Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninnn
Skrevet

Haha. Vet du hva, jeg lurer på om det er gjort bevisst. Den halvtomme colaflaska og tomme dassrullen var liksom litt for tilfeldig. Jeg tror det er for å gi inntrykk av at en helt normal barnefamilie kan bo og trives her, selv om det er en gammel fasjonabel prestegård eller hva det nå er. Enten det, eller så har noen glemt datoen for fotografering og fått panikk.

Skrevet

Brannfelle deluxe med alle de skjøteledningene overalt hvertfall 

• Liker 11
Skrevet

Dette må da være gjort med vilje?? Eventuelt tvangssalg.  Herregud, alle ledningene foran komfyren! :hakeslepp:

• Liker 8
Skrevet

Tipper de som bor der nå leier og er sur for at eier skal selge, derfor har de ikke ryddet. 

• Liker 12
Skrevet (endret)

Huset i seg selv er jo fint.  Selv om det må pusses litt opp

Men alle de ledningene er jo galskap. Og det er veldig rotete. Men tar man vekk alt rote og fjerner alle ledningene. Så er det ikke noe galt med det huset. 

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke verdt 3,5 mill det skal være sikkert. Her trengs det mye oppussing 

Anonymkode: bfe01...0d2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

SÅ MANGE SKJØTELEDNINGER 😫 Må nok gjøres en del med det elektriske anlegget + mye annet. Huset i seg selv var jo for så vidt sjarmerende på sin måte, men ble litt for mye ''begravd'' i alt rotet, som dessverre tok for mye fokus for min del.

Anonymkode: 91d7e...884

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Ninnn skrev:

Haha. Vet du hva, jeg lurer på om det er gjort bevisst. Den halvtomme colaflaska og tomme dassrullen var liksom litt for tilfeldig. Jeg tror det er for å gi inntrykk av at en helt normal barnefamilie kan bo og trives her, selv om det er en gammel fasjonabel prestegård eller hva det nå er. Enten det, eller så har noen glemt datoen for fotografering og fått panikk.

Enig, jeg er ganske sikker på at det er bevisst også. For ting som colaflaske, to store skjemmende plastposer på kjøkkenet osv hadde tatt akkurat 4 sekunder å rydde bort, hvis de hadde villet. Og fotograf legger merke til sånt. Det er neppe tilfeldig. 

Anonymkode: 14b9c...33c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ett renoveringsobjekt, så her er det mye å gjøre. Men kan være enig i at muligens at det har vært utleid, og at de som bor der er drittsure for at det skal selges.

Ser en bort fra alt rotet, så er det jo ett hus som kunne bli riktig så fint. Men alle skjøteledninger som ligger omkring er ikke bra!

Anonymkode: 8e380...1df

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk? Her bor det noen griser! De har 'ryddet' for visning...

Anonymkode: 194d3...003

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, jeg er ganske sikker på at det er bevisst også. For ting som colaflaske, to store skjemmende plastposer på kjøkkenet osv hadde tatt akkurat 4 sekunder å rydde bort, hvis de hadde villet. Og fotograf legger merke til sånt. Det er neppe tilfeldig. 

Anonymkode: 14b9c...33c

Det står i salgsoppgaven at kjeller og enkelte andre rom var så overfylt med diverse under befaringen at de kun er lettere kontrollert... så vet ikke jeg. 

Anonymkode: 3cf5d...3e8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nydelig hus, jeg kunne vurdert å kjøpe det om det ikke hadde veldig store feil. Klarer fint å se forbi alt rotet, det forsvinner før overtakelse likevel. 

Anonymkode: b1595...efb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er det styggeste jeg har sett,må pusses opp for minst , og da sier jeg minst 1 million. Så stygt, snuskete og ser råttent ut, se bare på den ene doen.. At folk ikke skammer seg av  vise frem kaos og skit

Anonymkode: 8b74b...3da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har de kun en stikkontakt? Bilde 13 viser en skjøtledning som er koblet til en annen skjøtledning, og som blir videre koblet til stua, pluss en lang rød ledning fra 2. etasje. Og er i tillegg masse skjøtledninger og ledninger som går rundt om i huset.

Anonymkode: 2ae64...7fc

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Huset skriker tvangssalg. 

Anonymkode: 1e7da...869

• Liker 6
Skrevet

Det var fint! Tomten også. Er det sjø/vann i nærheten hadde det vært midt i blinken. Men ja, det er en del å gjøre der! Litt rot synes så godt på slike bilder fordi en er så vant til å se strøkne hus i de annonsene. Tror ikke rotet som er der vil påvirke noen kjøpere akkurat. 

• Liker 2
Skrevet

Huskeliste før fotografering for salg:

- gå ut med søpla

- Fjern halvtomme brusflasker

- vask ferdig gangen før du fotograferer, ikke midt i rengjøringen!

Selv om du nettopp var i ferd med å sette på ny klesvask, putt den i maskinen før du tar bilde!

- rydd bort sekker, klær, vaskemidler, oppvask, arbeidslamper og skjøteledninger, 250 krydderbokser.

Det er greit å være åpen om at boligen trenger en oppgradering på det elektriske, men du trenger ikke ha massevis av skjøteledninger utover hvert eneste rom. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huset skriker tvangssalg. 

Anonymkode: 1e7da...869

Jepp, enig. Tror i tillegg det huset er ryddet før fotografering.

Anonymkode: 77f06...594

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...