verdt å teste ut :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...