AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Del Skrevet 5. mai 2019 Skulle ha vaniljekrem til jærbakst men ser nå at jeg har kjøpt til kremkaker... så irriterende! burde jeg kjøpe en ny eller går det an å bruke denne til boller i ovn? Anonymkode: ecd19...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hentacruel Skrevet 5. mai 2019 #2 Del Skrevet 5. mai 2019 Det går ikke ann å bruke den kremen, resultatet blir uspiselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Del Skrevet 5. mai 2019 Wow.. okei! ts Anonymkode: ecd19...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #4 Del Skrevet 5. mai 2019 Den til gjærbakst er da ganske ny. Er ikke så lenge siden det bare fantes en type og det gikk nå helt fint an å bruke den til gjærbakst da, så det burde gå helt fint an nå også. Anonymkode: 8b458...451 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #5 Del Skrevet 5. mai 2019 Det går helt fint å bruke den til kremkaker også til gjærbakst. Jeg har brukt begge og det var ikke mye forskjell. Forskjellen ligger i at den til gjærbakst er litt tykkere, mer gelatin bare. Anonymkode: b9654...4c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #6 Del Skrevet 5. mai 2019 Det går nok helt fint, og kremen er mest sannsynlig tilnærmet den samme. De bare lager flere produkter for å selge mer Anonymkode: 595fc...1e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå